onsdag 7 juli 2010

Mormor och gammelmormor

IMG_7432Gammelmormor, Liam och mormor!

I förmiddags ringde mamma och ville att jag skulle komma ner då min mormor kommit på besök. Vi satt och fikade och pratade om allt mellan himmel jord, som det brukar bli när vi träffas.

Vid två åkte mormor och jag till dagis för att hämta hem Liam. Han var nyvaken och gav oss ett stort smile när vi kom. Följa med hem ville han också! Dom hade visst haft det lugnt och skönt på avdelningen idag, bara Liam och Ceasar som var där. Skönt för Liam också med en mjukstart då han varit sjuk. Och så får dom ju extra mycket uppmärksamhet av fröknarna!

2 kommentarer:

Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥ sa...

Han är så SÖT med sina lockar :)
Skönt också med en liten mjukstart...kan behövas efter att man varit sjuk...
Kramar

stefanbergmark.se sa...

Hej!

På Babyvärlden.se diskuterar vi just nu dagiserfarenheter. Gå gärna in och kommentera och länka till era bloggar:

http://www.babyvarlden.se/Nyhetsartiklar/MinStory-Dagis-bra-for-manga-men-inte-alla/

Mvh
Stefan Bergmark

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam