fredag 2 juli 2010

Tävling: Lily och Brorsan

Lily och Brorsan är en barnklädesbutik men säljer även leksaker och lite annat smått & gott man blir glad av! I sortimentet finner ni kända och populära märken som Trumpette, Liten Jag, Rock Your Baby och många fler!

I denna tävling har ni chansen att kamma hem antingen ett par valfria mockasiner från Moccis eller en mössa och gosedjuret “Myspysen” från Mysplysch. Vinnaren väljer själv! Vinstvärdet ligger på 140 riksdaler + frakt!

Alla som deltar i tävlingen får också FRI FRAKT på hela Lily och Brorsans sortiment! Ange endast koden Agnes i meddelanderutan för att ta del av erbjudandet!

Lily och brorsan Jag tävlar om valfria moccisar eller mössa och myspys från Lily och Brorsan!
D
elta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favoritprodukt i butiken! Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 16 juli klockan 21:00! Lycka till!

68 kommentarer:

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Åh jag är med och tävlar om Myspysen, den var ju helt underbar.

Favorit produkterna är, Body- liten jag & Bäddset- God natt min skatt

Sweetzazza@hotmail.com

MAMMAFIA sa...

Label Label snuttefilt hade varit perfekt till Elin, som älskar etiketter och letar efter dom på allt =) Hoppas på turen, kramis Fia
fia@mammafia.com

Therese sa...

Therese
plastbit@hotmail.com
http://thereserunbom.blogg.se/

Svårt att välja favorit när jag gillar allt. Liten jag är absolut en favorit. Deras apa filt ser riktigt mysig ut!

Carrå - 19 år och gravid sa...

Min favorit är Handsydd hätta från Strömming stl 6 månader.

Mail: trytokillitallaway@hotmail.com

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Jag är jätte gärna med på denna tävling
min favorit är
baby jeans
•Tillverkad av: Phister og Philina
Super snygga byxor.
Om jag vann så skulle jag välja myspys och mössan till min systerson som en välkommen till världen present <3

håller tummarna och hoppas på rejält med tur.

Mamma Mia sa...

jag skulle väla ett helt gäng cupkakor ser super goda ut men inga kalorier toppen..vann jag önskar jag moccaasiner till Greta i minsta storleken de med engelsk konfekt på..18/19 kram Maria

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill självklart vara med och jag tycker väldigt mycket om moccaasiner Engelsk konfekt moccisar i storlek! Dem ville jag gerna ha till min prins i storlek 24-25, om jag blev den lyckliga vinnaren! De var ju väääldigt söta och så äääälskar mamma Engelsk konfekt !
Jag har även länkat på min blogg!

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar om myspysen och min favoritprodukt är "Kanin t-shirt från MIOmyMIO".

Carolina sa...

Jag älskar ju att baka så min favoit blev såklart de ursöta cupcakesen!

carolina.ahsberg@telia.com

bakformen sa...

Deltar gärna i din tävling. Eftersom jag älskar att baka cupcakes så är förstås min favorit dom fina cupcakesen.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Jag vill vara med!
Min favorit är "Howdy bouncy cow"

Har länkat här: http://liitavlar.blogg.se/2010/july/lily-och-brorsan.html

lii76@hotmail.com

Spacegirl sa...

Min favoritpdodukt är Landskapsbodyn från Älsklingsfrö, helt underbart mönster som man blir GLAD av :-)
Jag vill vinna Myspysen.
spacegirl7@passagen.se

Anonym sa...

min favoritsak som jag hittade är Söt pyjamas/utklädningsset princess

och jag har länkat på min blogg som är jezzicaanderson.blogg.se

jag vill vara med och tävla
min mail är jeppsson_84@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill gärna vara med =)
Hoppas vinna "moccisar" till Theo.

Då sidan var ny för mig fanns de mycket fint, men fastnade för "Mjuka jeans i snyggt snitt MIOmyMIO"

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar! Mitt favoritplagg är Jeanstunikan!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/july/tavling-fran-lily-och-brorsan.html

Min favorit är hoppkossorna =)
Villken rolig grej!!!!

jennie sa...

Är gärna me doch tävlar men det var svårt att välja favorit när jag gillar allt. Liten jag är absolut en favorit! mössan och gossedjuret man kan tävla om var helt klart en favorit det också..
Har länkat här :
http://jenniiesjohansson.blogg.se/2010/july/tavlar-1.html

min mail är: jennie_johans6@hotmail.com

Anonym sa...

Pyjamas apan ska ge min vänner som fått kämpa många år för att få sitt mirakel barn Liva
annica@flinkens.com

Anna Vid sa...

Hej!
Jag är gärna med och deltar.
Min favorit produkt är "Babuska klänning" som jag tyckte var så himla söt.

Min länk : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/july/vinn-ett-par-valfria-moccisar-eller-en-mossa.html#comment

min mail: melinasmamma@live.se

anniskattis sa...

Hejsan!

Jag älskar Landskapsbody från Strömming. Barnkläder ska vara lika söta som barnen! De randiga moccisarna på tävlingsbilden är också härliga.

Kram från Anna

Anonym sa...

Åhh, jag gillade verkligen deras "Made in heaven babysocks". Riktigt fina och alltid ett par som passar övriga kläderna. Coolt!

Hälsningar från

Tess i Hälsingland

lindet sa...

Hej jag vill gärna vara med och tävla :)
Jag skulle vilja vinna Engelsk konfekt moccisar.
Favoriten är Godnatt min skatt bäddset. Supersött!

Kram Lindet
fors_linda@hotmail.com

Carita sa...

Jag är gärna med :)
Min favorit är Body från Mysplysch
(http://lilyochbrorsan.se/index.php?main_page=product_info&cPath=67&products_id=220)

Mvh, Carita.
turkost@gmail.com.

care69 sa...

Jag är med!
Regnbågselefanten är helt underbar!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/07/16-juli-vinn-moccisar-eller-mossa.html

care69(at)live.se

Emeli sa...

Jag vill vara med och tävla. Min favorit är Howdy bouncy cow.

emeli_falk@hotmail.com

AnnaC sa...

Jag är gärna med! Min favorit är "Howdy bouncy cow" - supersöt hoppko. Om jag vinner så önskar jag mockasiner =)

Anonym sa...

Hej!

Klart man vill vara medoch tävla! :)
Jag gillar bäddsetet, Godnatt min skatt! Kärlek i mjukt format och det är ju aldrig fel att ge sin skatt en mjuk omfamning på natten ;)

Jag skulle gärna vinna ett par Moccasiner, egentligen vilka som helst, för de är jättefina båda två!
Godismoccisarna är ju för charmiga, men de andra blir man ju superglad av också, så skulle jag ha turen så går det bra med vilka som.

blogg: www.metrobloggen.se/blabarsskogen

glasserian@spray.se

Ha en härlig sommar!

Maria sa...

marishkasenator@gmail.com
Jag vill vinna regnbågsfärgade moccisar till en vän (hoppas storleken passar). Favoritprodukten i butiken är nog Velour Baggy byxa med stjärna turkos. Ser ut att vara skön!

Anonym sa...

Label-Label snuttefilt tyckte jag var underbar, en perfekt gosefilt att suga, tugga och gosa med. Min dotter skulle älska den.

Älskade även Myspysen

Hälsningar Jessica
jessica_hellstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Piratpyjamasen var jättefin, en sådan skulle klä alla barn!
Annars så skulle ett par mockasiner vara käckt nu i sommar..

Malva Heed
malva@lycos.com

Helena Nordberg sa...

Howdy bouncy cow är favoriten! Utan tvekan!
Mvh Helena
helena.nordberg@gmail.com
www.hemmahoshelenaomajken.blogg.se

Anonym sa...

tjena min favorit är Howdy bouncy cow

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Anna sa...

Glad sommar!

Vilka underbart söta regnbågsmoccasiner. *helt i min smak*
Fanns många fina saker på sidan.
Men favoriten blev Made in heaven, babysocks.
Så fina!

mvh Anna
hubbabubba2000@hotmail.com

`Kawwe sa...

Svårt, men min favvo är nog "Howdy bouncy cow" :)

håller tummarna!

//Kawwe@hotmail.com

Lillan sa...

jag är med. vill gärna vinna mössan och myspys till den lille i magen.

min favorit är "Rugby bodystocking" riktigt tuff och ser ut att vara super kvalitet.

har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/july/moccisar-eller-mossa-och-myspys.html

mail: litenmentuff@live.com

majsan sa...

Jag är också med. Min favorit i butiken är de fina made in heaven sockarna: http://lilyochbrorsan.se/index.php?main_page=product_info&cPath=76&products_id=278

min mail: ajlitza@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med! Jag har juh varit inne och spanat in mössan på bilden sen innan, så jag håller tummar och tår för att det är min och "knytet i magens" turdag!:)
annakarlholm@hotmail.com
pinglananna.blogspot.com

Ha det så bra!

MansonDust sa...

Min favorit blev http://lilyochbrorsan.se/index.php?main_page=product_info&cPath=70&products_id=253 Hopp-ko.

Har länkat också: http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/july/valfri-barnsak-fran-lilybrorsan.html

JK sa...

Jag är gärna med och tävlar! :-)

Min favoritprodukt är regnbågsbodyn, så fin! Om jag vinner vill jag gärna ha mössan och gosedjuret. :-D

mamma te 2 tuffingar sa...

ha ha ha hopp kossan var sååååå cool.
klart vi e med och tävlar. vill vinna detta till vänninans baby

http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/july/vinn-hos-agnes-16-juli.html

chanette_s@hotmail.com

Anonym sa...

hej hej!
jag gillar pyamasen "apa", den var jättesöt
martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar =)
Favoriten blev utan tvekan: Howdy bouncy cow
såååå söt =)

Mvh
Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

sarah sa...

Men vad är det jag ser, kollar på den söta princesspyjamasen och ler.
Det var verkligen en pyjamas för mig
och den skulle sitta så fint på min lilla tjej.
Synd att storlekarna var så små,
annars skulle min dotter en sådan få.

Skulle jag vinna så skulle jag vilja ha moccisarna med godis, min lilla tjej älskar godis så det skulle passa henne perfekt.

litte_kanske@hotmail.com

cattis sa...

jag vill vara med och tävla:)

favoriten blev Howdy bouncy cow

här har jag länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/july/16-juli-lily-och-brorsan.html

hejcattis@hotmail.com

evamar sa...

Myspysen är faktiskt favoriten men jag gillar också snuttefilten. Önskar en myspys och en mössa till Lilleman om vi vinner.

PS. http://evamar.blogg.se/2010/july/moccisar-eller-mossa-16-juli.html

Om jag vinner når du mig via bloggen. :)

Erica B sa...

Snuttefilten från LabelLabel var en solklar favorit och bra pris var det på den också!

Har bloggat här:
http://flatcoated.bloggagratis.se/2010/07/09/3224850-tavlar-om-mossa-och-myspys-fran-lily-och-brorsan-hos-agnes-avslutas-16-juli/

Håller tummarna för en mössa och myspys om jag har turen med mig!

Erica

erica@stocksjo.se

*Annmi sa...

Jag är mé....
Gillar Babybody i mjuk bomullstrikå med rosa hjärtapplikation i plysch,såå söt ♥ /Kram

annmi.eriksson@hotmail.com

sara - tävlingar, rabatter och en massa galla. sa...

Vilken fin tävling.
länk
http://kidzmode.blogg.se/hoppaspatur/2010/july/jag-tavlar-hos-agnes-avslutas-16juli.html

min favorit produkt är napphållarna, som jag genast skall beställa!

Malin sa...

Hej! Pyjamasen "apan" var min favorit! Jättefin!

Nu håller jag tummarna, länkar också så att fler hittar hit på: http://theotott.blogg.se/2010/july/moccisar-eller-mossa-16-juli.html

Kram så länge!

Malin (malin_rautila@hotmail.com)

Tova sa...

Åh, "Made in heaven babysocks" är en av mina absoluta favoriter :)

Hoppas på tur nu!!
kramar

ectrcgirl@yahoo.se

Ella sa...

jag är med och tävlar!

min favoritprodukt är: "velourbyxa liten stjärna"

mig når du via bloggen...

Caroline sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en mössa och myspys till min lilla dotter som beräknas födas i oktober. Som vi längtar tills dess :)

"Godnatt min skatt bäddset" fastnade jag för helt. Tycker det är jätte söt och skulle mycket väl kunna tänka mig ett sådant! :)

Mail: caroline.tegneskog@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg prøver gjerne vinnerlykken, og min favoritt er MysPysen Vit :)

Min mail er: hilde.moholt at gmail.com

Fortsatt god sommer!

Klem fra Hilde

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag gillar tröja Big Star (nyhet juli)

Är gärna med och tävlar och har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/july/lily-brorsan-167.html

info@annakarlsson.se

Elin J sa...

Klart jag är med, min favvis är Underbar ballongklänning, härlig färg!

*håller tummarna

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och min favorit, fast jag har nog många :) är Regnbågselefant eller engelsk konfekt moccisarna

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/july/vinn-moccisar-eller-mossa-och-myspys.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Annica sa...

Min favorit var "Picnic mini spencer" eftersom den är så söt och vilken flicka som helst skulle bli söt i den. ;D

bloodsband@live.se

Caroline sa...

Denna vill vi inte missa!
En favorit därinne var Label Label. Men även landskap bodyn =)

Tipsat:http://caaaaaaroliine.blogg.se/2010/july/tavlar-om-valfri-moccisar-mossa-eller-mypys.html

Anonym sa...

Svårt att välja favorit när jag gillar allt..haha men jag gillar Howdy bouncy cow:)

Kram Karolina
kara-mat@hotmail.com

Ylva sa...

Är gärna med! En av favoriterna är pyjamasen "Apan"!

Hoppas på tur!

choklad@yahoo.se

Ylva sa...

Jag gillar tröjan "Big Star" :)

hoppas på tur!!
choklad@gmail.com

anna sa...

Min favorit är howdy bouncy cow! :-D
Har tipsat här: http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/july/tavla-hos-agnes-om-vinst-hos-lily-och-brorsan.html

min mailadress är annamedliteta@gmail.com

Kerstin sa...

Halloj!

Hoppkossan skulle Alexander ÄLSKA! Just nu är det jag som får agera hoppkossa här hemma :)

mail:
emoen_@hotmail.com
blogg:
http://emoen.blogg.se/tavlingar
länk:
http://emoen.blogg.se/tavlingar/2010/july/lily-och-brorsan-10-07-16.html

Ha det gött!
Kram Kerstin

Carro sa...

Jag är med. Favoriten blir Howdy bouncy cow, så cool. Tipsade vidare på bloggen http://griffelfot.blogg.se/competition/2010/july/lily-och-brorsan-hos-agnes.html

Carro
griffelfot@telia.com
griffelfot.blogg.se

Anonym sa...

Jag gillar verkligen den gröna: Underbar ballongklänning

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Vår dotter har en Velourklänning från Strömming stl 80 som är en favorit såklart!!

/Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

En Velourklänning Blomma skulle jag gärna köpa till barnbarnet när hon blir lite större - hur söt som helst!

/Mats

hallbusfil@telia.com

Anonym sa...

Howdy bouncy cow i läcker rosa! Tänk om den funnits när en var liten! Underbar!!

MVH Birgit

svartochlila@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam