onsdag 14 juli 2010

Tobias på besök

IMG_8198Tobias, Liam och Simon har det gott i skuggan!

Det blev en riktigt skön sovmorgon för hela familjen idag - vi är inte så vana vid havsluften antagligen! Sen fick vi besök också, utav Tobias som kommit ner från Göteborg. Och som alltid när han kommer till Kosta ska det shoppas så vi gick till Kosta Outlet och kikade runt, åt mjukglass, träffade Eve med sin lille Nemo och så blev det lite handlat. En liten pizza på Don Camillo gled visst också ner. Vem orkar stå vid spisen när det är så jäkla kvavt egentligen? Inte jag i alla fall. Nepp, snabbmat fick det bli.

1 kommentarer:

Cicci sa...

Inte såg jag er på Outleten, inte :P Liam borde jag ju känna igen i alla fall.. Men jag såg ingen Liam. Hehe.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam