fredag 16 juli 2010

Vinnare: Lily och Brorsan

Tävlingen i samarbete med Lily och Brorsan är nu avslutad och en vinnare
av ett par valfria moccisar eller mössa + myspys är utsedd – det blev nummer 6!

Stort grattis till dig, hoppas lilla Greta kommer bli glad!
Maila mig (agneslauedberg@hotmail.com) din hemadress och vinsten du önskar så kommer snart ett kul paket på posten!
Tusen tack till Katarina på Lily och Brorsan för den söta vinsten och tack till alla 67 deltagare!

Och glöm nu inte: Alla som deltagit i tävlingen får också FRAKTFRITT på hela Lily och Brorsans sortiment!
Ange endast koden Agnes i meddelanderutan för att ta del av erbjudandet!

4 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis till vinnaren!

shoppingtokig mamma sa...

Vad spännande :-)
Får bestämt ha fler tävlingar i din blogg senare i år.
Har du förresten något tips på hur man får läsare till sin blogg..min verkar inte en enda människa läsa*s*

Petra sa...

Agnes. Kollar runt lite efter en ny, lite mindre barnvagn till Calle och tänkte fråga dig hur du upplever den vagnen ni köpte? har gått igenom varenda vagn jag kan tänka mig och ingen har alla de egenskaper jag vill ha, typ luftdäck, så jag får väl kompromissa bort vissa saker antar jag. För den ser himla bra ut.. Men vad tycker du, som har använt den ett tag nu? för och nackdelar? är du nöjd framför allt? kram på dig*

Mamma Mia sa...

Jättekul att jag vann, Greta blir jättefin i nya moccisar. kramiz Mamma Mia ps jag mailar dig snarast

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam