måndag 24 maj 2010

» till busfröt från busfröt

IMG_4753 Jättetuff present från Busfröt!

Nu har äntligen Liam somnat. I senaste laget, men det beror på att han slumrade till i eftermiddags. Han har varit på riktigt bushumör ikväll, sjungit för oss, dansat och rivit ut minsta lilla småsak han hittat i skåp och lådor. Ungar är väl för härliga?

Innan jag tackar för denna kväll har jag något att visa. I brevlådan låg det idag en present, och inte vilken som helst utan en Eggkids-tröja! Har länge funderat på att klicka hem ett par sådana. Tycker dom är så somriga och färgglada! Eller hur?
Jag vill ge en stor bamsekram till Kajsa på Busfröt för den jättefina presenten! Tusen tack!

3 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Dom tröjorna är så fina!
Edvin har två stycken o han älskar dom massor :)
Kramar

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Dem tröjorna är så fina!

Plutten sa...

Så himla snygg tröja!:) verkligen stentuff!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam