onsdag 7 juli 2010

Vadå tajming?

Jag fick en jättespännande kommentar från Edvinsmamma som tyckte jag skulle kika in i hennes blogg där en överraskning väntade. Och mycket riktigt – jag hade vunnit hennes tävling! Ett grönt babyset och ett kort (värde över 400 kronor) från Johanna Form & Design. Jag är i extas och så jäkla glad just nu!

Och inte nog med det. För ett par veckor sedan vann jag också ett Nallebud hos Krånglig och konstig. Har lagt vinsten lite åt sidan då jag vet att det snart är dags för några bebisar häromkring att ploppa ut – det gjorde jag verkligen rätt i!

Det kunde ju inte vara bättre tajmat för idag berättade Simon att Chrille och Karro fick en liten pojke igår! Stort grattis till er – och ja, man kan väl säga att lite presenter väntar!

1 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis till vinsterna!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam