måndag 10 maj 2010

Tävling: Dadadoo

Dadadoo designar skötväskor och accessoarer för moderna och trendmedvetna föräldrar. I butiken finner du skötväskor, plädar, haklappar, necessärer och barnvagnshängen – alla i urläcker design!

I denna tävling har du chansen att vinna den snygga och praktiska skötväskan Active i färgsprakande rött! Värdet på vinsten är 649 riksdaler + frakt!

“Active är en smart och sportig skötväska i slitstark nylon.
I Active ingår förutom skötbädd också smarta burkar för kex, vällingpulver, sked, servett, värmebevarande flaskhållare, samt liten extra väska för blöta kläder etc. Väskan hänger bra på vagnen med praktiska remmar och finns i färgerna rött, svart och brunt.”

 Dadadoo
Jag tävlar om en röd skötväska från Dadadoo – delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favoritprodukt hos Dadadoo! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 24 maj klockan 21:00! Lycka till allihopa!

63 kommentarer:

Sanna sa...

Jag är självklart med och tävlar om denna fantastiska vinsten. Min favoritprodukt är Baby Cosmetic necessesär i turkost/ljusblå som är riktigt söt.

Har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/may/tavlar-om-en-skotvaska.html#comment

Min mailadress är: mammasvardag@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Så klart jeg er med og konkurrerer om den flotte premien. Jeg har faktisk ikke en egen stelleveske enda, så denne hadde vært så flott og vunnet. Min favoritt er denne: http://www.dadadoo.info/05/active.html Active i sort.

Jeg har også lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/konkurranse-hos-agnes.html

Mailadressen finner du på bloggen min her: http://hmoholt.blogspot.com/

Klem fra Hilde

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag är gärna med o tävlar! Förutom deras snygga skötväskor älskar jag deras barnvagnshängen, så fina! :)

mail: johannavictoria_@hotmail.com

alexandra sa...

jag är gärna med och tävlar..

en av mina favoriter är barnvagnshängena. de är coola.

men skötväskorna är också fina.

jag har även länkat här http://axdal.se/24-maj-dadadoo/

mvh alexandra
axdal@me.com

Christin sa...

Jag är med och tävlar. Min favorit är skötväskan Sweetheart i cerise ♥

http://vill-vinna.blogspot.com/2010/05/dadadoo.html

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Favoritprodukten är en svart pläd!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

NoOne sa...

Jag är med...
Min favorit är Pläden den rosa ♥´

annmi.eriksson@hotmail.com

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Är gärna med och tävlar om detta :)
om jag vann så skulle jag välja en svart active :) http://www.dadadoo.info/05/active.html

Skulle inte sitta helt fel med en snygg praktisk skötväska den jag har är inte alls bra eller praktiskt på något sett den har ett stort fack och är i tyg :( allt hamnar huller om buller om man får ju leta som en tok efter det man vill ha gillas ikke.

min mail är: icegirle19@hotmail.com

Annika sa...

I'm in!!! :)

favoriten är nog den svarta "Active" tror jag - just för att den är lite mer diskret... Men den röda skulle absolut inte skada, jag måste våga synas mer ju! :-D
Bortsett från skötväskorna är jag barnsligt förtjust i den röda haklappen! :)

Länkar här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/may/agnes-dadadoo-245.html

Kram Annika
http://nilssonpettersson.blogg.se

Therese sa...

Vill jättegärna vara med =)
Pläden tyckte jag såg underbar ut, den är min favvoprodukt!

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/may/dadadoo-24-maj.html#comment

CICCI sa...

Jag vill tävla!

Min favorit är helt klart skötväskan som är priset!

http://tionolletttio.blogg.se/2010/may/pa-att-igen.html#comment

ciszi@hotmail.com

Camilla sa...

Min stora favorit är skötväskan Mama i vitt, den har jag stått och pillat på ett par gånger men tyckt den var för dyr att köpa.

http://tiptoe-camilla.blogspot.com/
taidocamilla@gmail.com

Lillan sa...

perfekt tävling. jag som jagar skötväska inför vårt pyres ankomst. å denna värkan su super praktisk ju! favorit produkten är det söta barnvagnshänget med "raggar" tärningar. jäkligt fräcka!

har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/may/skotvaska.html

mail: litenmentuff@live.com

Anonym sa...

hej hej! jag är med. martina_holst@hotmail.com

Kimmi sa...

Sweetheart™ är min absoluta favoritväska då den passar lika bra att bära notebooken i som babyns nödvändigheter!

trelleborg [@] home.se

Lee sa...

Jag vill vara med och tävla :)

Min favoritprodukt inne hos dom är den rosa filten :)

ettlee@hotmail.com

Ronja sa...

Jag är super gärna med!
Behöver en ny skötväska :D

ronja90@live.se

madeleine sa...

Hejsan! Åh självklart vill vi vara med och vinna en röd fin skötväska till lillans röda vagn! Nog för ja aldrig vunnit nått men är man inte med kan man ju inte kanske vinna heller! Och vi skulle gärna vilja ha en skötväska (Sweetheart)
om vi skulle vinna! Självklart länkar vi! http://myddis.blogg.se/2010/may/vi-ar-med-6.html#comment mvh madeleine

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag tycker att skötväskan Sweetheart var jätte tuff, men den som heter active ( som man ju kan vinna här!) är min favorit, därför att den verkar mer praktisk, och ser ut att ha mer plats och smarta fack inuti och det är verkligen ett stort+!!!!

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag har även länkat din fina tävling p min blogg: http://barbados.blogg.se/
Jag behöver verkligen en ny skötväska då min gått upp i kanten, så jag håller VERKLIGEN tummarn!!!!!!!!!!!!!

Sarah sa...

hej jag vill vara med och tävla.
Jag tycker bäst om hjärtat som man kan hänga i vagnen.
Vore super kul att vinna skötväskan.
sarah.forsa@hotmail.com

kram

Jill sa...

hejhej, guuud vad jag vill vara me doch tävla om denna väskan:)

Jag gillade helt klart deras skötväskor bäst, speciellt sweetheart väskan för den fanns i rosa:)

Jill heter jag,knapra_godis@hotmail.com e min mail, www.livetmetexx.blogg.se e min blogg å länken här nere e till inlägget om din tävling:)
http://livetmetexx.blogg.se/2010/may/tavla-tavla.html
Hoppas på tur

DeadUntilDark sa...

Åh jag vill gärna vara med!
Jag är i stort behov av en skötväska, min har gått sönder så nu får jag kånka med mig en stor gammal skolväska istället.
Jag skulle gärna vilja vinna en svart Active-väska. Såå fin!

Lisa och Rasmus sa...

Min super favvo är active i brunt såå snygg!! Hoppas att man vinner =))

Min mail twilight_gbg@hotmail.com

//Lisa och Rasmus

agnes sa...

Jag vill vara med och tävla! Ska ge den till en kompis som ska få bebis i Juli. Jag tror hon skulle bli megaglad. :D Det är min favoritprodukt!

Ylva sa...

Min favvorpodukt är nog de söta barnvagns-hängena! :)


Mvh
choklad@gmail.com

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag blev förtjust i deras mysiga plädar, den rosa var nästan to-die for

Har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2010/may/dadadoo.html

info@annakarlsson.se

Annica sa...

Min favorit är Quick Change™ eftersom designen är snygg och de som vill vara trendig på stan så är det en bra idé att ha en sådan. :D Bara man inte tar fel väska när man går på krogen!


bloodsband@live.se

Jeanette sa...

Det var svårt att välja mellan Active och Sweetheart, men till slut blev min favvis Sweetheart (den rosa särskilt).

makeovermadness.blogg@gmail.com

Elin J sa...

klart att jag är med och tävlar om detta fantastiska pris. Min favorit är så klart väskan och de söta barnvagns-hängena! =O)

care69 sa...

Jag är med!
Min favorit är den helt underbara skötväskan: Sweetheart!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/05/24-maj-vinn-skotvaska-dadadoo.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

just den här "Active"väskan är min favorit!!
anki_karlsson@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. Min favoritprodukt är de olika plädarna. Ser otroligt mjuka och sköna ut.

MansonDust sa...

Glömde min mail: mansondust@gmail.com

MansonDust sa...

Jag är med & tävlar. Min favorit, förutom den snygga skötväskan, blev de fina hängena till vagnen ! Jättesöta. :D

Länk: http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/may/skotvaska.html

Anonym sa...

Min favorit produkt är helt klart det som man kan vinna. (:
Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com

Anonym sa...

Jag deltar jättegärna!
Min favoritprodukt är den rosa pläden, så gullig!

Jag har ingen blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar :)Favoriten är Quick change, så liten, behändig och fräck :)

Mail: sara_kramer@live.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och min favorit om inte den underbara skötväskan måste nog bli en av den mysiga plädarna

Hoppas nu på en massa tur då en ny skötväska snart är ett måste här hemma

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/may/vinn-en-skotvaska.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Min favorit blev just denna röda skötväskan Active, sportig och snygg färg! Den hade pasat perfekt till vår svarta vagn..
Sen såg även den röda filten oerhört mysig ut!

Kram
Lisa
lisabeskow@hotmail.com

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. Vår fina skötväska har gått sönder så att få vinna en sån här fin vore toppen!

Min favorit förutom denna fina skötväskan är dom underbart mysiga plädarna. Nästan så jag skulle vilja ha en själv. ;)

Har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/may/tavling-dadadoo-skotvaska-245.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Kimmi sa...

Väskan Sweetheart slår ju allt men väskan som lottas ut här i tävlingen skulle verkligen inte sitta fel. Har för mig att jag tävlat innan på denna tävlingen men jag ser inte min kommentar så förlåt om det blir dubbelt. Bortse då från denna kommentaren.

*håller tummarna*

cammie sa...

Är i stort behov av en skötväska. Har en son på 1½ och får en son till om en månad. Jag håller verkligen mina tummar och tår!! mail:cammie85@hotmail.com

Anonym sa...

jag är med!
martina_holst@hotmail.com

Maria, Jonas & Inez sa...

Hej

VIlken underbar tävling :) Jag är absolut med och tävlar. Förutom denna underbara skötväska så älskar jag deras plädar.

LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2010/05/tavling_7927.html

Kristin sa...

Mina favoriter är de otroligt söta necessärerna.

lindet sa...

Hej jag vill tävla om den här kanon fina väskan=) behöver verkligen en skötväska

favoriten är just den man kan vinna (Active)så jag håller tummarna stenhårt

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hej! Jag är med :)

Min favvo är, "Quick Change" den verkar vara super smidig

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/may/tavling-hos-agnes-3.html

Kram, Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Anonym sa...

Tja,, jag gillar mest just den som man kan vinna.. den var min favorit.
håller tummarna för den.


mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Linda sa...

Hej jag gillar verkligen denna skötväska, min är ärvd & skadad i en trist mörkgrön färg, så denna röda väska skulle passa min personlighet mycket bättre!!!!

Annars gillar jag haklapparna oxå!

länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/may/24-maj.html

kram Linda

Anonym sa...

Gillar denna väska i just rött! En kompis har den och den är superbra, vad kul om vi blir "väsktvillingar" ;-)

Kram/Linda

ia_fia (@) hotmail.com

Sara - Mamma till Nova sa...

Jag är med, jag gillar denna väskan. :P Den är toppen, och riktigt smidig. :)

Cissi sa...

Tävla?? Självklart ;-)
Tycker skötväskan Active verkar toppen, en sån skulle man ha :-)
Hälsn. Cissi (ceciliakungberg@hotmail.com) med bloggen onthemon.blogspot.com

Anonym sa...

Jag är självklart med och tävlar. Min favoritprodukt är den underbara necessären i rosa.

Hälsningar Caroline
caroline_ande78@hotmail.com

Maria sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)
Favorit hos dem är plädarna :) Skötväskorna är oxå fina.
Mail: maria@smultronbyn.se

evamar sa...

Just den här väskan är en favorit och en annan är plädarna. Så mysiga.

Jag har såklart länkat:

http://evamar.blogg.se/2010/may/skotvaska-24-maj.html

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med!
Skötväskan som är vinst är min favorit, fast i svart.

nannae(at)live.se

Malin sa...

Jag skulle välja cosmopolitan :)

malin_92girl@hotmail.com

Ragnhild sa...

Är också med!

Min favvo är nog faktiskt skötväskan, verkar så himla praktisk!!

Kram
Ragnhild
ragnhild.winbck@telia.com

Cathy sa...

Höll på att missa en supertävling, puhh jag hann:-) behöver VERKLIGEN en ny skötväska då den gamla gjort sitt å mer därtill:-/....å den här va såå fin å verkar genomtänkt å mycket praktisk!!

Min favoritprodukt hos Dadadoo är just denna snygga skötväska!!
Håller tummar å tår för lycka i denna tävling!!

Cathy sa...

Har såklart länkat från min blogg:-) :

http://fourkids.blogg.se/2010/may/tavlar-29.html

Cathy sa...

Glömde min mail...

johansson-77@live.se

Anonym sa...

Hej
Jag vill vara med i tävlingen och håller tummarna....
MIn favoritprodukt hos Dadadoo är faktiskt den fina vinsten, väskan active i rött.
/Malin L
malinlofving(at)gmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam