lördag 22 maj 2010

» lördagkväll

IMG_4641 Liam har kul i sandlådan i det härliga vädret!

Vi har grillat även ikväll. Har haft superfint väder hela dagen och då kan man ju inte låta bli! Bjöd upp mamma och Adde också och under grillningen njöt vi av kvällssolen i trädgården. Det var så varmt och behagligt så Liam sprang omkring spritt språngande naken och lekte vilket uppskattades enormt av lillfisen!

Har precis burit upp Liam till sitt rum, han somnade som vanligt i soffan efter en busig dag. Väntar nu på att sambon ska komma hem så vi hinner mysa lite innan läggdags. Han, mamma, och Adde gick nämligen till Glasbaren för att ta en öl så här sitter man nu, alldeles övergiven. Nejdå, jag har bloggen, 27 Dresses och godis så mig går det ingen nöd på!

4 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Sötis! O skönt att slippa kläder o kunna leka "fritt" :)

Här var jag också ensam med "27 dresses"...men det beror på att sambon låg o snarkade bredvid mig..hihi

Kramar

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så mysig bild.. så skönt med gott väder!=)
Hoppas ni får en bra dag!

Nina sa...

alltid lika fina bilder :D

vart tacos här. snabbt å enkelt :P

★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★ sa...

Tack =) får säga att din son är så charmig =) jätte söt kille

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam