fredag 23 juli 2010

Fredagsbus

IMG_8759 Liam åker rutschkana!

Klockan tio idag kom mina två pojkar upp och väckte mig, Liam kom fram och gosade! Så vill jag vakna varenda dag!

Liam och jag har precis varit ute och lekt. Vädret är ju riktigt pissigt men så länge det är uppehåll får man passa på. Vi har åkt rutschkana, lekt i sandlådan och gungat. Liam har aldrig gillat att gunga förut men det verkade som han upptäckt att det faktiskt killar ganska gott i kistan av att gunga. Så där har jag stått och puttat på en bra stund nu. Kul att han gillar det!

Klockan ett ska vi till Eve och fira hennes lille Nemo som igår fyllde 2 år! Spännande!

1 kommentarer:

Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥ sa...

Här är det sol, men inte lika varmt som det varit...men det är lite skönt också :) Kan behövas lite svalare luft så man orkar med någonting också...
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam