fredag 28 maj 2010

Tävling: Lilla Hemmahuset

Lilla Hemmahuset är en hem- och inredningsbutik på nätet men har även en fysisk butik i Träslövsläge. I deras breda sortiment finner du allt från söta barnprylar till fräscha köksdetaljer. Man vill klicka hem allt och lite till!

I denna tävling har du chansen att vinna en grön Friendly Monsters Barnfilt! Den urmysiga filten kommer ifrån Klippan Yllefabrik och är designad av Lotta Glave. Värdet på vinsten är 325 riksdaler + frakt!

Lilla Hemmahuset
Jag tävlar om en grön monsterfilt från Lilla Hemmahuset
– delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favoritprodukt hos Lilla Hemmahuset! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 11 juni klockan 21:00! Lycka till!

89 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Klart jag vill vara med =)
Gillar de olika kuddfodralen, speciellt dem gröna!

Länkat här:
http://virresblogg.blogspot.com/2010/05/tavlingar-slut-13-juni-och-11-juni.html

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och min favorit hos Lilla hemmahuset är "Docktorsväska".

Har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/may/tavlar-om-en-gron-filt.html#comment

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Min favorit är sakerna i betong som stjärnorna och hjärtan. Jätte fina i trädgården!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/may/tavling-fran-lilla-hemmahuset.html

Håller mina tummar!!

Kram

Annika sa...

Jag vill vara med o tävla, och har hittat en klockren (!) bröllopsgåva till oss, haha!
Züny Hund... Såå söt ju!

Jag har också länkat, här:
http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/may/agnes-lilla-hemmahuset-116.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Johanna - mamma till Leia sa...

jag vill vinna :)

stolt 2 barns mamma sa...

klart jag och sönerna e med..

vår favo på deras sida är:Norsu elefant sparbössa-nostalgi man minns de då jag va liten

länken från vår blogg:http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/may/vinn-hos-agnes-11-juni.html

mail: chanette_s@hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill väldigt gärna vara med! jag tycker om doktorväskan, den var verkligen härligt söt!
Jag har länkat här: http://barbados.blogg.se/category/tavlingar.html

Linda sa...

Jag vill gärna vara med :)

Tycker faktikst om filtarna väldigt mycket,jätte fina!
Annars tycker jag plårburkarna är väldigt fina :)

Självklart länkar jag på bloggen:
http://miliannova.blogg.se/2010/may/lilla-hemmahuset.html

Håller tummar å tår så hårt det går! :)

Camilla sa...

Min favorit är "Lanterna Hål Stor" den hade gjort sig fint på vår nybyggda altan.

http://tiptoe-camilla.blogspot.com/
taidocamilla@gmail.com

Lindet sa...

Hej jag är gärna med!

Min favorit är Flugsvamp nattlampa.

Kram Lindet
fors_linda@hotmail.com

Tovis sa...

Mina favvisar är nog de fina plåtburkarna ;)

Håller tummarna!

ectricgirl@yahoo.se

Olelsi / Nettan sa...

Jag vill vara med!!
Känner ju starkt för dessa sparbössor -70 talets fina elefanter i nya fina färger. Kan vara bra att spara en slant!!
Nu hoppas jag vinna filten till tösa biten.
Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Hej.

Min favorit är: Friendly monsters barnfilt svart


Har länkat här: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/vinn-hos-agnes.html

Kram, Hilde

Anonym sa...

Min favoritprodukt är allt som finns under kategorin "plåtburkar". Gladare burkar kan man knappast hitta :D

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

AnnapåGrönkulla sa...

Jag är gärna med såklart! Min favorit är nog nattlampan flugsvamp, hur gullig som helst :)

emeliewennberg@hotmail.com sa...

Hej hopp :) Jag vill gärna vara med och tävla..
Min favorit är helt klart foderbehållaren (hunden) vilken toppen grej. /Emelie

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/may/barnfilt-116.html

info@annakarlsson.se

Min favoritprodukt är Betongkruka Lazy, snygg.

Anonym sa...

hej hej. jag är gärna med... gillar Plåtlåda med plåster katt ...adolf.carlzon@hotmail.com

Anonym sa...

dessa monster är så fina. och man måste ju lära barnen att monster är snälla och söta.. :) MIN favorit produkt är Derrière la Porte
Kakaoburk brun.. de är så fina. och vem vill ha torrvaror i de ursprungliga påsarna nuförtiden när det finns så mycket snygga burkar. .) martina_holst@hotmail.com

Annica sa...

Bozz svart nr3, set om 2 st.är min favorit. skulle vara fint på min balkong att ha den. ;D


bloodsband@live.se

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och favoriten är Derrière la Porte pastaburk

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/may/vinn-en-monsterfilt.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Elin J sa...

Klart att jag är med och tävlar. Min favorit är Hållare för Hushållspapper, så snygg! =)

Carita sa...

Hej! jag är gärna med :) Min favoritprodukt är
" Bricka Leaf ".


Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

*Annmi sa...

Jag vill väldigt gärna vara med & tävla, jag tycker om doktorväskan ♥

annmi.eriksson@hotmail.com

Therese sa...

Jag vill gärna vara med :) Mina favoritprodukter är plåtburkarna från Derrière la Porte, jag samlar ju på dom :)
Therese
essimjau@gmail.com

Anonym sa...

Vill gärna tävla!

Min favorit är den röda plåtlådan med plåster :-)

/Linda
ia_fia (@) hotmail.com

Anonym sa...

Tja, jag är gärna med.
favoriten är flugsvamps nattlampan.

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!

Jag gillar den stora orange skålen med handtag!

Susanne

gotland(at)speedmail.se

MADELEINE sa...

Skulle jag vilja vinna och kunna ge till min syster eller min systerson i doppresent!!

Favoritprodukt: Rättvisemärkt klosspussel Småkryp

/muppsan@live.se

Therese sa...

Hej! Givetvis vill jag vara med i dena tävling, filten är helt underbar å skulle passa mitt monster vars dop går i grönt :-)
Länkar också - http://lurans.blogg.se/2010/may/filt-till-holger.html

Favoritprodukten är hushållshållare Bird, vit. Älskar Bengt och Lottas design :-)

Kram
Therese - Sockenvägens Söta

Ulla sa...

Tam Tam, pall är min favorit

ulla@dinborn.se

Anonym sa...

hejhej, jag vill tävla. och min favorit på sidan var Bird kak/brödfat vit Bengt & Lotta. jätte söt ju. kram sanko sandra_fors93@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar såklart!
Min favorit är Betongkrukan Lacy

Hälsningar
Caroline

caroline_ande78@hotmail.com

Anonym sa...

även jag har många av deras plåtburkar som favvo :)

Mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

Lillan sa...

jag är gärna med. en tuff filt till pyret i magen vore ju super! favorit produkten är den fina och roliga Funnymals mobil. skulle bli perfekt åvanför skötbordet här hemma.

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/may/filt.html

mail: litenmentuff@live.com

Anonym sa...

Är gärna med (:
Jag fastnade för fickspegeln med katten.
Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com

Hanna sa...

Jag vill också vara med och tävla, min favoritprodukt är det rättvisemärkta klosspusslet Havet!

Mvh Hanna Ericsson
hanna-ericsson@hotmail.com

Anonym sa...

Mitt favorittprodukt er "Kuddfodral" (i sort/hvitt), kjempefint! :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Maria sa...

En tävling är aldrig fel! Mina favoriter är plåtburkarna, speciellt den för cacao! :)

Hoppas hoppas! - Maria
minnaholmberg@hotmail.com

Emma sa...

JAg diggar de fina disktrasorna och framför allt monster filten som jag tittat på mer än en gång.

Håller tummarna
Emma
Emzon_gummsan@hotmail.com

Anonym sa...

Min favoritprodukt är Leaf bricka/skärbräda!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Lisa sa...

Hej hej..
Min favorit blev plåtlådorna med plåster, söta!

lisabeskow@hotmail.com

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Jag gillar "Funnymals mobil" har spanat in den sängmobilen förut o måste erkänna att jag är lite kär i den ;)

Mail: elinteg@hotmail.com

Länk http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/06/01/jag_tavlar_inne_hos_agnes/

Åsa sa...

Hej jag är gärna med och tävlar om den fina filten. Mina favoritprodukter på lillahemmahuset måste vara plåtburkarna. Hade gärna sett skafferiet fullt med dessa.

azzis_87@hotmail.com

Erika sa...

Underbar filt! Jag är med och tävlar. Favoriten inne hos lillahemmahuset är Pengaträdet!
Tävligen är länkad på bloggen,
http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/june/hoppas-pa-tur-nu.html

mail: erika_67@hotmail.com

Ylva sa...

Min favvo är nog "Bricka Leaf" :)

choklad@gmail.com

Marita sa...

Hej!
Jag vill vara med.
min favorit var "hjärtan i betong"

maritabeskow@hotmail.com

vintageretroprinsessa sa...

Den d'r filten har legat länge på önskelistan till yngsta dottern Bambi :)
så nu slår vi på stort och tävlar :)
Filten skulle bli en sann vapendragare nu i somar genom bil resor och äventyr i sverige :)
Följa med på fiske bus och lek :).
och vara en tröst :)

har givet vis länkat :)

Käääärlek Mamma Jessica

Linda sa...

Självklart vill jag vara med o tävla om denna underbara filt!
Min favorit i butiken är faktiskt denna filten, eller funnymalsfilten.
Får man inte välja någon filt så gillar jag även plåtburkarna! Helt underbara!

Jag har länkat till dig från min blogg:
http://sisterawakesfunderingar.blogspot.com/2010/06/tavling.html

Mvh Linda

linda.stenholm@hotmail.com

http://sisterawakesfunderingar.blogspot.com/

Jenny sa...

Jag är med och tävlar!

Att hitta en favorit var inte lätt... det fanns ju så mycket. Men efter en stunda klickande så fastnade jag för plåtburkarna speciellt dem för plåster =)

Jenny.albertsson@hotmail.com

Maria Andersson sa...

Denna vill jag vinna!
Maria Andersson
mialouise79@gmail.com

Så mycket fint! Jag gillar de roliga och söta djuren man kan använda som bokstöd!

care69 sa...

Jag är med!

Jag gillar TamTam-pallarna, störtsköna!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/06/11-juni-vinn-en-gron-barnfilt.html

care69(at)live.se

Sara - Thaison sa...

Vill vara med. Gillar både fågelholken för nycklar, krokarna med djurmotiv och tam tam pallen.

Stina sa...

Min favorit är doktorsväskan - hade själv en sådan när jag var liten så den är ju given här hemma :-)

Har tipsat om tävlingen här:
http://fladdortvl.blogspot.com/2010/06/11-juni.html

KRAM Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hej!
Jag gillar verkligen plåtburkarna från dixie :)

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/june/tavlingar-hos-agnes.html

Kram, Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Spacegirl sa...

Min favoritprodukt är de ljuvliga smyckena från Spira Design.
Spacegirl_@spray.se

bakformen sa...

Hej, är gärna med i din tävling.
Favoriten är Stor Lanterna vit.
Har ingen blogg så kan tyvärr inte länka.

Mvh. Pia
bakformen@gmail.com

Ragnhild sa...

Jag tycker om hållaren för hushållspapper :)

Hoppas på tur!

ragnhild.winbck@telia.com

Anonym sa...

Favoriten hos lillahemmahuset.se är Norsu. Vi har faktiskt en svart här hemma som min man tagit med från Finland när vi flyttade över till Sverige. Måste nog nästan köpa en rosa till dottern (som ju är halvfinsk) när hon blir lite större. Lagt till lillahemmahuset som favorit så vi kan titta in framöver igen och få nya favoriter!

Håller nu tummarna för en grön monsterfilt att ge bort i nyföddpresent till en söt liten kille.

Susanne Suomi susanne@ruska-iws.com

anniskattis sa...

Uggla och Robot griffeltavlor i form av självhäftande dekaler är fantastiska! Pryder sin plats på en neutral vägg utan barntapeter - går att ta bort och har en riktig funktion också.

Vänliga monster är också söta - skulle gärna ha en själv men passar nog bättre som doppresent!

Kram // Anna

evamar sa...

Jag är gärna med och länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/june/tryck-10-juni.html

Favoriten är Foderbehållare hund svart. Supersöt!

Amanda sa...

Jag vill vara med och tävla.
Min favorit förutom monsterfiltarna är funnymals mobil. Så fin!

Jag har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavling-filt-116.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Cina sa...

Filtarna och Flugsvampsnattlampan ! Klart favoriter .

cinsaga@hotmail.com

Anonym sa...

hej. jag är med. gillar Derrière la Porte
Tvättmedel vit
adolf.carlzon@hotmail.com

Anonym sa...

Hej =)
Min favorit är just denna filten fast i färgen svart/vit =)

Mvh Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

ebba sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla, jag tycker att de söta spargrisarna är så otroligt söta och fina:)
Jag heter Ebba Ohlin
Min mejladress är ebba_ohlin@hotmail.com
bloggadress är http://ebbsillon.blogg.se

Helena Svärdström sa...

Oj det här vart svårt fanns ju massa fint speciellt tycker jag ju om dixie burkarna vilket jag samlar på men denna gång var nog favoriten Spira design ring men blå blomma skulle va en fin present till bästa kompisen eller syrran som båda fyller år inom en snar framtid =)

mvh Helena
helenasvardstrom_85@hotmail.com
blogg hes85.blogspot.com

Anonym sa...

vilken underbar filt till min kompis lilla son! Jag gillar helt klart doktorsväskan! :-)

Cilla

larssontirri@yahoo.se

Olivia sa...

Jag är superduper-gärna med och tävlar! :) Min favoritprodukt var fågelholken med en grön fågel i där man kunde hänga nycklar!

suss sa...

Jag tycker om hjärtan i betong!!
= )

Anonym sa...

Klart att jag vill tävla!
Min favorit är Klippans Funnymals mobil.

ericabergenholm@gmail.com

Unknown sa...

Jag tycker de har massa fina saker men bäst tycker jag nog om tam tam-pallarna! Superfina!

epost: jakobine@rocketmail.com

Karin sa...

Även om det fanns supermycket fina grejer var valet lätt, givetvis burkarna från Derrière la Porte. Jag har redan några stycken men skulle utan problem kunna fylla hela lägenheten med dem.

Kram
/Karin
prinsessan1974@hotmail.com

Anonym sa...

Min favorit produkt är oliv tvålen blev helt förälskad i den när jag prova den på trädgårdsmässan!
Annika

annica@flinkens.com

Anonym sa...

Min favoritprodukt är Derrière la Porte
Tvättkorg. Så snygg!

Malva Heed
malva@lycos.com

Therése sa...

Min favorit är den svarta foderbehållaren till hunden.

/Therése
therese.ekholm@kalmar.se

Johan sa...

Den gröna droppformade skålen fylld med godis skulle funka perfekt på mitt vardagsrumsbord.

lord_mojn@hotmail.com

Anonym sa...

Min favorit är helt klart: Hjärtan i betong 2 st
som skulle passa perfekt i min trädgård!

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Jag vill gärna ha: Funnymals mobil

handfiltad ull

/Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Jag gillar: Uggla griffeltavla
Skulle passa passa perfekt i min dotters rum.

/Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Gillar: Norsu elefant rosa
till barnbarnets 1års dag!

/Birgit

svartochlila@hotmail.com

DeadUntilDark sa...

Det fanns så otroligt mycket fina saker.
En liten favorit blev det rättvisemärkta klosspusslet.

linda_johanss@hotmail.com

Lena sa...

Den oranga Tam Tam-pallen är en riktig liten läckerbit.

Mvh
Lena

lena_danielsson100@hotmail.com

Kashaya sa...

Jag är gärna med. kashayasblogg@yahoo.com favoriten är

TamTam pall svart

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!! :o)

Favoriten är en liten katt i en låda av plåt
som har små plåster till barn som fallit i gråt!

Yvonne Hedlund
moosemuscle@gmail.com

Malin sa...

Hej! vill självklart vara med även jag och länkar också i vanlig ordning på: http://theotott.blogg.se/2010/june/filt.html

Min favorit är klosspusslet som är rättvisemärkt, något jag värderar enormt högt! Nu återstår det bara att hålla tummarna! Ha det bra så länge!
Kramar Malin (mr22ga@hotmail.com)

Cissi sa...

Tävla? Såklart :-D
Jag gillar foderbehållaren till hund, i svart framför allt. Och filtarna förstås :-)
Hälsn. Cissi (onthemon.blogspot.com)
Ha en trevlig helg!

Annicka sa...

Jag vill vara med!

Håller med, galet fina produkter på lillahemmahuset, men om jag ska välja något så blir det någon av de fantastiska ringarna!


Annicka Rydström
annicka.rydstrom@junis.org

Stina sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Min favoritprodukt från lillahemmahuset är de superfina bokstöden och då främst isbjörnarna.

imscaredbaby snabela gmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam