tisdag 27 juli 2010

Vinnare: Filtbokstaven

Tävlingen i samarbete med Filtbokstaven är nu avslutad
och en vinnare av fyra valfria filtbokstäver är utsedd – det blev nummer 10!

Stort grattis till dig!
Tusen tack till gulliga Linda på Filtbokstaven  för den färgglada vinsten och tack till alla 61 deltagare!

Svaret på tävlingsfrågan: 9 stycken bilder under “inspiration”.

Glöm nu inte att alla mina läsare får 20% rabatt på alla fina filtbokstäver fram till den 30 september!
Jättefin present att både ge och få! Nog känner ni någon prins eller prinsessa som fyller år eller ska döpas framöver?
För att ta del av erbjudandet behöver ni endast ange Agnes2 vid beställning och självklart är det fraktfritt oavsett storlek och vikt på leveransen! Läs gärna mer under mina Rabatter/Erbjudanden!

1 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis till vinnaren!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam