måndag 12 juli 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva “pepp-lista” igen precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Liam har äntligen sluppit Kåvepeninen och förhoppningsvis är öroninflammationen puts väck!
  • Vi har fått hem jättefina bokstäver från Filtbokstaven till Liams rum. (Läs recensionen här).
  • Liam fick en jättefin tröja från Lily och Brorsan förra veckan. Tusen tack!
  • Vi har vunnit ett babyset från Johanna Form & Design hos Edvinsmamma. Jippi!
  • Jag har fem toppentävlingar igång och en avslutas ikväll. Du är väl med för sjutton?
  • Chrille och Karro fick en liten pojke i tisdags! Stort grattis!
  • Vi hade en playdate med Eve, Nemo och Nikita i torsdags.
  • Liams farmor kom och hälsade på i torsdags också – mycket uppskattat av både mig och Liam!
  • Vi har varit hos gammelmormor och bonusgammelmorfar i helgen. blomma_1188032015_49885
  • Ikea-besöket slutade med uppfräschning i vardagsrummet – ny limegrön matta!
  • Vi tog en tur till Växjö i lördags. Nya tavellister till barnrummet fick följa med hem.
  • Trots det kokheta vädret har vi överlevt. Vem hade kunnat tro det?
  • Liam badade igår ute i babypoolen. Dock inte lika uppskattad som sandlådan.
  • Vi sitter nu i bilen på väg mot Öland! (Thank God för funktionen “förpublicering”)
  • Jag har ännu en härlig vecka med min älskade familj att se fram emot!

2 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Härlig lista!

alexandra mamma till tove sa...

ser toppen ut..

har jag missat när du drog vinnaren för tävlingen om prestenkort från Bamba?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam