måndag 17 maj 2010

Bus innan läggdags

IMG_4388IMG_4376IMG_4384IMG_4390IMG_4385IMG_4389

8 kommentarer:

Pernilla - Mamma till Theo sa...

Jätte fin blogg:)

mamma jakeline sa...

Underbara bilder!

Nina sa...

å tack detsamma. saknar lite den gamla goda tiden då man kunde ta sådana bilder på theo *S* så jäkla svårt nu å få en bra bild. han vägrar ju sitta still :P

japps det är vår hund. gamla mannen.. han är 10 år men beter sig som om han e 2 =)

Sara - Thaison sa...

Hej hej,

Din nya adress fungerar inte :(

alexandra sa...

han e ju bara så söt.. alltid så glad.. :)

Nadine sa...

sikken liten krylltott:)

Agnes sa...

Sara Thaison:

Jag vet :/ Har fått byta tillbaka igen då alla kommentarer försvann. Det är ju inte så bra när man har tävlingar. Men och JBN Media lyckas lösa problemet så byter jag tillbaka igen :)

Agnes sa...

Alexandra:

Vad har hänt med din blogg??

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam