tisdag 25 maj 2010

» fikagäst

Jag har precis haft besök av Sara, vi har fikat och pratat lite skit! Hennes barn, Veronica och Orlando, håller på att skolas in på samma avdelning som Liam och idag skulle hon få gå ifrån i ett par timmar. Då passade det ju himla bra att jag var hemma!
Mer fika blir det. Vid tolv-tiden ska Nadde och jag mötas på Kosta Kafé över en gigantisk räksallad (eller räksmörgås, har inte bestämt mig ännu) och umgås lite. Det var ju ett tag sen sist.

Nu ska jag leka duktig hemmafru och plocka lite. Leksaker all over the place och disk som väntar, roliga måsten med andra ord.

3 kommentarer:

Nina sa...

tack snälla du!! :D

Emma Johansson sa...

Tack så mycket :D

sara råhlin sa...

tack agnes för att jag fick komma å för en trevlig stund hoppas det blir fler

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam