måndag 17 maj 2010

Måndagslistan

Även denna måndag tänker jag skriva en måndagslista tillsammans med Jennyn med flera!

I dag, måndag är jag glad för att...

  • Vi börjar bli färdiga med minirenoveringen av miniverandan.
  • Liam har fått spendera ett fartfyllt och roligt dygn hos gammelmormor i helgen!
  • Simon och jag fick lite egentid med hyrfilm och mys i fredags när Liam sov borta.
  • Vi har fått en uppskattad långhelg!
  • Vi har besökt två trevliga marknader i veckan.
  • Tobias kom och hälsade på under sin visit här i Småland. Alltid lika trevligt!
  • Har i veckan fått höra att en av Simons närmaste vänner ska bli pappa! Grattis!
  • Jag har två toppentävlingar igång!
  • Och sist men inte minst; jag har världens finaste lilla familj!

1 kommentarer:

mamma jakeline sa...

Vilken härlig lista! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam