söndag 4 juli 2010

Lugn söndag

IMG_7202
Liam nanar middag…

Äntligen börjar Liam bli bra igen. Han är mycket piggare och har sovit ordentligt i natt. Vi har börjat undra om inte febern beror på nya tänder, han har dreglat nåt så in i helsike i tre dagar nämligen. Men huvudsaken är att det går på rätt håll i alla fall! Vet ännu inte om det blir något dagis för honom imorgon, vi får vänta och se.

Här hemma är det ovanligt tyst och lugnt. Både Liam, hans pappa och Diesel sover middag i skrivande stund. Vad som händer idag har vi inte planerat, blir nog ganska slappt. Skulle egentligen fikat med Tobias idag men vi får ta det när Liam blivit helt frisk och kry istället!

1 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Skönt att det verkar gå åt rätt håll!
Klart man bloggar för sin egen skull...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam