måndag 12 juli 2010

Tävling: Solkatt

Solkatt är ett svenskt företag som designar och producerar solsäkra kläder för barn, softa unisexkläder som funkar överallt där solens strålar är starka - perfekt för båtliv, strandliv och cityliv. Solkatts plagg är alltså ett komplement till badkläder, designade för bus och lek varhelst solen står högt på himlen - hemma i parken eller på charterresan.

I denna tävling har du chansen att vinna ett valfritt plagg ur Solkatts fina kollektion (byxa, tunika, skjorta, solhatt eller solrock). Vinstvärdet ligger på 349-525 riksdaler + frakt!

Fram till och med sista september får du som läsare dessutom 10% rabatt hos Solkatt! För att ta del av erbjudandet uppger du endast Agnes i din beställning.

Solkatt
Jag tävlar om ett valfritt UV-skyddande plagg från Solkatt!

D
elta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar med namn, MAILADRESS, eventuell bloggadress och svara på frågan; Vad heter den textil som Solkatts kläder består av? Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 26 juli klockan 21:00! Lycka till!

58 kommentarer:

Amanda sa...

Vi vill absolut vara med och tävla. Vi är ena riktiga blekfisar både jag och Luddes pappa. Något han tyvärr får sota för... Uv-kläder hade varit något vi verkligen skulle ha användning för!

Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave® som erbjuder det bästa dokumenterade skyddet som finns, 50+. Textilen, som består av 100 procent nylon, skyddar upp till 97 procent mot UV-strålning.


Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/july/tavling-uv-plagg-267.html

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med!=)

Svar:
Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave®

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Ella sa...

Jag är med o tävlar!

Tyget heter: Solarweave

Ella
ella.mohlin@hotmail.com
http://cuteelliz.blogg.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och den textil som Solkatts kläder består utav är Solarweave.

Har även länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/july/tavlar-om-ett-uv-skyddat-plagg.html#comment

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

bakformen sa...

Textilen Solarweave som består av 100 % nylon.

Sommarhälsn. Pia
bakformen@gmail.com

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Jag är med!
Svar: Textilen heter Solarweave® och består av 100 % nylon.

Har länkat här: http://liitavlar.blogg.se/2010/july/solkatt.html

Lii76.blogg.se

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla

Rätt svar är: Solarweave®

Teres
Teres_Nikanorsson@hotmail.com

Myran sa...

Jag vill absolut vara med i denna tävlingen!
zebramyran@hotmail.com

Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave® som erbjuder det bästa dokumenterade skyddet som finns, 50+. Textilen, som består av 100 procent nylon, skyddar upp till 97 procent mot UV-strålning.

Ylva sa...

Är gärna med! Svaret på frågan är: Solarweave.


Kramar
choklad@gmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Det er Solarweave® som består av 100 procent nylon, skyddar upp till 97 procent mot UV-strålning.

Min mail er hilde.moholt(@)gmail.com

Krysser fingrene.

Klem fra Hilde

alexandra mamma till tove sa...

vilken bra tävling..

Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave®

jag har länkat här:
http://axdal.se/troll/2010/07/14/26-juli-solkatt-hos-agnes/

mvh alexandra
axdal@me.com

Cicci sa...

Cecilia Marklund.
ciszi@hotmail.com
http://tionolletttio.blogg.se

Textilen som solkatt använder i sina kläder heter Solarweave®, som tydligen är 100% nylon.

LÄNK I TÄVLINGSBLOGGEN;
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/07/26-juli-uv-plagg-fran-solkatt.html#comments

anna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Rätt svar är Solarweave®.
Jag har tipsat här:
http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/july/vinn-valfritt-uv-skyddande-plagg-fran-solkatt.html

anna sa...

Glömde ange min mailadress...
annamedliteta@gmail.com

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med. Svar: Solarweave® .

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Anna sa...

Svaret på frågan är: 100 Nylon
Vinner jag skulle jag vilja ha en solrock i storlek 86/92.
mail: hubbabubba2000@hotmail.com

mvh Anna

Lillan sa...

jag är gärna med. textilen heter Solarweave® och består av 100 procent nylon!

har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/july/solskydds-klader.html

mail: litenmentuff@live.com

Johanna - mamma till Leia sa...

Solarweave® heter den :)

Kerstin sa...

Jag ä gärna med =)

Textilen heter Solarweave®

Jag heter Kerstin =)
mail:
emoen_@hotmail.com
blogg:
http://emoen.blogg.se/tavlingar

Länk till inlägget:
http://emoen.blogg.se/tavlingar/2010/july/solkatt-10-07-26.html

kramkram

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och deltar.
Kläderna är tillverkade i textilen Solarweave® som består av 100 procent nylon.

Mitt inlägg på bloggen : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/july/vinn-ett-valfritt-solsakert-plagg-den-267.html

min mail: melinasmamma@live.se

Hoppas på tur.
Mvh// Anna Vid

Mamma Mia sa...

Material
Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave® som erbjuder det bästa dokumenterade skyddet som finns, 50+. Textilen, som består av 100 procent nylon, skyddar upp till 97 procent mot UV-strålning.

Kläderna är luftiga och sköna mot huden eftersom de andas, trots sitt höga UV-skydd. Tyget är snabbtorkande, fläckavvisande och har fått högsta betyg i allergitest för känslig hud.

Tyget är importerat från USA där det funnits på marknaden sedan 1990.
det verkar jätte smart vinner jag är det st 86/92 tex badrocken som verkar smartast...eller tunikan st 80 eller 86 till 16 månaders tjej n'sta sommar

Anonym sa...

Hej!
Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave®
Vänliga hälsningar
Ulrika
emkas@live.se

Annmi sa...

Jag vill vara med..
Svaret är:
textilen är Solarweave som består av 100 procent nylon...

annmi.eriksson@hotmail.com

Philippa - mamma till Therese sa...

materialet heter solarweave

philippa.lodelius@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Svar: Solarweave®

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/07/26-juli-vinn-uv-skyddande-plagg-fran.html

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej! Jag vill självklart vara med och länkar också till dig så att fler hittar hit, även om det inte är ett måste, på: http://villduvinna.blogg.se/2010/july/tavling-uv-plagg.html

Rätt svar på frågan är: Solarweave®

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Malin sa...

Hej!
Jag vill såklart vara med även jag och länkar också så att fler hittar till dig och dina fina tävlingar på: http://theotott.blogg.se/2010/july/tavling-uv-plagg-267.html

Rätt svar på frågan är: Solarweave®

Nu håller jag tummarna! Ha det bra så länge! Kramar Malin (malin_rautila@hotmail.com)

Althea sa...

För en hönsmamma som jag är Solkatts kläder jättebra!

Nylon

Jeanette Rydberg
jeanette.rydberg@bredband.net
www.lillyssida.blogspot.com

Elin Jonsson sa...

Klart att jag är med och tävlar! Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave® som erbjuder det bästa dokumenterade skyddet som finns, 50+. Textilen, som består av 100 procent nylon, skyddar upp till 97 procent mot UV-strålning.

*håller tummarna*

Karlskronamamman sa...

Självklart vill jag vara med och tävla här också!
Texilen är 100% nylon.

Hälsningar Karlskronamamman/Hanna

Linda sa...

Linda S
hemma snabel-a appelklyftig punkt com

Vad heter den textil som Solkatts kläder består av?
Solarweave®

Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj! sa...

Jag vill vara med o tävla!!

Solkatt's kläder består av Solarweave som består av 100 procent nylon.

Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/july/agnes-solkatt-267.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Linda sa...

Vill absolut vara med i denna toppen tävlingen och svaret på frågan är Solarweave®

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/july/vinn-valfritt-uv-skydd.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

dark barbie mum sa...

svar:tillverkade av textilen Solarweave

tips länk:http://darkbarbie.blogg.se/2010/july/vinn-hos-agnes-26-30-juli.html

gud vad smarta kläder. klart man e med och tävlar

chanette_s@hotmail.com

Millah sa...

> Jag är med =)
Svar: tillverkade av textilen Solarweave®

Kramar

Anonym sa...

100procent nylon som skyddar till 97%procent mot UV-strålning christina olsson Pluppelina2@hotmail.com

Maria sa...

Mail: marishkasenator@gmail.com

SVAR: Solarweave®

Anonym sa...

Hallå mitt i sommaren! =)

Vill gärna vara med och prova lyckan! =)

Svaret äääär: Solarweave® består deras kläder av!

Nu håller jag alla mina tummar och tår för turen på min sida! =)

Mvh//

Helena
mrs_karlsson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Svar: Solarweave®

Hälsningar Maggan

mailadress:
maggankarlsson@live.se

Stina sa...

Materialet heter solarweave!

KRAM Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Anonym sa...

svaret är Solarweave. martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! Textilen heter Solarweave®.

Malva Heed
malva@lycos.com

Kawwe sa...

Jag är absolut med! Svar på frågan: Materialet kallas Solarweave.

Mvh Kawwe
kawwe@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/july/solkatt-267.html

Svar på frågan är Solarweave

info@annakarlsson.se

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Jag vill vara med!

Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave® som erbjuder det bästa dokumenterade skyddet som finns, 50+. Textilen, som består av 100 procent nylon, skyddar upp till 97 procent mot UV-strålning.

sara.ostling@gmail.com

evamar sa...

100% nylon i ett tyg som kallas Solarweave.

Jag länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/july/uv-plagg-26-juli.html

Vill inte skriva min mailadress i en öppen ruta, men du har den redan så jag hoppas att det är ok?

Annars nås jag via bloggen och har också koll på dragningen så om jag har turen med mig kan jag maila dig. :)

Lillan sa...

Jag vill gärna vara med

Svaret på frågan är att materialet heter Solarweave.

Jag har tipsat här http://lillalillan-lillan.blogspot.com/2010/07/solkatt.html

/Lillan
lilla_lillan@home.se

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Svaret är Solarweave®. /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Carolina sa...

Svar; Solarweave

Har länkat; http://www.carolina1979.se/?page_id=7

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Jenny sa...

Vill ju vara med å tävla...
Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave.
/Jenny
jenny_k2@hotmail.com

Anonym sa...

Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave® som erbjuder det bästa dokumenterade skyddet som finns, 50+. Textilen, som består av 100 procent nylon, skyddar upp till 97 procent mot UV-strålning

jag vill vara med och tävla=) min mail är jeppsson_84@hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Hur kunde jag ha missat denna tävling!? Tack för tippset iallefall! Självklart vill jag vara med och denna tävling passar perfekt just nu eftersom min son ska på solsemester med sin pappa! Då skulle det kännas extra skönt att kunna skicka med kläder som skyddar extra mot solen! Jag har länkat här: 100 procent nylon

jenn2you@hotmail.com sa...

Skrev jag nu svaret på frågan i min komentar!? Om inte så är svaret 100% nylon

Mamma Mia sa...

Material
Solkatts kläder är tillverkade av textilen Solarweave® som erbjuder det bästa dokumenterade skyddet som finns, 50+. Textilen, som består av 100 procent nylon, skyddar upp till 97 procent mot UV-strålning.

osäker om jag har tävlat förut..men en solrock i minsta storleken vore väl vara bra för en liten tjej tills nästa sommar st 86/92

Cissi sa...

Klart jag ska vara med & tävla :-)
Materialet i Solkatts kläder består av Solarweave som är 100% nylon.
Min mailadress är ceciliakungberg@hotmail.com & jag bloggar på onthemon.blogspot.com.
Vet inte om man ska uppge vad man helst vill ha om man vinner, men jag gör det ändå :-) Jag klär gärna min son (15 månader) i en solrock i färgen oliv & storlek 86/92.
Hoppas på tur i tävlingen :-)
Ha det bra!

Linda sa...

textilen heter: Solarweave

hedenberg_81@hotmail.com
www.lindisen81.blogspot.com

Cina sa...

De är gjorda av Solarweave.

Ha det gott ! // Cina

http://www.metrobloggen.se/cinsaga

cinsaga@hotmail.com

Ragnhild sa...

Är också med och tävlar!

Rätt svar: Solarweave®

Mvh
ragnhild.winbck@telia.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam