onsdag 21 juli 2010

Godmorgon onsdag!

IMG_8632 Liam passar på att leka lite innan avfärd!

Klockan tolv ska vi möta upp Ante och Lisa i Emmaboda, vi ska samåka ner till Karlskrona där en dag med minigolf hägrar. Ante kom ju trea när vi spelade på Öland och han har tjatat om revansch ett tag – och det ska han jäklar få också! På Dragsö i Karlskrona finns en jättefin bana som vi varit på förut så det kan ju vara kul att åka ner dit, man är ju inte på det hållet så ofta. Lite synd, Karlskorna är ju så himla fint!

Vi är lite smått lata idag också, istället för att äta frukost (Liam har såklart fått i sig yoggi och smörgås) åker vi lite tidigare och käkar på Emmagården. Gottgottigottgott!

2 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Hoppas ni får en bra dag!

Anonym sa...

Hej, tack för dina fina kommentarer på min syblogg! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam