måndag 5 juli 2010

Måndagslistan

Måndag igen och dags att skriva en ny “pepp”-lista precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Vi har fått galen jag-tro-jag-dör-värme. Nog är det sommar alltid!
  • Jag har fyra toppentävlingar igång! En avslutas i morgonkväll – ni är väl med?
  • Liam har i veckan badat i poolen och lekt mycket ute i det fina vädret.
  • Liam fick jättefina Bellio-tofflor från Preceli i veckan. Massa tack! blomma_1188032015_49885
  • Vi har äntligen rensat ut gästrummet och flyttat in nya bäddsoffan.
  • Liam fick i veckan en jättefin tavla från Dude Design!
  • Vi har skaffat oss en ny mysig kökssoffa.
  • Trots en berg-och-dalbane-helg börjar Liam bli frisk igen!
  • Vi är inne på sista veckan före semestern.
  • Jag är som alltid lika stolt över min lilla familj! Aj löv ju.

1 kommentarer:

jenny sa...

så spännande med en massa roliga tävlingar :) Hoppas ni får en härlig tisdag! Kram Jenny

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam