söndag 16 maj 2010

» fortfarande febrigt

IMG_4330
Liam bjuder sin mamma på dagens allra första(?) smile!

Jag har precis lyckats söva Liam i sin säng. Han somnade på soffan för ett par timmar sen men var tvungen att väcka honom så han skulle få lite kvällsmat i magen innan läggdags. Men nu – efter många tårar – sover han äntligen. Han var så ledsen även om han egentligen inte orkade, någon energi har han inte haft under hela dagen. Men till slut slöt han de blå ögonen och somnade av ren utmattning. Undrar om det blir något dagis imorgon? Kanske bäst att låta honom stanna hemma en dag och vila upp sig riktigt ordentligt istället för att han blir sämre där och missar hela veckan.

3 kommentarer:

Nina sa...

gud va charmig han är :D

ja men då är det väldans snart då.. =)

AnnapåGrönkulla sa...

Vilken go kille han verkar vara =)

Agnes sa...

AnnaC:

Ja, det är han. Världens goaste :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam