onsdag 12 maj 2010

» liams och min kväll

IMG_4208 Finns det något roligare än att äta kvällsmat med HELA ansiktet HELT på egen hand?

Liam och jag har varit hemma själva ikväll då Simon åkte till fotbollsträningen direkt efter middagen. Vi har myst i soffan, halvsovit båda två, lekt, tittat på tv och bara slappat. Precis som igår. Sicken spännande och fartfylld vardag vi har här hemma va?

Efter kvällsmaten vid åtta nattade jag Liam och han somnade direkt. Då passade jag på att ta en dusch och packa inför morgondagen. Det är nämligen så att vi imorgon ska till Broakulla där det är marknad. Ska bli kul, hoppas bara det är uppehåll! Efter marknaden ska vi till Liams gammelmormor och äta middag och sen ska lillfisen få sova över där tills på fredag eftermiddag. Hon har tjatat så länge om att få ha honom så vi tyckte att det passade bra nu när vi ändå ska dit. Så får gubben och jag ha lite egentid också!

8 kommentarer:

Lindet sa...

Hej!

Roligt att du är med och tävlar! Du har 2 lotter.
Lycka till och ha det fint ;)

kram Lindet

madeleine sa...

Åh sötnosen! Kul du ville vara med..kramis

Lindet sa...

Du har nu även 3 lotter i Kidmix tävlingen;)

kram

Linda sa...

*sötungen* Ni har det lika spännande som vi har det på kvällarna =)

Janeth sa...

Hej!
Så skönt att det går bra på dagis, med det där med att få hem barnen när man som förälder vill, ja det kan ju vara knepigt, även om du hittat ett smidigt sätt ;)

Kul att du ville vara med och tävla.
2 lotter till dig!
Lycka till och ha en fortsatt trevlig vecka, med mycket sol och uppehåll :)

sara - tävlingar, rabatter och en massa galla. sa...

Hej!
Du har varit med och tävlat om en mössa från Ida.p Design.

Tävlingen är avslutad och vinnaren är dragen. Var det du?

Ta gärna en titt på alla mina andra tävlingar som är ute med. Mycket fint finns att vinna.

Therese sa...

Åh vad härlig glad och kladdig han ser ut :)

Denise - Ännu en mammablogg! sa...

åh vilken charmtroll :D

sv: lycka till :D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam