fredag 16 juli 2010

Tävling: Disktrasa.com

Disktrasa.com kan du beställa snygga designade disktrasor direkt hem i din brevlåda. Dom erbjuder prenumerationer, fint inslagna paket och erbjudanden i olika färgkombinationer som passar alla tänkbara kök – från lantligt till modernt!

I denna tävling har du chansen att vinna sex stycken valfria disktrasor! Värdet på vinsten är 174 riksdaler + frakt!

Disktrasa
Jag tävlar om sex valfria disktrasor från
Disktrasa.com!
Delta hos
Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar med namn, mailadress, eventuell bloggadress och svara på frågan; Vilket material är disktrasorna på Disktrasa.com gjorda av? Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Alla kommentarer kommer att synas när tävlingen avslutats för att undvika “tjuvkikningar”.
Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 30 juli klockan 21:00! Lycka till!

87 kommentarer:

Caroline sa...

Vilken rolig tävling =)

Dom är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull


Carolinejonssson@hotmail.com

Emma Johansson sa...

Jag är med och tävlar!
De är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull.

Emma Johansson
thesan89@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Svar: "Alla våra disktrasor håller högsta kvalitet och är miljövänliga. De är tryckta i Sverige och tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull, och de bryts ner i naturen på 24 veckor. Trycket är vattenbaserat och det mest miljövänliga på marknaden."

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är med och tävlar och disktrasorna på Disktrasa.com är gjorda utav 70% cellulosa och 30% bomull, och de bryts ner i naturen på 24 veckor.

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Malin sa...

Svar: 70% cellulosa och 30% bomull

mammalin@gmail.com

Livet i träsket sa...

Hej, Klart jag vill vara med och vinna, trasorna görs av 70% cellulosa och 30% bomull.
Kristina Taimi
k_taimi@hotmail.com
http://traskpaddan.blogspot.com

Mamma Mia sa...

De är tryckta i Sverige och tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull, och de bryts ner i naturen på 24 veckor. Trycket är vattenbaserat och det mest miljövänliga på marknaden.
Vilken underbar ide en personlig trasa klart att jag vill vinna. behovet är ju stup i ett...kramiz

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med, og svaret på frågan er: tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull, och de bryts ner i naturen på 24 veckor.

Mailen min er hilde.moholt (@) gmail.com

Klem fra Hilde

Kerstin sa...

Jag är med!

Materialet är miljövänligt och består av 70% cellulosa och 30% bomull.

Mail:
emoen_@hotmail.com
Blogg:
http://emoen.blogg.se/tavlingar
Länk:
http://emoen.blogg.se/tavlingar/2010/july/disktrasor-10-07-30.html

Ha en bra kväll!
Kram Kerstin

JK sa...

Snygga! Jag är med!
Disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull. :-)

Anna sa...

oj är jag först :) jag är gärna med!!
disktrasan är gjord av 70 % cellulosa och 30 % bomull.

trevlig helg!
mvh anna

Lii sa...

Jag är med!
Tänk om dessa snygga kan locka stora killen i familjen att torka av bordet ibland.

Svar på frågan är : disktrasorna är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull.

Har länkat här: http://liitavlar.blogg.se/2010/july/disktrasor.html

lii76@hotmail.com

bakformen sa...

Hejsan, dom miljövänliga & trevliga disktrasorna är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull.

Sommarhälsningar från Pia
bakformen@gmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Disktrasorna är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull.
Vänliga hälsningar
Ulrika
emkas@live.se

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Svar: 70% cellulosa och 30% bomull

Sweetzazza@hotmail.com

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och deltar.
Svar: Disktrasorna är gjorda i 70% cellulosa och 30% bomull.

Min länk: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/july/vinn-disktrasor-till-ett-varde-av-174-kr-fr.html

Hoppas på tur.

melinasmamma@live.se

Kram//Anna Vid

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/july/tavling-fran-disktrasacom.html

Disktrasorna är gjorda av 70% celluosa och 30% bomull.

Jag håller mina tummar!!!

Annmi sa...

Ja' Dessa är ju coola & Bra...

De är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull...

annmi.eriksson@hotmail.com

shoppingtokig mamma sa...

jag vill tävla om disktrasor o dessa är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull.
Hoppas på tur.
oja35@hotmail.com

anna sa...

Jag har tipsat här: http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/july/vinn-disktrasor.html

Nås på annamedliteta@gmail.com

Rätt svar är: 70% cellulosa och 30% bomull,

Ella sa...

det är gjort av "70 % cellulosa och 30 % bomull"

Ella, http://cuteellliz.blogg.se, ella.mohlin@hotmail.com

Malin & Elise sa...

Jag är gärna med och tävlar.

De är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull.

malinkrekula@hotmail.com

Philippa - mamma till Therese sa...

disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull...

vilket kanonpris, är så trött på våra fula disktrasor

philippa.lodelius@hotmail.com

Agnieszka sa...

Ohh självklart är jag med och tävlar. Har gnällt på min gubbe att vi verkligen behöver en ny disktrasa nu då våran har gjort sitt... men vi har inte fått tummen ur att köpa nya ännu, så denna vinst vore ju underbar!
Disktrasan är tillverkad av 70% cellulosa och 30% bomull.

mejladress: busan_loosan@hotmail.com

Anonym sa...

Disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull.

Älskade paketet Inspiration + pluring som fanns på deras hemsida. Pluring är en fantastisk liten sak som jag gärna skulle vilja ha. Superfina disktrasor i härliga färger som livar upp diskningen.

Kram Jessica
jessica_hellstrom@hotmail.com

Emeli sa...

De är gjorda i 70% cellulosa och 30% bomull.

emeli_falk@hotmail.com

Althea sa...

70% cellulosa och 30% bomull

Jeanette Rydberg
jeanette.rydberg@bredband.net
www.lillyssida.blogspot.com

emma sa...

Disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull...

Karlsson_88_6@hotmail.com

Har länkat här: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/july/tavling-hos-agnes.html

mvh emma

Elin Jonsson sa...

Klart att jag är med och tävlar! Svaret på frågan är: Miljövänliga disktrasor. Alla disktrasor håller högsta kvalitet och är miljövänliga. De är tryckta i Sverige och tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull, och de bryts ner i naturen på 24 veckor. Trycket är vattenbaserat och det mest miljövänliga på marknaden.

Karlskronamamman sa...

Å vad fina disktrasor!! Tänk vad det kan liva upp ett kök. Självklart vill jag vara med och tävla!
Materialet är: 70% cellulosa och 30% bomull.

Hälsningar Karlskronamamman/Hanna

Cicci sa...

70% cellulosa och 30% bomull. kan det stämma? :)

LÄNK:
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/07/30-juli-disktrasor.html#comments

Ha en forsatt bra MÅNDAG.
/Cicci & Wille.
ciszi@hotmail.com

Cattis sa...

jag vill vara med och tävla..

disktrasorna är av 70% cellulosa och 30% bomull

här har jag länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/july/30-juli-disktrasa.html

Lillan sa...

härlig tävling disktrasor går ju åt och dessa är bra mycket snyggare en wettex. svaret är att trasorna är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull.

har länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/july/disktrasor.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin dag i sommarvärmen!

Anonym sa...

Emma mail: em_877@hotmail.com.
Trasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull

Linda sa...

Linda S
hemma snabel-a appelklyftig punkt com

Distrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull

Gabbies sa...

Jag är gärna med tävlar om disktrasor. Mitt svar är att de är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull.
gabriella_k@hotmail.com

Erika sa...

70% cellulosa och 30% bomull,

erikanordin@live.se

Helena Nordberg sa...

Hejsan! Jag är såklart med och tävlar.
Disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull.
helena.nordberg@gmail.com

Mvh Helena

Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj sa...

Disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull.

Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/july/agnes-disktrasa-307.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och svaret är att de är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull

länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/july/vinn-6st-disktrasor.html

Håller tummarna
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Helena sa...

Helena Lindevall
Pisaang@hotmail.com

Svar: 70% cellulosa och 30% bomull

Trevlig kväll!

dark barbie mum sa...

svar:tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull

tips länk:http://darkbarbie.blogg.se/2010/july/vinn-hos-agnes-26-30-juli.html

vill vinna så min pojkvän har bra roliga saker att städa köket med ha ha ha

chanette_s@hotmail.com

Mrsfunky sa...

Hallå! Är gärna med! Disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull.

Har länkat: http://mrsfunkys.blogspot.com/2010/07/dax-for-tavling-igen.html
Ha en bra dag! Kram

emma sa...

jag har länkat på min blogg
www.enlitentax.blogg.se
mail: miss_secretvellinge@hotmail.com

svar på frågan
tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull,

Anne B. sa...

De är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull och är miljövänliga.

Min e-mail finns under "sähköposti", har ingen blogg.

JoHaNNa sa...

ohh vilken rolig tävling :) jag skulle verkligen vilja vinna detta pris då i flyttar till en ny lägenhet den 1 augusti så den här vinsten skulle bli perfekta inflyttningspresenten :)

svaret på frågan: 70% cellulosa och 30% bomull, och de bryts ner i naturen på 24 veckor.

Millah sa...

> Jag är med =)
Svar på frågan: tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomul

Kramar

emelie, elliotts mamma o gravid med nr2 sa...

de är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull

emjo_83@hotmail.com

Maria sa...

Mail: marishkasenator@gmail.com

SVAR: 70% cellulosa och 30% bomull

Anonym sa...

Hallå, vilken bra tävling.. Det får mig att komma på att man ska hinna städa nu under sommaren också hehe =)

Rätt svar är: 70% cellulosa och 30% bomull är disktrasorna gjorda av =)

Ha en fortsatt trevlig sommar!

Mvh//

Helena
mrs_karlsson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Svaret är 70% cellulosa och 30% bomull

Hälsningar Maggan

Mailadress:
maggankarlsson@live.se

Stina sa...

Vilka härliga trasor! De är gjorda av 70%cellulosa och 30% bomull!

Länkar här: http://fladdortvl.blogspot.com/2010/07/30-juli.html

KRAM Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

-fam bus- sa...

Hejsan!

Jag är jätte gärna med. Tack för ditt mejl.

Disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull. Mycket bra för miljön!

Länk: http://familjen-bus.com/2010/july/tavlingar-agnes.html#comment

kram kram
sarina.fredriksson@hotmail.com

Anonym sa...

hej! jag är gärna med och tävlar. 70% cellulosa och 30% bomull är de gjorda av. martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

hejsan! rätt svar är 70% cellulosa och 30% bomull.
/ adolf.carlzon@hotmail.com

Anonym sa...

Nu har jag tittat efter och de är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull! Miljövänligt så det står härliga till :)

Mvh/
Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag heter Malva Heed (malva@lycos.com) och är gärna med och tävlar, svaret är: disktrasorna är gjorda av bomull och cellulosa.

evamar sa...

Jag är gärna med och länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/july/disktrasor-30-juli.html

De är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull.

Anna sa...

Åh, vilken perfekt tävling! Så många fina disktrasor det fanns. Jag hoppas på vinst, de skulle bli perfekta när jag äntligen ska få inviga mitt nya fina kök efter att ha lagat mat i ett provisoriskt kök i snart ett är!

Svaret på frågan är De är tryckta i Sverige och tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull,

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla! =)

Svaret är: 70% cellulosa och 30% bomull är dem gjorda av.

Med Vänlig Hälsningar

Lillis

lillisbus@hotmail.com

Åsa sa...

Svar: av 70% cellulosa och 30% bomull
Spacegirl_@spray.se

sara - thaison sa...

Jag vill vara med. Disktrasor kan man aldrig få nog av. Alla deras disktrasor håller högsta kvalitet och är miljövänliga. De är tryckta i Sverige och tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull, och de bryts ner i naturen på 24 veckor. Trycket är vattenbaserat och det mest miljövänliga på marknaden.

care69 sa...

Jag är gärna med!
Svar: 70% cellulosa och 30% bomull

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/07/30-juli-vinn-sex-stycken-disktrasor.html

Annica sa...

Svar: 70% cellulosa och 30% bomull, och de bryts ner i naturen på 24 veckor.


bloodsband@live.se

Carita sa...

Hej! Jag vill vara med. De är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull.


Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

IDA sa...

svar: Miljövänligt!

Linda sa...

Jag är jätte gärna med och disktrasorna är gjora i 70% cellulosa och 30% bomull

tipsat om tävligen här:

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/07/vinn-disktrasor-307.html

Mattias sa...

Vill självklart vara med även jag och länkar också på: http://villduvinna.blogg.se/2010/july/disktrasor-30-juli.html

Rätt svar är: de är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull

Håller tummarna! Ha det gott så länge!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/july/disktrasor-307.html

info@annakarlsson.se

Svar: Cellulosa och bomull

Maria sa...

oh, OM jag vill vara med! Diskandet skulle bli så mycket roligare med ett gäng fina trasor som piggar upp! :)

Disktrasorna är gjoda av 70% cellulosa och 30 bomull

//Maria - marveliciousbloggen@hotmail.com (länkar eventuellt till tävlingen sen, hinner inte just nu)

sara sa...

Hejsan.
Rätt svar är: 70% cellulosa och 30% bomull.

Soliga hälsningar sa...

Hej vilken bra och nyttig tävling! =) Självklart vill man ta en chans på detta.
Svaret på frågan är: Disktrasorna är tillverkade av 70% cellulosa och 30% bomull. Hälsningar:

solig2@gmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag deltar gärna!
Disktrasorna är miljövänliga och gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull.
Jag har tyvärr ingen blogg.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

emeliewennberg@hotmail.com sa...

Hej. Disktrasorna är gjorda utav 30% bomull och 70% cellulosa, vill också tilläga att dem är miljövänliga (STORT plus). /Emelie

Carolina sa...

Svar: 70% cellulosa och 30% bomull

Har länkat också; http://www.carolina1979.se/?page_id=7

E-post; carolina.ahsberg@telia.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Coot! Piggar upp lite i förhållande till de vanliga tråkiga! Jag har länkat och svaret är 30%bomull och 70% cellulosa!

http://barbados.blogg.se/2010/july/30-juli-fracka-disktrasor.html

Jenny sa...

Dessa disktrasor är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull...
Å självklart vll JAG vinna så jag deltar gärna!
/Jenny
jenny_k2@hotmail.com
www.daxberg.blogspot.com

Linda sa...

material: 70% cellulosa och 30% bomull
hedenberg_81@hotmail.com

www.lindisen81.blogspot.com

Cina sa...

Håller tummarna för lite fina disktrasor som kan göra diskningen lite roligareoch svarar cellulosa och bomull.

Ha det gott ! // Cina

http://www.metrobloggen.se/cinsaga

cinsaga@hotmail.com

Anonym sa...

vill vara med att vinna dina fina disktrasor både läckra och roliga :)nu kanske diskningen blir mycket roligare :)svar på frågan är :70%cellullosa .30% bomull.mvh elisabeth blom lillisbus@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!

Jag tar en lott, för disktrasor behövs ju alltid!

De är tillverkade av 70% cellulosa och
30% bomull.

Hälsningar Susanne

gotland(at)speedmail.se

Tavlingsblogg sa...

Vilken fin blogg du har!

Disktrasorna är miljövänliga och gjorda av: 70% cellulosa och 30% bomull.

Jag har även länkat i min tävlingsblogg:
http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/tavlingar-3

Anonym sa...

Svar: 70% cellulosa och 30% bomull. Är gärna med och tävlar!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Anonym sa...

Dom är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull och jag tycker det var helt suveränt att dom bryts ner så snabbt!
Hoppas jag vinner så jag kan testa, är dom bra blir jag nog prenummerant :)
mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

Pernilla sa...

Disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull och med vattenbaserat tryck.

Pernilla sa...

Glömde ju lämna min mailadress: pernilla.74@live.se

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla!
Disktrasorna är gjorda av 70% cellulosa och 30% bomull. Nu håller jag tummarna.

Kram Ulrika

(ulrika@edberg.nu)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam