måndag 31 maj 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan igen precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag är jag glad för att...

  • Jag har fyra toppentävlingar igång! Magasinogram, tavla, barnfilt och babysitter i potten!
  • Liam fick hem en jättefin present från Busfröt i måndags.
  • Jag har träffat tjejerna mycket i veckan. Fika, fika, fika, tjejsnack, tjejsnack, tjejsnack.
  • Jag har vunnit två tävlingar igen – namnsmycke från MySilver och skor från Vincent Shoe Store.
  • Vi i onsdags fick hem en jättesnygg skötväska från Dadadoo! Läs mer HÄR.
  • Vi fick en heldag på stan i torsdags. Shopping, fika och massa mys! blomma_1188032015_49885
  • Sambon bjöd med mig på middag och Sex and the City 2 i fredags. Älska!
  • Vi har haft en mysig och lugn helg med sovmorgnar!
  • Mina pojkar överraskade mig igår på Mors Dag med present!
  • Idag för ett år sedan döptes vår lille kille!
  • Vi ska på Liams allra första utvecklingssamtal i veckan. Mycket spännande!
  • Jag är lyckligt lottad som har en egen liten familj att älska och ta hand om.

1 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Vilken underbar måndagslista!
Lika peppande att läsa andras som att skriva en själv :)
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam