fredag 9 juli 2010

Tävling: Barnvagnshuset

Barnvagnshuset är ett familjeföretag som startade för 17 år sedan och är beläget på Hertig Knutsgatan 39 i Halmstad med en lokal på 139m² sedan 2 år tillbaka. I deras breda sortiment, med allt från barnvagnar till prematurkläder, finner ni riktiga kvalitetsprodukter till låga priser. Brio, Crescent och Tiny Love är bara några av de kända och populära märkena ni kan hitta i butiken!

1:a pris: Presentkort att handla för på Barnvagnshuset (värde 1000:-)
2:a pris: Silverring i 925 med cubic zirkone sten (värde 600:-)
3:e pris: Silverring i 925 med cubic zirkone sten (värde 600:-)
4:e pris: Harlequin bok (värde 69:-)
5:e pris: Harlequin bok (värde 69:-)
6:e pris: Harlequin bok (värde 69:-)

Barnvagnshuset
Jag tävlar om ett presentkort på 1000 kr + fem andra vinster
i samarbete med
Barnvagnshuset! Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar med namn, mailadress, eventuell bloggadress och svara på de fyra frågorna nedan. Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Fråga 1: Vad kostar gungelefanten? (Svaret hittar du på Barnvagnshuset)
Fråga 2: Vad kostar trappstol Lulu? (Svaret hittar du på Barnvagnshuset)
Fråga 3: Hur mycket får man i rabatt genom att gå föräldrakursen? (Svaret hittar du på Baby Supporten)
Fråga 4: Ditt bästa tips! Hur tycker du att Baby Supporten ska marknadsföra sina kurser på bästa sätt för att nå ut till föräldrar?

När ni deltar i tävlingen tackar ni även ja till Barnvagnshusets nyhetsbrev, så glöm inte din mailadress!
Alla kommentarer kommer att synas när tävlingen avslutats för att undvika “tjuvkikningar”.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 23 juli klockan 21:00! Lycka till!

60 kommentarer:

Cicci sa...

Fråga 1: Vad kostar gungelefanten? 695:-
Fråga 2: Vad kostar trappstol Lulu? 995:-
Fråga 3: Hur mycket får man i rabatt genom att gå föräldrakursen? Upp till 2000:-
Fråga 4: Ditt bästa tips! Hur tycker du att Baby Supporten ska marknadsföra sina kurser på bästa sätt för att nå ut till föräldrar? Sammarbeta med MVC på olika orter som kan tipsa om BabySupporten. Facebook! Och ha en blogg!


LÄNK:
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/07/23-juli-barnvagnshuset.html#comments


Ha en bra dag.
Kram
ciszi@hotmail.com

Carrå - 19 år och gravid sa...

1. 695
2. 995
3. 200 kr
4. Tidingar, internet, be bloggar att visa reklam kanske vore något för som de är nu hade jag aldrig hört talas om det.

Mail: trytokillitallaway@hotmail.com

Anonym sa...

hej

1= Pris: 695 kr
2= Pris: 995 kr
3= 2000 kr
4= Facebook! Bästa reklamplatsen just nu så jag tycker absolut att de ska ha en grupp där. Ordna lite tävlingar och sånt som drar folk till deras grupp, då får de sedan ut sin reklam till väldigt väldigt många.

Mvh Tarja
tarja.fors@hotmail.se

Sandra sa...

Fråga 1: Gungelefanten kostar 695:-
Fråga 2: Trappstol Lulu kostar 995:-
Fråga 3: Rabatten är 2000:-
Fråga 4: Bästa sättet att marknadsföra sig är att finnas där småbarnsföräldrar finns. Tex. på nätet som på familjeliv och i bloggar. Eller på biblioteket, simhallen, i matvarubutiker. Rabatten är bra, sådant drar folk.


Håller tummarna här hemma!
/Sandra Mårtensson

sandra_martensson@live.com

alexandra mamma till tove sa...

jag är gärna med
Fråga 1: Vad kostar gungelefanten? 695:-
Fråga 2: Vad kostar trappstol Lulu? 995 kr
Fråga 3: Hur mycket får man i rabatt genom att gå föräldrakursen? 2000 kr
Fråga 4: Ditt bästa tips! Hur tycker du att Baby Supporten ska marknadsföra sina kurser på bästa sätt för att nå ut till föräldrar? genom reklamblad hos återförsäljare av barnvagnar och bilbarnstolar.

jag länkade även här http://axdal.se/troll/2010/07/09/23-juli-barnvagnshuset-hos-agnes/

ha en bra dag..
// alexandra mamma till tove
axdal@me.com
www.axdal.se

Anonym sa...

Hejsan!

1. Gungelefanten kostar 695,--
2. Trappstolen LULU kostar 995,--
3. Upp till 2 000,--

4. Mitt bästa tips! Det här är ju en kurs som gravida bör gå, innan man fått barn. Då kan de ju även spara in många slantar, för det är ju mycket som behövs o bör vara inhandlat innan den lilla kommer. Samarbeta med Mama.nu eller Vi föräldrar, som även blivande mammor läser. Varför inte ha en liten tävling och lotta ut en deltagarplats till varje ort, eller ännu bättre. Ha en utlottning mellan deltagarna på kursen, en morot lockar många! Fritt val av en barnvagn
t ex.

Hälsningar
Susanne

gotland(at)speedmail.se

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Svar:
1: 695kr
2: 995kr
3: Rabattkupong på 2000kr
4: Bloggar är ju modernt nu så fråga olika mamma/pappa bloggare om de kanske kan skriva en rad eller två på sin blogg så når det ut till folk, reklam om det på familjesidor såsom Alltforforaldrar.se, familjeliv.se mm. kan nog ge mycket reklam med. En liten annons i tidningar kostar inte heller allt för mycket, själv läser jag alltid reklam i tidningar så jag skulle se det iaf :)
Kram Sara Sweetzazza@hotmail.com

Ella sa...

1: 695 kr
2: 995 kr
3: 2000 kr
4: satsa på information hos mvc framförallt... men även på facebook och andra populära tillhåll för föräldrar o blivande föräldrar...

MAMMAFIA sa...

Svar:
1. 695:-
2. 995:-
3. 2000:-
Jag tycker bloggar är ett bra sätt att marknadsföra er på samt på föräldraforum som tex hos "Vi Föräldrar" och "Mama". Även affischer hos tex Babyproffsen borde nå ut till många föräldrar för där handlar många samt lokaltidningar, som ju många läser.
Kramis!
Fia
mammafia.com
fia@mammafia.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med!
1. Gungelefanten kostar 695kr
2. Lulu stolen kostar 995kr
3. Du får 2000kr i rabatt...
4. Dem är ju runt i Sverige och har kurser. Då dem ska till olika städer - att dem är ute med info lappar på bvc/sjukhus. Verkar vara en toppen kurs!

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Fråga 1: 695 kr
Fråga 2: 995 kr
Fråga 3: 2000 kr
Fråga 4: bruke Facebook og twitter, og om de vil nå kunder i Norge kan de jo kjøre tester og konkurranser via min blogg http://hmoholt.blogspot.com/ ;)

Håper på vinnerlykke, og min mail er: hilde.moholt@gmail.com

Fortsatt god sommer!

Klem fra Hilde

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Hej,
Jag är gärna med och tävlar.

Svaren är
1. 695kr
2. 995kr, hittade bara matstol Lulu
3. 2000kr
4. Jag tror det kan vara bra om de gör reklam för sig på ex Facebook och bloggar, det når ut till många. Eller kanske på Familjeliv och "mammabloggarna"

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/july/barnvagnshuset-237.html

info@annakarlsson.se

cattis sa...

Fråga 1: 695 kr
Fråga 2: 995 kr
Fråga 3: 2000 kr
Fråga 4: kanske be bvc att ge ut information till föräldrar? jag hade aldrig hört om dem förrän nu, så det tror jag kan vara bra. och att annonsera om det på internetsidor som föräldrar ofta besöker

här har jag länkat: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/july/23-juli-barnvagnshuset.html

hejcattis@hotmail.com

Emeli sa...

Jag vill vara med och tävla.
1. 695 kr.
2. 995 kr.
3. Till ett värde upptill 2.000 kr.
4. De kan lämna ut brochyrer på MVC, sätta upp lappar på MVC, vårdcentral. Ha reklam på barnsidor på nätet exempel på faviljeliv.se.



emeli_falk@hotmail.com

Anonym sa...

Rätt svar:
1. 695kr
2. 995kr
3. Upp till 2000kr
4. Annonser i alla föräldratidningar som Vi föräldrar, Mama mfl. Sen tycker jag även att de kan marknadsföra sig genom annonser på Familjeliv.se

Hälsningar

Teres N
Teres_Nikanorsson@hotmail.com

Linda sa...

Vill absolut vara med i denna toppen tävlingen och mina svar är:
1. 695kr
2. 995kr
3. upp till 2000kr
4. Hmm det här vara svårt men kanske genom annonsering i gravid/föräldratidningar eller kanske en liten broschyr som medföljer i babybagen som man får från BB

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/july/tavla-om-en-massa-fina-priser.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är självklart med och tävlar!

Svar 1: 695 kr
Svar 2: 995 kr
Svar 3: 2000 kr
Svar 4: Skicka ut information till landets alla barnmorskemottagningar. Brochyrerna kan ligga i väntrummet och de blivande föräldrarna kan läsa och ta med sig ett exemplar.

caroline_ande78@hotmail.com

Anonym sa...

Fråga 1: 695:-
Fråga 2: 995:-
Fråga 3: Upp till 2000:-
Fråga 4: Annonser på barnsiter, ex familjeliv.se, barnsemester.se och alltforforaldrar.se dessutom skulle utskick i babypåsen man får på BB vara bra. Jag lusläste annonserna jag fick med i den.
Vänliga hälsningar
Ulrika
emkas@live.se

Carolina sa...

Vilken underbar tävling, här vill man såklart vara med!

Fråga 1) 695 kr
Fråga 2) 995 kr
Fråga 3) 2000 kr
Fråga 4) Sätta upp lappar på olika MVC och ungdomsmottagningar, annonsera i "gravidtidningar" såsom Amelia Vänta Barn, Vi Föräldrar osv. Göra sig synliga på forum, ex Facebook och Familjeliv och göra reklam för sig på gravid/mammabloggar.

Har även länkat här: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

kristinh sa...

Svar:
1. 695
2. 995
3. 2000 kr
4. Genom att starta en blogg som tar upp frågor som många småbarnsföräldrar funderar kring!
Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Anonym sa...

1.695 kr
2 995 lr
3 2000 kr

man kan dela ut flygblad, skicka mail,man kan marknads för genom att stå på köpcentrum prata om föräldra utbildning
sprida genom bloggar

annica@flinkens.com

Linda sa...

Fråga 1: Vad kostar gungelefanten? 695 kr

Fråga 2: Vad kostar trappstol Lulu? 995 kr

Fråga 3: Hur mycket får man i rabatt genom att gå föräldrakursen? 2000kr

Fråga 4: Ditt bästa tips! Hur tycker du att Baby Supporten ska marknadsföra sina kurser på bästa sätt för att nå ut till föräldrar?
Ha information om kurserna med i Baby-bagen man får på BB.

mail: hemma@appelklyftig.com

Amanda sa...

Jag vill vara med och tävla. :)

Fråga 1: Vad kostar gungelefanten?
695:-

Fråga 2: Vad kostar trappstol Lulu?
995:-

Fråga 3: Hur mycket får man i rabatt genom att gå föräldrakursen?
2000:-

Fråga 4: Ditt bästa tips! Hur tycker du att Baby Supporten ska marknadsföra sina kurser på bästa sätt för att nå ut till föräldrar?
Jag hade ingen aning om att dessa föräldrakurser fanns. Tycker idèn är helt underbar! Ett väldigt bra sätt att nå ut till föräldrar (eller blivande föräldrar) är väl just via nätet. Föräldrabloggar, facebook? Det är iaf där jag hittar dom flesta tips för egen del.


Har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/july/tavling-presentkort-fem-andra-vinster-23.html

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Anonym sa...

Hej! Här kommer mitt tävlingsbidrag.
Svar 1: 695 kr
Svar 2: 995 kr
Svar 3: 2000 kr rabatt
Svar/tips 4: Baby Supporten ska satsa på marknadsföring inom familjeforum på nätet och i annan media.Framförallt nätet är en bra plats för marknadsföring, är man precis som jag snart nybliven förälder för första gången googlas det som aldrig förr och jag besöker massvis med olika familjeforum för att få information och tips. De kan även vara intressant att arrangera info kvällar/möten på dagis, bibliotek och öppna förskolor för att nå ut till alla olika sorters föräldrar.

Ja det var mitt bidrag det =D
Ha en fortsatt bra dag!
//Alexandra
alexandra-fc@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Gungelelefanten kostar 695 kr.
Trappstol Lulu kostar 995 kr.
Man får 2000 kr i rabatt genom att gå föräldrakursen.

Mitt bästa tips för att Baby Supporten ska nå ut med sina kurser till andra föräldrar är att anordna tävlingar med bloggar (som är en stor del av reklamen). Det kan även lotta ut gratis kurser eller ge gratis kurser till några som får vara så kallade "test personer" och kan tipsa sina läsare om kurserna för att få ditt fler folk. Det kan även skriva ut reklamblad och sätta upp runt i städer, samarbeta med andra företag och annonsera på andra ställen där det är mycket föräldrar som familjeliv.se, barnsemester.se eller liknade sajter.

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Lisa & Rasmus sa...

fråga 1: gungelefanten kostar 695kronor

Fråga 2: Stolen Lulu kostar 995kronor

Fråga 3: Går man kursen så får man rabatt till ett värde av 2000kronor (upp till ett värde av 2000kr om man ska va noga).

Fråga 4: Marknadsförning: Jag hade gärna stt att de hade funnits någon info om detta via MVC eller något liknande, att i början av sin grav veta att man kan få hjälp i djungeln.

Sen att synas är att marknadsföra sig på mässor, via Mammabloggar eller liknanade. Via alla våra mammatidningar som man som blivande Mamma och Pappa ofta läser =))



//Lisa & Rasmus twilight_gbg@hotmail.com

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Jag är med!
Svar på frågorna.
1. 695 kr kostar gungelefanten
2. 995 kr kostar matstolen Lulu
3. Annonsera i föräldrartidningar ex. Mama, vi föräldrar

lii76@hotmail.com

Anna sa...

fråga 1: 695 kr
fråga 2: 995 kr
fråga 3: 2000 kr
Fråga 4: bästa tipset att marknadsföra sig är facebook, familjeliv och i mama och föräldrar & barn tidningarna.

mvh Anna
mail: hubbabubba2000@hotmail.com

anna sa...

Mailadress: annamedliteta@gmail.com
Har tipsat på: http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/july/tavla-om-presentkort-hos-barnvagnshuset.html

Svar på frågorna:
1) 695 kr
2) 995 kr
3) 2000 kr
4) Genom att lotta ut saker gentemot reklam på folks bloggar. Genom att skapa diskussioner om dem på forum som familjeliv.se eller göra reklam för sig själva där.

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Hej!
gud vilken bra tävling! :D jag är med och tävlar! :D haha..

Fråga 1: Vad kostar gungelefanten? (Svaret hittar du på Barnvagnshuset)
Svar: 695 kr
Fråga 2: Vad kostar trappstol Lulu? (Svaret hittar du på Barnvagnshuset)
Svar: 995 kr
Fråga 3: Hur mycket får man i rabatt genom att gå föräldrakursen? (Svaret hittar du på Baby Supporten)
Svar: Upp till 2000 kr
Fråga 4: Ditt bästa tips! Hur tycker du att Baby Supporten ska marknadsföra sina kurser på bästa sätt för att nå ut till föräldrar?
Svar: Genom att bli medlem på fb (facebook) och starta en grupp där, be sina kunder att länka dom länkar tex för något erbjudande eller skaffa en blogg där dom skriver lite om allt möjligt som har med hemsidan att göra med och sedan har väl små tävlingar så att folk hittar dit för att det finns ju tävlingsbloggar som länkar ju tävlingar och dom tävlingar bloggarna är ju med i allt eller ja typ då :) hihi..

/
Hannele

PS:
Min mail är
Hannele_R@live.se

Kerstin sa...

Jag är gärna med här också =)

1. 695:-
2. 995:-
3. 2000:-
4. Jag tror att det absolut bästa är att samarbeta med MVC och BVC eftersom det är där blivande och nyblivna föräldrar finns. Många föräldrar vill ju ha svar på allt runtomkring också, och förväntar sig att personalen där ska veta det, men de vet ju inte det och då vore det ju kanon om de kunde hänvisa vidare till några som faktiskt vet.

Mail:
emoen_@hotmail.com
blogg:
http://emoen.blogg.se/tavlingar
länk:
http://emoen.blogg.se/tavlingar/2010/july/barnvagnshuset-10-07-23.html

ha en härlig dag!
Kramkram Kerstin

Carro sa...

Fråga 1: Vad kostar gungelefanten? 695:-
Fråga 2: Vad kostar trappstol Lulu? 995:-
Fråga 3: Hur mycket får man i rabatt genom att gå föräldrakursen? 2000:-
Fråga 4: Ditt bästa tips! Hur tycker du att Baby Supporten ska marknadsföra sina kurser på bästa sätt för att nå ut till föräldrar? I föräldratidningar för gravida, hos MVC och BVC, på nätforum som tex Familjeliv, genom samarbete med barnbutiker.

Carro
griffelfot@telia.com

Anonym sa...

Hej! Vill gärna prova lyckan! =)

Svaren är:

1, 695 kr
2, 995 kr
3, Man får upp till 2000 kr i rabatt.
4, Jag tycker att dem ska marknadsföra sig på "familjesidor" där vi föräldrar surfar runt på internet, tex familjeliv, minbebis osv. Det är ju oftast där man snappar upp bra och intressanta saker! =)

ha en fortsatt bra sommar!

Med Vänliga Hälsningar

Helena Larsson
mrs_karlsson@hotmail.com

Anna Vid sa...

Hej.
Jag är gärna med och deltar om dessa fina priser.

Här är svaret på dina frågor:
1. 695 kr
2. 995 kr
3. upp till 2000 kr
4. Jag tycker att baby supporten kunde marknadsföra sig så att man når den största målgruppen t ex
* fysisk flygbladsutdelning och även direkt i brevlådan.
*En mässa kanske där man visar upp alla barnsäkra produkter/demonstrerar dem
*Besöka olika öppna förskolor som anmält sig i förväg och kanske fått en liten mängdrabatt.
*Man kan ju även ha en drive där man har så att dem 100 första som anmäler sig får en liten present till de lilla livet.

Det finns så mycket att göra och de är bara fantasin som sätter gränserna.

Min mail: melinasmamma@live.se

tipsat om din tävling här : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/july/utkast-juli-15-2010.html

Hoppas på tur.

Mamma Mia sa...

Svar: 1. Gungelefant kostar 695 kr, 2. Stol Lulu kostar 995 kr . 3. Rabatt upptill 2000 kr i kuponger på olika varor som passar barn...4. Ja vi hade då ingen anning om kursen..så kanske på barnavårdcentraler eller i ett brev hem med alla annan babyreklam som man får. Det är ju en djungel med grejer man vill ha, och det klart man vill att de ska vara bra grejer man köper..

Malin (malin_rautila@hotmail.com) sa...

Hej!
Jag vill självklart vara med även jag och länkar även så att fler hittar hit på: http://theotott.blogg.se/2010/july/tavling-presentkort-fem-andra-vinster-23.html

Rätt svar på frågorna är:
Fråga 1: 695 kr
Fråga 2: 995 kr
Fråga 3: 2000 kr
Fråga 4: Personligen tycker jag att det som är roligast och enklast att ta till sig beträffande nya produkter, idéer och så vidare är genom artiklar i typiska föräldratidningar såsom "Mama" eller "Vi föräldrar". Jag är själv med i paneler för dessa tidningar där jag efter varje nummer får kommentera vissa artiklar och annonser, hur jag uppfattade dessa och liknande. Detta tror jag skulle vara ett bra sätt för Baby Supporten att inte bara marknadsföra sina kurser utan även få konstruktiv kritik tillbaka på vad som är bra och vad som kan göras bättre!

Nu håller jag tummarna hårt, Ha det bra så länge!

Kramar Malin (malin_rautila@hotmail.com)

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/july/tavling-fran-barnvagnshuset.html

Svar 1: Gungelefanten kostar 695 kr
Svar 2 :Trappstolen Lulu kostar 995 kr
Svar 3: 2000kr i rabatt
Svar 4:Genom föräldratidningar som MAMA el Vi föräldrar

Mail: lottie.c@telia.com

mamma jakeline sa...

Jag vill såklart vara med att tävla! :)
svaren:
1. 695 kr kostar gungelefanten.
2. 995 kr kostar Lulu
3. Upp till 2000 kr får du i rabatt genom att gå kursen.
4. Mitt bästa tips för marknadsföring är nog facebook. Det är fascinerande vad man kan nå ut till folk där. Speciellt om man har tävlingar bland fansen! :)

Jag har så klart tipsat om tävligen i bloggen. http://meandpeanut.blogspot.com/2010/07/tavling.html

min emailadress är: mimmir8@hotmail.com

Kristin sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla.
1. Gungdjur elafant från Heitmann Felle kostar 695 kr.
2. Basson baby matstol Lulu kostar 995 kr.
3. Genom att delta i föräldrakursen får man rabatter och värdekuponger till ett värde upp till 2000 kr.
4. Jag tycker att BabySupporten ska annonsera på MVC och BVC om sina kurser för dit kommer alla föräldrar. Problemet kan vara att föräldrarna som kommer hit är för fokuserade på sitt kommande eller nyfödda barn och därför inte tar in annan information. Ett annat tips är därför att synas på sidor som Alltförföräldrar.se och ViFöräldrar.se eftersom många blivande föräldrar går in där för att leta information om just barnvagnar, babyskydd och annan viktigt spädbarnsutrustning.
MVH Kristin Jakobsson, kristin__j@hotmail.com

Philippa - mamma till Therese sa...

1. gungelefanten kostar 695 kr
2. Lulu kostar 995 kr
3. man får upp till 2000 kr i rabatt
4. eftersom jag aldrig hört talas om dem tidigare så tycker jag att de kanske borde satsa på att synas på större familjesajter som familjeliv.se m.fl det är ju ofta där man hamnar när man precis fått veta att man är gravid osv

philippa.lodelius@hotmail.com

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej! Är självklart med och länkar också från: http://villduvinna.blogg.se/2010/july/tavling-presentkort-plus-5-andra-vinster.html så att fler hittar hit!

Rätt svar på frågorna är:
Fråga 1: 695
Fråga 2: 995
Fråga 3: hela 2000kronor!
Fråga 4: På MVC!!! Som nygravid är det toppen att kunna läsa alla anslag som finns på MVC. Jag och min tjej nappade på det mesta: profylaxkurs, gravidyoga och såsmåningom även babysim och babymassage! Dessutom köpte vi vår vagn via en annons just på mödravårdscentralen! Där är föräldrar som mest känsliga och villiga att ta in ny information tror jag!

Nu håller jag tummarna! Ha det gott så länge!

Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥ sa...

Oj vilket superpris!
Håller tummarna lite extar för en vinst :)

Svar på frågorna:
1. 695 kronor
2. 995 kronor
3. 2000 kronor
4. Det är alltid ett smart sätt att gå ut genom olika mammabloggar. Känns som att just "bloggvärlden" är så pass stor idag och genom mammabloggar når dom ut till många mammor :)

Mail: elinteg@hotmail.com

Länk: http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/07/19/morgontavlingar-5/

Althea sa...

För 1000:- presentkort åker jag från Kalmar till Halmstad för att shoppa!

fråga 1: 695:-
fråga 2: 995:-
fråga 3: 2000:-
fråga 4: Dela ut flyers på stan

Jeanette Rydberg
jeanette.rydberg@bredband.net
www.lillyssida.blogspot.com

Lisa sa...

Fråga 1: Vad kostar gungelefanten? 695 kr
Fråga 2: Vad kostar trappstol Lulu? 995 kr
Fråga 3: Hur mycket får man i rabatt genom att gå föräldrakursen? Upp till 2000 kr.
Fråga 4: Ditt bästa tips! Jag skulle lägga ut på blocket angående kurserna, är otroligt många människor som kollar blocket varje dag.

Mvh Elisabeth Fischer
anna_668@hotmail.com

Karlskronamamman sa...

Å så klart är jag med även här!
Svaren:
elefanten kostar 695:-
Stolen 995:-
Rabatten: upp till 2000:-
Bästa markandsföringstips tycker jag är att ha samarbete med föräldrabloggar, det finns det gott om och har oftast många läsare.
Dessutom är Facebook ett vädigt bra media för att synas, starta en grupp kanske?

Hälsningar Karlskronamamman/Hanna

Karlskronamamman sa...

Vet inte om jag fick med mailadressen så här kommer den:
karlskronamamman@gmail.com

HelenamedS sa...

klart man är med och tävlar =)

Svar på frågorna:
1 den kostar 695
2 den kostar 995
3 man kan få upp till 2000 kr i olika rabatter
4 Anslags tavlor på mvc/bvc är ju bra där går ju blivande föräldrar rätt ofta och så på olika sidor på internet tex pampers och liknade

mvh
Helena Svärdström
helenasvardstrom_85@hotmail.com
http://hes85.blogspot.com

evamar sa...

Testar igen. Fick bara felmeddelanden tidigare så jag vet inte om det funkar...

Fråga 1: Vad kostar gungelefanten? 695 KR
Fråga 2: Vad kostar trappstol Lulu? 995 KR
Fråga 3: Hur mycket får man i rabatt genom att gå föräldrakursen? UPP TILL 2000 KR.
Fråga 4: Ditt bästa tips! JAG TROR ATT EN ANNONS PÅ GOOGLE VORE BRA. DET ÄR GANSKA BILLIGT OCH KOSTAR FRAMFÖR ALLT BARA NÄR NÅGON KLICKAR PÅ DEN. BRA SÖKORD KUNDE VARA TEX FÖRÄLDRAKURS OCH FÖRÄLDRAKURSER. DÅ ÄR DET LÄTT FÖR DEN SOM ÄR INTRESSERAD ATT HITTA DEN!

Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj! sa...

Jag är med och tävlar, och svaren lyder:

1: Elefanten kostar 695kr
2: Måste väl vara matstolen LuLu du menar? Den kostar 995kr.
3: Man betalar 500kr och får rabattkupong värde 2000kr.
4: Genom föräldratidningarna typ ViFöräldrar och Föräldrar&Barn, samt att nå ut via bloggar =)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/july/agnes-barnvagnshuset-237.html

Anonym sa...

1.695
2.995 kr
3.upp till 2000 kr
4.samarbeta med BB, annonsera där, mammor pratar med mammor och kommande/blivande mammor.
martina_holst@hotmail.com

Mrsfunky sa...

Härlig tävling!

Svar fråga 1: 695 kr
fråga 2: 995 kr
fråga 3: 2000 kr i rabatter
fråga 4: Jag tycker att dem ska annonsera i tidnigar, som tex vi föräldrar, samt att man kan få lite reklam från BVC och sådant.

Har länkat: http://mrsfunkys.blogspot.com/2010/07/dax-for-tavling-igen.html
Ha en bra dag! Kram

Millah sa...

åhh jag är med ,fantastisk tävling

Svar:
> 695:-
> 995:-
> 2000:-
> Överallt på internet.
Te.x bloggar,facebook - är dett mycket bra sätt, sätta ut annonser, skicka ut reklamlappar mm..

Stina sa...

KAnontävling!
Svar 1: Gungelefanten kostar 695 kr
Svar 2: Lulu kostar 995 kr
Svar 3: Du får rabatter och kuponger till ett värde av 2000 kr
Svar 4: Jag faller lätt för att klicka på "reklampelare" på sidor som familjeliv.se så det är mitt bästa tips - att vara synlig på "gravidsidor".

Hälsningar Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Stina sa...

Har länkat också, men glömde skriva det :-)

http://fladdortvl.blogspot.com/2010/07/23-juli.html

jenn2you@hotmail.com sa...

Självklart vill jag vara med! Svaren är:
Gung elefant 695.-
Trappstol Lulu 995.-
rabatten är på 2000.-
Jag tycker det skulle vara bra att göra reklamblad som man kan få hoss mödravårds centralen under graviditeten! Eller att helt enkelt hänga upp lappar där! Då är man väldigt mycket upptagen av graviditeten och det lilla barn som kommer och tar till sig mycket information som txp det om föräldra kurserna om det var något som blev presenterat för en!
Jag har länkat å min blogg http://barbados.blogg.se/2010/july/23-juli-presentkort.html

-Familjen Bus- sa...

Hej igen!
Testar mina chanser i denna tävling oxå...
Vore kul att vinna, o vinner gör man endast om man tävlar :) Sooo here we go!

1: Gungelefanten kostar 695:- http://www.barnvagnshuset.net/x.php?val=visainfo&produkt=959

2: Trappstolen Lulu kostar 995:-
http://www.barnvagnshuset.net/x.php?val=visainfo&produkt=1270&sokord=lulu

3: Man kan få upp till 2000kr i rabatt. (om jag förstod frågan rätt)

4: De kan annonsera i flera gravid- och föräldrartidningar. På familjeliv vore nog mitt bästa tips oxå.


sarina.fredriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Jsg är med och tävlar!

Svar på
Fråga 1: Gungelefanten kostar 695 kronor
Fråga 2: Trappstolen kostar 995 kronor
Fråga 3: Man får rabatter och kuponger av ett värde upp till 2000 kronor.
Fråga 4: De kan sätta upp annonser i promenadområden där många föräldrar går runt med sina barnvagnar.

Malva Heed
malva@lycos.om

Elina Dahlgren sa...

Hej! Vilken bra tävling! :)

1: 695 kr

2: 995 kr

3: Upp till 2000 kr

4: Samarbeta med MVC och BVC. Gör reklam på bloggar och olika sidor för föräldrar. Sätt upp reklamaffischer i t.ex. busskurarna.

Heter Elina Dahlgren, och min mailadress är elinadahlgren07@hotmail.com

Är en ung tjej som väntar mitt första barn, och eftersom varken jag eller barnets pappa har så hög inkomst så skulle det hjälpa oss otroligt mycket om vi vann ett presentkort på barnvagnshuset!

Ha det bra!

Kramar/Elina

Anonym sa...

Svar på frågorna är:
Gungelefant 695kr
Stol lulu 995kr
Rabatt föräldrakursen 2000kr

Mun till munmetoden är den bästa, också alldeles gratis, när man väl blivit känd. En liten annons i Vi Föräldrar, Föräldrar och barn t.ex, kanske på Blocket, Tradera, små visitkort att lägga ut på platser där föräldrar vistas.
Mvh
Sylvia
ilpost@passagen.se

mariat sa...

Klart jag vill vinna.

svar:

1. 695:-
2. 995:-
3. 2000:-
4. Facebook grupp där medlemmar som gått kursen kan skriva och rekomendera. Var 14:e person i världen har facebook det är ett effektivt sätt att sprida information till många personer på en gång.

länkat har jag gjort här: http://mamatilltva.blogg.se/2010/july/presentkort.html

mail: ajlitza@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam