torsdag 27 maj 2010

» en dag på stan

IMG_4829
Nya sommarkläder från KappAhl och H&M till Liams garderob!

Vi har haft en riktigt kul utflykt idag. Solen har strålat och luften har varit varm men behaglig.

Simon kastade av mig, Liam, Adde och gammelmormor på stortorget och fortsatte sen till de där tråkiga butikerna, Mickes Motor och Jula. Skönt att vi slapp följa med! Vi gick istället på stan och handlade sommarkläder till Liam på H&M och KappAhl. Hittade massa fint! Nu vill jag ha riktig sommar så han kan springa omkring i sina nya tuffa shorts. Längtar!
När Simon var färdig ute i de tråkiga butikerna mötte han upp oss inne i stan. Vi satte oss på Askelyckans uteservering och smaskade på räksmörgåsar. Jättemysigt!
Sedan tackade vi för oss och begav oss mot Ormeshaga där det inhandlades uteblommor. Hann knappt komma hem förrän jag planterade dom – så fint!

3 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Vilka fina kläder!
Måste köpa rutiga shorts till Edvin med...så himla fint! O jätte snyggt med en matchande solhatt till :)
Kramar

AnnapåGrönkulla sa...

Kanonsnyggt linne med turkosa shorts! Var har du hittat det?

Agnes sa...

AnnaC: Både linnet och shortsen hittade jag på H&M :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam