måndag 3 maj 2010

Måndagslistan

Nu är det även dags för mig att prova på Jennyns måndagslista!

I dag, måndag är jag glad för att...

  • Liam snart kommer få en ny kompis. Eves BF var i onsdags och nu väntar vi med spänning på att liten ska ploppa ut!blomma_1188032015_49885
  • Liam fick se majbrasan för första gången i fredags.
  • Vi hade ett trevligt kalas i lördags då mammas födelsedag firades.
  • Liam tokälskar att leka ute, sandlådan var värd varenda krona.
  • Vi fick vår bil såld i veckan vilket jag inte vågat drömma om.
  • Ny sittvagn är hemklickad.
  • Sköna maj är här! Ut och njut!

1 kommentarer:

Sara - Thaison sa...

Vad många roligheter på din måndagslista.
Vad har du för kamera?? Älskar bilden på liam i inlägget före (utebilden).

Javisst är såren äckliga. Det går så jäkla fort här i värmen. Bakterierna frodas ruggigt fort.

kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam