onsdag 7 juli 2010

Present från Lily och Brorsan

I brevlådan idag väntade ett paket till Liam från Lily och Brorsan - en jättetuff t-shirt med robot på från MIOmyMIO! Han kommer bli urtuff i den och imorgon ska den testas. Självklart kommer det även upp bilder under Dagens Outfit!

Massa tack och en jättestor kram till Katarina för den fina presenten!

Ni har väl inte missat att jag just nu har en tävling i samarbete med Lily och Brorsan? En lycklig vinnare får välja antingen ett par valfria mockasiner från Moccis eller en mössa och gosedjuret “Myspysen” från Mysplysch. Tävlingen pågår till nästa fredag, den 16 juli klockan 21:00, och därefter kommer en vinnare att utses samma kväll. Kanske blir det du?

1 kommentarer:

Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥ sa...

Superfin tröja :)

Kika in på min blogg också...du har en liten överraskning där :)

KRAM!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam