lördag 29 maj 2010

Hemma igen

IMG_4888 Liam är helt slut efter en natt hos sin mormor!

Simon och jag fick en rejäl sovmorgon idag, han väckte mig inte förrän vid elva. Ljuvligt. Därefter gick vi ner till min mamma för att hämta hem vår lille gullebulle. Han var på topphumör och pratade mest hela tiden. Det hade gått jättebra och han hade somnat redan vid halv åtta i gårkväll och steg inte upp förrän halv nio idag. Inte så konstigt kanske med tanke på att han skippade middagsluren igår.

Väl hemma igen stannade Liam och jag ute och lekte i sandlådan. Tråkigt nog blev pissvädret ännu pissigare och spöregnet kom. Fanns inte mer att göra än att kuta in i värmen. Liam hann knappt komma innanför dörren förrän han somnade med sina snuttisar på golvet. En utmattad fisunge.

Simon har precis gett sig av. Han skulle visst spela fotboll idag och är inte hemma förrän vid sju ikväll. Vart dom skulle har jag ingen aning om, som vanligt lyssnar jag inte på det örat. Gullaskruv? Gullabo? Är säker på att det var någonting med “Gulla”, men som sagt; så fort det pratas fotboll slår det på något konstigt vis lock för öronen. Sorry, mannen min. Ska försöka bättra mig.

2 kommentarer:

Therese sa...

Vad skönt med sovmorgon :)

Cicci sa...

Naaw, en trött liten pojke. :)
Han är så sööt. Drunknar i hans ögon. Dom har nåt speciellt. :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam