söndag 16 maj 2010

» feber

IMG_4309 Mammas febrige kille vilar i soffan.

Vi tog allihopa en riktigt härlig och välbehövlig sovmorgon idag! När jag släpade mig ner för trappen vid elva stod frukosten framserverad på bordet, mycket uppskattat av en trött mamma. Efter frullen begav sig Tobias hem till Göteborg igen och vi har fortsatt denna gråa söndag fullkomligt i stillhet. Eftersom Liams feber ännu inte har släppt så har han mest vilat i soffan för någon energi har han knappast. Som det ser ut nu blir det nog inget dagis för honom imorgon, men han hinner kanske piggna till tills dess. Får hoppas det i alla fall, vill inte att han ska missa de få dagar han får vara där.

Simon ska snart till Johansfors och spela fotboll och därefter åka direkt till jobbet. Ikväll blir det alltså bara Liam och jag. Plus en massa mys i soffan förstås!

5 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Stackars liten - hoppas han snart är frisk igen!

Amanda sa...

Stackars! Han ser helt utslagen ut. :(
Hoppas han sover bort febern nu under dagen!
Kram

Nina sa...

stackarn. Hoppas han kryar på snabbt. inge skoj med feber. stackarn!

Anonym sa...

Fy att liten ska ha feber igen...hoppas att han snart kryar på sig!
Kramar

Nina sa...

ja läskigt fort. =/
när döptes Liam?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam