fredag 14 maj 2010

» målning

Jag och sambon tog en rejäl sovmorgon idag. Vid tolv steg jag upp och gubben låg och drog sig en timme till. Härligt! Efter frukost började jag dona ute på miniminiverandan. Även Simon kom ut och hjälpte mig så vi hann grunda färdigt det vita. Dock så har vi lämnat taknocken till mamma eftersom både Simon och jag är ena fegisar när det gäller att stå på stege. Men nu ser man verkligen skillnaden och det kommer bli fint när det är färdigt! Ska såklart visa före- och efterbilder när det är helt klart också!

Nu ska vi upp och handla inför kvällens grillning och sen ska lilleman hämtas hos gammelmormor! Gud, vad jag har saknat honom!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam