tisdag 27 juli 2010

Tävling: Koolabah

Koolabah är ett svensk-portugisiskt märke med coola unisexkläder för baby och barn i åldrarna 0-6 år. Koolabahs kläder designas av svenskan Nina Wolf och tanken är att de ska passa såväl tjejer som killar.  Koolabahs bas finns i Portugal, men nu finns kläderna även att köpa i Sverige, i webbutiken FreshMilk.

I denna tävling har du chansen att vinna ett presentkort på 320 SEK (33.80€) att handla för i butiken!

Koolabah Jag tävlar om ett presentkort från Koolabah hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vad du skulle köpa om du vann presentkortet! Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas tisdagen den 10 augusti klockan 21:00! Lycka till!

58 kommentarer:

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag skulle köpa en blue+grey top till Melvin.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/july/koolabah-108.html

info@annakarlsson.se

Cicci sa...

Jag skulle vilja vinna "Party Turtleneck". Kragen vart döhäftig.

LÄNK;
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/07/10-augusti-presentkort-koolabah.html#comments

/Cicci
ciszi@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill vara med =)

Skulle bland annat köpa den här mössan "Party Topcap".

Elin J sa...

Jag skulle nog köpa den svarta Overallen 1-AW0910CLO01, Overall in Jersey...

Länkar på min blogg; http://extrem.blogg.se/2010/july/tavling-14.html

*håller tummarna*

MansonDust sa...

Jag vill vara med. :) Vinner jag så väljer jag http://www.koolabah.com/ShopCategories/Shop/tabid/184/ProdID/69/RtnTab/184/PageIndex/1/CatID/4/language/en-US/Default.aspx Den var fin ! :)

Har länkat också:
http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/july/presentkort-fran-koolabahcom.html

mansondust@gmail.com

Stina sa...

ÅH så fint! JAg skulle lägga till lite och köpa en White Overall och en green polar jacket!

Har tipsat här:
http://fladdortvl.blogspot.com/2010/07/10-augusti_27.html

KRAM Stina

Johanna - mamma till Leia sa...

`Jag är gärna med.

skulle gärna köpa denna http://www.koolabah.com/ShopCategories/Shop/tabid/184/ProdID/29/RtnTab/184/PageIndex/1/CatID/14/language/en-US/Default.aspx tröja. Så fin :)

Linda sa...

Jag vill gärna ha chans till ett presentkort. Skulle vilja ha:
http://www.koolabah.com/CruiseCollections/tabid/296/ProdID/117/RtnTab/296/PageIndex/1/CatID/30/language/en-US/Default.aspx

Linda sa...

Jag är gärna med och jag skulle köpa Black Dotted Jimbai

Linda sa...

Jag vill gärna ha en chans att vinna Striped Sweater: http://www.koolabah.com/CruiseCollections/tabid/296/ProdID/117/RtnTab/296/PageIndex/1/CatID/30/language/en-US/Default.aspx

Malin sa...

Jag skulle vilja vinna den söta "black dotted jimbai". Det är lite japansk stil och min dotter är halvjapan, så det skulle passa henne. ;-)

http://www.koolabah.com/ShopCategories/Shop/tabid/184/ProdID/38/RtnTab/184/PageIndex/1/CatID/7/language/en-US/Default.aspx

mammalin@gmail.com

Anonym sa...

black dotted classic pant gillar jag starktt. assnygga.
martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle nog välja en Black dotted jumbai eller några mössor

Tess i Bollnäs

Myran sa...

Jag är absolut med & tävlar! Om jag hade vunnit så hade jag köpt en sporty hoodie, verkligen jätte fin! =)

zebramyran@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg likte best Overall :) Den hadde vært så fin til min prins når vinteren kommer :)

Klem fra Hilde

Lillan sa...

jag vill gärna vinna. då skulle jag köpa denna: http://www.koolabah.com/ShopCategories/Shop/tabid/184/ProdID/59/RtnTab/184/PageIndex/1/CatID/4/language/en-US/Default.aspx

länkat har jag gjort här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/july/presentkort-koolabah.html

mail: litenmentuff@live.com

ha det fint kram Lillan

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med :)
Skulle nog köpa leggings och nån mössa :)


Mvh, Carita
turkost@gmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Åhhh så söta kläder! Om jag vann vill jag ha Black classic pants eller den med prickar kanske!
Jag har länkat här! http://barbados.blogg.se/2010/july/10-augusti-koolabah.html

care69 sa...

Jag är med!

Jag skulle nog köpa Ripple polka dots overall, jättesöt!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/07/10-aug-vinn-presentkort-koolabah.html

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

OM jag skulle vinna skulle jag köpa på mig en mass härliga kepsar och mössor till min son!!!

Jag har länkat:
http://lottiec.blogg.se/2010/july/tavling-fran-koolabah.html

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej! Jag vill självklart vara med även jag och länkar såklart så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2010/july/presentkort-koolabah-10-augusti.html

Skulle jag ha turen med mig skulle jag gärna vilja köpa "White overall" med matchande mössa "White beanie" till!
Hoppas på tur!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och har jag turen på min sida så skulle jag vilja köpa Overall in Jersey

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/july/vinn-ett-presentkort-6.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Spacegirl sa...

Om jag skulle vinna skulle jag köpa Dotted shirt & dotted scarf.
Spacegirl_@spray.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och om jag vann presentkortet skulle jag köpt "Black Dotted Jimbai".

Har även länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/july/tavlar-om-ett-presentkort-19.html#comment

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

NoOne sa...

Jag är med....
Ärligt skulle jag Ge bort detta Otroliga Presentkort till någon av mina nära/kära som har barn så...Får de välja ♥

Men Otroligt fina saker de har/Kram

annmi.eriksson@hotmail.com

Karolina sa...

Jag skulle köpa White Overall.
Har även länkat:http://www.koolabah.com/ShopCategories/Shop/tabid/184/ProdID/7/RtnTab/184/PageIndex/1/CatID/4/language/en-US/Default.aspx
Hoppas på tur!
Kram
Karolina
kara-mat@hotmail.com

Anonym sa...

White polar overall som jag skulle ge till en behövande granne.

http://swedishhousewife.blogspot.com/

jasminewh@gmail.com

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Om jag vinner skulle jag köpa Pacifier Clip, Sporty Scarf och Party Topcap.

emeli_falk@hotmail.com

MAMMAFIA sa...

Jag skulle köpa Black Dotted Jimbai. Tror jag! De har verkligen massa fint och coolt!
Hoppas på turen.
Kramis/
Fia
fia@mammafia.com
www.mammafia.com
Länkar under veckan!

bakformen sa...

Hejsan, om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag nog köpa Dotted Overall 1-SS09CLO02.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Rebecca sa...

Hej Agnes! =)
Jag skulle jätte gärna vilja vinna
- White Overall i strl. 0-3 mån
- White Thai Pant, strl. 0 mån

Detta skulle jag vilja vinna åt en bekant som väntar bebis i september!

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/2010/august/nu-testar-jag-att-vinna.html#comment

Kramar Rebecca
Min mail är: becca.rh@hotmail.com

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle köpa blue polar jacket.

lilla_nettan@hotmail.com

Helena Nordberg sa...

Har länkat och vill gärna vara med och tävla.
Kollade shopen och mina faoviter är alla scarfsen men speciellt dotted scarf!!
Hoppas hoppas jag vinner=)
www.hemmahoshelenaomajken.blogg.se
helena.nordberg@gmail.com

Ragnhild sa...

Jag skulle välja denna fina overall: 1-AW0910CLO01

Håller tummarna hårt!!

ragnhild.winbck@telia.com

Anonym sa...

Sporty Turtleneck med sin fina krage fick mig att falla pladask! Supertuff! Har en liten kille som skulle passa så bra i den. Den skulle jag absolut investera i om jag blev vinnaren i din tävling.
jennywvw@hotmail.com / Jenny Winblad von Walter

Maria sa...

Min e-post är marishkasenator@gmail.com. Jag skulle ge kortet i present till min väninna så hon kan välja vad hon vill till sin snart-treåring. Men kanske Blue Bloomers? Ser coola ut.

Anonym sa...

Koolabah suit hade det blivit! Cool och skön ser den ut!
/Mia
valo@live.se

Lisa sa...

Jag hade lätt köpt Black Dotted Classic Pant

Hoppas på tur :)

Email anna_668@hotmail.com

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Jag vill vara med! skulle nog välja en Polar Jacket.
barnmode@hotmail.se

lindet sa...

hej jag är gärna med. om jag vinner köper jag Party Topcap

6-AW0910CLC02

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Sandra sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Om jag vann så skulle jag köpa "Overall 1-AW0910CLO01".

Har tipsat om din tävling här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/august/koolabahcom.html

Mail: sandra.li@hotmail.com

Anna sa...

jag är med och tävlar!

Jag skulle vilja vinna följande:
http://www.freshmilk.se/product_info.php?cPath=60&products_id=2764
Ett par skor till Oskar med flygplan på i storlek 20. Han är på G att vilja ställa sig upp.

kramar

Anonym sa...

Om jag vann skulle jag vilja köpa:
SS10 Koolabah suit svart

MVH Kristin, kristin__j@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!
Om jag vann skulle jag köpa bland annat SS10 Koolabah cap.
MVH Kristian krija730@student.liu.se

Anonym sa...

SS10 Koolabah byxa skulle jag välja om jag vann.
Erik, suddsund@gmail.com

Malin (malin_rautila@hotmail.com) sa...

Jag vill självklart vara med även jag och länkar också så att fler hittar hit på: http://theotott.blogg.se/2010/august/presentkort-10-augusti.html

Skulle jag ha turen med mig skulle jag nog välja Black Dotted Classic Pant men det är svårt för det fanns mycket fint :)

Jag håller tummarna!
Kram så länge!
Malin (malin_rautila@hotmail.com)

Sophia sa...

Åh vilken fin tävling, självklart vill jag delta.
Har surfat på sidan men allting är så fint .. Har i vanliga fall inte råd att handla så fina kläder så jag håller tummarna att jag vinner
Och skulle jag göra det kan det så klart bli vad som helst från sortimentet, spelar ingen roll vad för något, då allting är så fint!
:) // Sophia (sophia_c_b@hotmail.com)

Anonym sa...

Om jag vann så skulle jag vilja vinna en blue rippled dotted xl hoodie åt min dotter. Och en scarf, om presentkortet räcker :-D

Malva Heed
malva@lycos.com

Tösabiten sa...

Behöver en mössa så Green Polar Beanie skulle min pojke få.

Alexandra alectav(atspray.se

Sofie - Radhusmamman sa...

Vilka härliga kläder. Jag är gärna med och tävlar :)

Om jag vann skulle jag köpa en ljusblå hood till min äldsta kille. Så fin!

// Sofie

Vilhelmida sa...

Om jag vann skulle jag köpa SS10 Koolabah suit svart till bebisen i magen! Perfekt när det är lite ruggigt ute!

vilhelmida@mail.com

Ida

Anonym sa...

Hej
Jag vill vinna!!!!!!!
Då skulle vilja jag köpa:
Striped Sweater in soft jersey......
Så fint!!!!!!!!
Mvh Natalia
nvz_2007@yahoo.se

caroline sa...

Hejsan och tack för ännu en underbar tävling till våra älskade barn=)
Denna gången går dock inte min lott till min egen son, utan mitt lilla gudbarn, eller kommande gudbarn, han har inte blivit döpt än.
Så vi håller tummarna och hoppas att det blir vi denna gången.

Min mail: f4ntastic@hotmail.com
Mvh Caroline

Ylva sa...

Mitt val skulle bli: "SS10 Koolabah suit svart" Hoppas på tur!!!

choklad@gmail.com

Linda sa...

Hej! jag vill vara med & tävla!
Om jag skulle vinna vill jag ha: Overall (in Jersey) för 6-12 månader!

Linda_wickbom@hotmail.com

Annika sa...

Vilka häftiga kläder!! Verkligen! Jag skulle vilja vinna detta presentkort för att köpa "Sporty pant" och kanske även tillhörande scarf! :)

Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/august/agnes-koolabah-108.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

sååååååååååååååååååå gulliga barnkläder, har ju en massa barnbarn, är både mormor och farmor, jag skulle ge bort presentkortet genom lottning, sen får barnen själv beställa till sina små,
kramar från en stolt mormor/farmor

noomilinn@hotmail.com

sara sa...

Skulle jag ha turen att vinna så skulle jag klicka hem "Sporty Jumpsuit" .. Söt form på plagget som skulle passa min son som är beräknad att komma om mindre än en månad. Håller tummarna!

Självklart har jag länkat på min blogg:)

// Sara
denlillasblogg@hotmail.com
saraopyret.blogg.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam