onsdag 26 maj 2010

Recension: Dadadoo

Jag fick ett mycket välkommet paket idag! Det var den snygga skötväskan Active i brunt från Dadadoo! Har alldeles nyssens haft en tävling med samma väska i potten fast en röd och då tyckte generösa Josefine att jag också skulle få en!

IMG_4784 IMG_4787IMG_4788IMG_4800IMG_4797IMG_4790

Visst är den snygg? Har synat varenda millimeter av den och lärt känna alla funktioner och praktiska lösningar riktigt ordentligt. Som jag sagt tidigare är det oerhört viktigt med flera och lättåtkomliga fack och det bjöd denna verkligen på. Inuti fanns det två stora och två mindre fack plus två för nappflaska. I det smarta framfacket finns det plats för bestick, dryck och lunchlåda samt värmebevarande flaskhållare vilket är himla praktiskt. På framfacket och sidorna fanns även mindre fack för nappar eller liknande, perfekt!

Något som jag gillar är när insidan på väskor är i en ljusare färg så man kan hitta lättare. Det kan man inte klaga på på denna! Den limegröna färgen är hur läcker som helst och ger insidan mycket ljus och lättåtkomlighet samtidigt som den ger en känsla av mer utrymme och rymd.

Med väskan följde det även med en smart mindre väska som man kan ha till smutsiga kläder, använd blöja eller liknande samt en praktisk och mjuk skötbädd. I framfacket fanns även matbox, flaska, servett och sked! Massa överraskningar med andra ord!

Jag vill ge ett stort tack och bamsekram till snälla Josefine på Dadadoo för vår nya väska! Vi kan inte bli nöjdare!

2 kommentarer:

sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar. sa...

Vilken fin, ser jätte bra ut.

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Vilken superfin skötväska!
O jag håller med om att den gröna färgen inuti var en snygg detalj :)
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam