måndag 19 juli 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan igen precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Vi hade två underbara dagar på Öland förra veckan. Sol, bad och massa njutning!
  • Tobias har varit och hälsat på.
  • Liam blev 17 månader i onsdags. Mammas stora kille!
  • Jag har fyra toppentävlingar i rullning. Du är väl med? blomma_1188032015_49885
  • Vi har fått en jättehäftig present från Sandberg Hus & Hem
  • Vi har varit på spontan utflykt till Moreravinen och Aboda Klint i veckan.
  • Det tokheta vädret har lugnat sig och man kan äntligen andas lite.
  • Lisa och Ante har varit på besök i lördags, grill- och kortspelskväll är aldrig fel!
  • Vi har bokat en stuga på Öland som vi ska hyra under vecka 32.
  • Vi var på 90-årskalas igår hos Simons farmor.
  • Liam har sovit hos gammelmormor inatt, antar att han haft jätteroligt!
  • Vi ska i eftermiddag hämta hem vår gullefis. Äntligen!
  • Nemo fyller 2 år på torsdag! Presenter väntar, busfrö!
  • Vi har semester!

1 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

En härlig lista! =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam