tisdag 11 maj 2010

» paket från babylooba

IMG_4168 Liam myser med sin nya kompis!

Är det inte ett underbart pirr som sprider sig i magen när mobilen piper och berättar att det väntar ett paket på konsum? Efter hemkomst från dagis och en stunds sandlådelek i trädgården slet jag upp paketet som hämtats! I fanns den supermysiga Baby Zoobie som jag skrivit om tidigare och de snygga Southbaggy-jeansen från Gangstar. Liam har redan fått bekanta sig med den gosiga sköldpaddan och verkar gilla den! Jeansen kastade jag såklart på honom direkt, supersnygga! En aning för stora dock (80/86) men jag ska göda honom de kommande veckorna!

Tusen tack till Madeleine på Babylooba för presentkortet, den fantastiska servicen och snabba leveransen! Vi är jättenöjda!

5 kommentarer:

Carolina sa...

Vilket fint paket ni fick :-) kram

Amanda sa...

Härligt med paket! Det piggar alltid upp! ;)
Vilken underbar bild på sötisen! ^^
Kram

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Den är toksöt den "nallen"
Har tittat på den o är lite sugen på att klicka hem den ;)

Kramar

Linda sa...

kul med paket! alltid spännande även om man råkar veta vad det ska vara =)

Nina sa...

å världens sötaste bild, så fina ögon!

haha ska bli sååå najs :D

å ja älskar Lambert, ååå gud ja! :D heh. kört sönder hans skiva i två dar nu. hah.

kramis!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam