måndag 5 juli 2010

Dagisfri måndag

IMG_7306 Liam äter frukost!

Steg upp vid nio idag och ringde till dagis. Både Simon och jag tyckte det var bäst att hålla Liam hemma en dag till för säkerhets skull och så han får piggna till ordentligt. Såklart är det synd att han missar dagis, det är ju sista veckan nu innan semestern men det kan inte hjälpas. Är man sjuk så är man!

Idag blir det nog en städdag här hemma, vi bor nämligen i en svinstia. Känns som att man städar hela tiden men det blir lika skitigt igen. Diesel fäller pälsen nu så det ligger stora tussar överallt plus att Liam gärna sprider ut leksaker, kaksmulor och saftfläckar i hela huset. Så ja, här ska städas!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Känner igen det där med städningen. Snart bud på att anställa en städerska här hemma!

Therese sa...

Åh, jag vet hur det känns med stökeriet. Hoppas ni fick det fint!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam