söndag 30 maj 2010

Mors Dag

DesperateHousewives-S3_3 Idag är det Mors Dag och andra året jag blir firad av min lilla familj. Förra året överraskade Simon mig med presenter, Hugo Boss-parfym och boken En förtjusande man, på sängen. Liam var då inte hemma utan hos sin mormor eftersom vi hade massor att stå i inför Liams dopdag.

Men i år är det inte lika fullt stå-hej utan istället en lugn och stressfri Mors Dag. Men visst fick jag en överraskning även denna gång, mina pojkar väckte mig och jag fick Desperate Housewives säsong 3 till min samling! Tack älsklingar!

Har ni fått något fint av era barn idag?

1 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Underbar dag du verkar ha haft!
Jag fick min middag igår o av sambon har jag fått ett par nya sommardäck till bilen :)

Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam