måndag 26 juli 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan igen precis som Jennyn med flera! Men, lite förvirrad som man är så här i semestertider, höll jag nästan på att glömma. Så det blir en sen måndagslista denna vecka!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Vi har fortfarande semester – tre härliga veckor till!
  • Jag har tre toppentävlingar igång och imorgon startar en ny.
  • Liam fick i veckan en rutschkana av bonusgammelmorfar. Vadå poppis?
  • Anais skickade hem fina leksaker till Liam i veckan. Tusen tack!
  • Utflykten i onsdags blev lyckad! Minigolf i Karlskrona med Lisa och Ante.
  • Liam har fått en ny favvis – Händige Manny på Playhouse Disney. 
  • Nemo fyllde 2 år i torsdags och i fredags var vi på hans kalas. Grattis gullunge! blomma_1188032015_49885
  • Vi har haft en lugn och skön helg hemma med massa mys, film och namnam.
  • Mamma har skaffat en ny och fin bil, det var på tiden…
  • Vi var på middag hos min morfar igår och Liam fick massor med leksaker!
  • Idag har vi haft besök av Sara och hennes goa barn.
  • Ikväll ska vi grilla och ha det gott!
  • Min familj är världens bästa och jag älskar er så!

2 kommentarer:

Linda sa...

härlig lista =)

Anonym sa...

Vilken härlig lista =) Något man borde göra lite oftare för att påminnas om allt som är bra =)

/Lisa - Sockerrus

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam