fredag 7 maj 2010

20% hos dude design och dadadoo

Nu har jag ett kanonerbjudande till mina läsare!
Alla som handlar hos Dude Design eller Dadadoo innan den 1 juli får 20% rabatt!
Gäller hela sortimentet hos båda varumärkena, ange endast koden Agnes Blogg
i meddelanderutan för att ta del av erbjudandet!

Reklam Dude - Dadadoo

Dude Design är ett svenskt märke för inredning av barn- och tonårsrum.
I butiken hittar du häftiga kuddar, tavlor, tygskålar och lampor i flera färger och utföranden.
Hos Dadadoo finner du skötväskor, plädar, haklappar, necessärer och barnvagnshängen – alla i urläcker design!

Kika in under mina Rabatter/Erbjudanden för att ta del av fler toppenbra koder!

1 kommentarer:

MADELEINE sa...

Är det okej att jag tipsar mina läsare om din rabatt? Och länkar till dig såklart?? ;-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam