fredag 28 maj 2010

Överraskning

IMG_4882
Geggamoja-vatten är grejer det!

Liam och jag har passat på att vara ute en stund i det fina vädret. Han måste ju få inviga sina nya fina sommarkläder också och nog gör man det bäst genom att kladda i sandlådan? Han envisades också med att ta sin lilla leksakstraktor, skopa upp vatten och dricka upp det. Blir ju så mycket roligare när mamma bara tjatar och säger; “Nej, ajabaja. Nej, Liam inte dricka det. Nej, nej, nej.” också!

Min sambo har ordnat med överraskning till mig ikväll! Han har fixat så att Liam ska sova hos min mamma till imorgon. Vet inte vad han har för lurt på gång, men har mina aningar! Moahahaaa. Vi får väl se om jag har rätt – för då kommer jag abso-fucking-lutely få en riktigt efterlängtad kväll!

3 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Spännande med en överraskning!
Åh vill att sambon ska överraska mig med något skoj med ;)

O lille bus Liam! Tur att "lite skit rensar magen" hihi

Kramar

Therese sa...

Åhh vilken gullig sambo! :)

Vad fina kläder Liam har på sig, värsta buspojken verkar han också vara ;)

Linda sa...

vad mysigt!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam