måndag 31 maj 2010

Tävling: BabyBjörn®

BabyBjörn® är ett svenskt familjeägt företag som grundades 1961. Sedan starten har BabyBjörn® haft som mål att underlätta vardagen för småbarnsfamiljer genom att utveckla innovativa produkter för barn upp till tre år. I deras sortiment finner du allt från bärselar till matset och hela tiden kommer det in spännande nyheter!

I denna tävling har du chansen att vinna en valfri Babysitter Balance Air! Vinstvärdet ligger på ca 1300 riksdaler! 
Babysittern är designad för att göra det luftigt och bekvämt för din baby - perfekt nu till sommaren! Den är lätt att vika ihop och ta med. Den har tre lägen; leka, vila och sova och passar från nyfödd till ca 2 år (3,5-13 kg). Tyget är godkänt enligt Öko-Tex Standard 100, klass 1, alltså garanterat fritt från skadliga ämnen.


 Babybjörn
Jag tävlar om en Babysitter Balance Air från BabyBjörn® – delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken färg på babysittern du skulle vilja ha! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 14 juni klockan 21:00! Lycka till!

159 kommentarer:

MansonDust sa...

Jag vill vara med. Vinner jag så vill jag ha en svart.

Länk: http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/may/babysitter.html

Sandra sa...

Jag skulle vilja vinna en i vitt :-)

MansonDust sa...

Jag glömde lämna min mail: mansondust@gmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Hej :)

Jag är med och hopps på tur. Vinnar jag, vill jag ha svart!

Kram, Hilde

Elin J sa...

Klart att jag är med och tävlar! Vinner jag så vill jag ha den i svart! =)

Anonym sa...

Vill gärna tävla!

Om jag vann skulle jag önska färg vitt nät.

/Claes
claes-gordon@hotmail.com

Anonym sa...

Är med och tävla då jag väntar mitt första barn i juli är mkt att handla då man inte ha nån att ärva av så detta passar oss perfekt. Så vinner vi vill vi ha en svart..(jessicaolofsson@hotmail.com)

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag skulle mer än gärna vinna en svart/silver!! :)

Anonym sa...

Det var verkligen en fin toppvinst!

Om vi har turen på vår sida så önskar vi att få vinna den i färgen Svart/silver!

Nu håller vi tummar och tår! :-)

Fortsatt trevlig dag!

Mvh// Helena

mrs_karlsson@hotmail.com

Linda Skoglund sa...

Åh vilken fin! Jag vill jättegärna vara med och tävla om en vit babysitter.

skoglundlinda@hotmail.com

emeliewennberg@hotmail.com sa...

Hej. Vilken toppen tävling (som vanligt) om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en röd :)
/ Emelie

Anonym sa...

Tja! Jag vill tävla. VInner jag så väljer jag en svart, lättare att hålla rent ;) Men båda var supersnygga!

Håller tummarna!

Mvh Jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna färgen i svart.

Anonym sa...

Åh...en babysitter deluxe:)
Ifall vi har turen på vår sida så skulle vi vilja ha den svarta till våran lilla plutt som kommer i Juli.

Kram, Lotta

Anonym sa...

Glömde förstås skriva med min mailadress...
linalubb@hotmail.com =)

//Lotta

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med :) En svart vore nice!

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Sandra sa...

Hej Agnes !!
Jag vill jättegärna vinna, en svart önskar jag. Du har min mail !! O snart ses vi ju...KRAM./ Sandra

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla!

Om jag har turen med mig skulle jag önska en i färgen vitt nät.

/Linda
ia_fia(@)hotmail.com

Anonym sa...

Hejhej, jag vill tävla om en svart =) Jätte fin ju!
kram sanko sandra_fors93@hotmail.com

mamma te 2 tuffingar sa...

klart vi e med. vi vill vinna denna till våran vän som just nu e på bb och ska ploppa ut sin första bebis

färg:svart med svart nät...syns en smutsen så mycket ha ha

länk:http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/may/vinn-hos-agnes-14-juni.html

mail: chanette_s@hotmail.com

DeadUntilDark sa...

Åh, en sådan skulle jag vilja vinna. En svart! :)

linda_johanss@hotmail.com

*Annmi sa...

Waoo..KLART jag vill vara med,en så'n här chans vill man ju INTE missa...
En läckert Svart önskar jag såklart ;)

annmi.eriksson@hotmail.com

Camilla sa...

jag skulle vilja ha den i svart.

Mail: taidocamilla@gmail.com
blogg:http://tiptoe-camilla.blogspot.com/

Anonym sa...

Hej! Jag har 4 stycken barnbarn. Och denna skulle verkligen komma till användning. En svart skulle vara fint.

MVH Tarja
tarja.fors@hotmail.se

Anonym sa...

hejhej!
en svart/röd skulle jag vilja vinna.
martina_holst@hotmail.com

Therese sa...

Jag skulle gärna vilja vinna den vita :)
Therese
essimjau@gmail.com

Ola Nygren sa...

Hallå Agnes.

Klart jag vill ha chansen till en sån fin vinst. Hälsningar Ola Nygren i Hovmantorp. =)
En svart/ röd önskar jag =)

olanygren@live.se

Pialena sa...

Hej!
Jag skulle sååå gärna vilja vinna en svart/kritsreck babysitter till syskonet som kommer i nov. Hade en jätte dålig sitter till första bebisen o skulle verkligen behöva en såhär ny och fin nu i nov :)

pialena_larsson@hotmail.com
blogg: pialena.blogg.se

Hannele - Mamma till Kevin&Gravid igen sa...

Hej!
Jag är med och tävlar! :) Letar ju efter en ny babysitter till bebisen i magen så en perfekt tävling säger jag!

Om jag vann då skulle jag vilja ha en svart ^^,

Kram
H

Mail&co:
Hannele
Hannele_R@live.se
Http://mammah.bloggplatsen.se

Anonym sa...

Jag är självklart med och tävlar!
Om jag vinner så önskar jag mig en svart babysitter.

Caroline
caroline_ande78@hotmail.com

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag gillade svart/kritstrecksrandig.

Jag hoppas jag vinner då vi inte har någon babysitter till (förhoppningsvis) kommande syskon. Sen har jag även fått reda på att jag ska bli faster så blir det ingen bebis hos oss så får den hedersplatsen hos mitt brorsbarn.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/may/babysitter-146.html

Anonym sa...

svart vill jag gärna ha om jag skulle ha tur...

Mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med och tävlar! =)
Jag skulle vilja vinna en svart!
Hoppas på tur...

veronica_134@hotmail.com

Lillan sa...

jag vill gärna vinna. denna skulle ju passa perfekt hemma hos oss till vårt kommande barn. mycket bättre än den ljusblå med mörkblå och rosa elefanter på. som min mor envisas med att vi ska ha. bara sådär 20 år gammal!! skulle vilja vinna en svart.

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/may/babysitter.html

mail: litenmentuff@live.com

Anonym sa...

Jag är med!
Skulle vilja ha en svart.
Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com

bakmammorna sa...

jag vill gärna vinna till bebisen som kommer i augusti- gärna svart. kram frida

Hanna sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar och vinner jag skulle jag vilja ha den mer praktiska i svart!

//Hanna
hanna-ericsson@hotmail.com

Anonym sa...

Vad spännande med en tävling. Har tittat på olika babysitter men inte valt nån än. Det vore ju jättekul om jag kunde vinna den här i vitt.

Kram /Emma
emma_gulenius@hotmail.com

Anonym sa...

Den svarta ser riktigt fin ut!
Den vill jag ha!!

Mia
valo@live.se

Annica sa...

Jag vill vara med och tävla om en vit :D

bloodsband@live.se

cammie sa...

skulle vilja ha en i svart =) länkar:http://tipsblooggen.blogg.se/2010/may/babybjorn.html . min mail: cammie85@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg blir veldig gjerne med, og om lillegutt og jeg skulle være så heldige å vinne ønsker vi en i fargen sort/hvit. :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Michelle sa...

Klart vi vill vara med och tävla! sessan i magen önskar sej en vit :)

har länkat i bloggen under fliken "vi tävlar"

Kram
Michelle
micholina@live.se

Anonym sa...

Jättebra tävling! En svart babysitter behöver vi. /fam sjöberg
fam.sjoberg@yahoo.se

Frida - Mamma till Haylie sa...

Jag är med och tävlar och skulle vilja ha en svart :)

Min mailadress är: Fiffomiffo@hotmail.com

/ http://bigmamaa.blogg.se

Emzon sa...

Tjillivippen! JAg vill oxå vara med och tävla. Bebben skulle nog passa i beige ORGANIC

Emma
Emzon_gummsan@hotmail.com

Tova sa...

Jag skulle välja en svart/vit om jag vann :) Och vad coolt, tävlingen avslutas på min födelsdag också, så jag HOPPAS på extra tur då hihi!

Kram
Tova
ectricgirl@yahoo.se

Cicci sa...

Oj oj oj, räkna med mig!
Jag önskar mig en svart babysitter!

Länkade i min blogg; http://tionolletttio.blogg.se/2010/june/babysitter-tavling.html#comment

Ha en bra dag.
Kram Cicci och Wille
ciszi@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar! Skulle helst vilja ha en svart. /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Anonym sa...

Jag är gärna medoch tävlar..
Väljer nog den Svart/Kritstreck färgade i så fall =)
Har länkat här http://ettskyddatliv.blogg.se/2010/june/tavling-hos-agnes.html

Håller tummarna!!
Natalie(natth807@gmail.com)

Therese sa...

Jag är med ! Om jag vann skulle jag vilja ha en i svart :)


(The-rese.94@hotmail.com )

mathilda sa...

jag skulle villa ha den i vit
om jag vinner skulle var så kul om man vann
kramar mathilda
min mail:mathildaros@hotmnail.com

Lisa sa...

Hej!

Min lilla Alicia skulle väldigt gärna vilja vinna en i svart/silver.
Den såg ju riktigt skön ut. :)

min e.mail:
lisabeskow@hotmail.com

lindet sa...

hej agnes! jag är gärna med och tävlar om en svart.

håller tummarna!

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Vilken toppen bra tävling!
Oj, så jag vill vinna :)

Jag önskar mig en babysitter med vit nät...ser framför mig hur lill Tore skulle trivas i den :)

Länkat har jag jgort här: http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/06/01/jag_tavlar_inne_hos_agnes/

Mail: elinteg@hotmail.com

Håller tummar HÅRT o hoppas på tur!
Kram

Annika sa...

Ååå detta får jag inte missa!! :)
Vill självklart vara med!

Vinner jag så vill jag ha... hmm...?! Den röd/svarta får det bli ;) Vi vet ju inte vad det är för en filur där inne än - och Rasmus är snart "för stor" för babysitter... Rött passar ju både tjej o kille ;) Rasmus babysitter har för övrigt hängt med i sex år nu (sen storebrorsan hade den), så ja... gissa om den behövs bytas ut? :)

Jag har länkat också: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/june/agnes-babybjorn-146.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Sara 20år & tvåbarnsmamma sa...

Om jag har turen på min sida vill jag vinna den svarta

Mejl: sweetzazza@hotmail.com

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Vilken underbar tävling som man bara inte kan missa :)
om jag vann så måste ja välja svart/vit,
om jag var den lycklige på detta så skulle jag hjälpa min syster med denna som väntar sitt första barn, och är snaart här inte alls lång tid kvar nu inom 2 veckor så blir jag moster igen *lycka* så om jag skulle vinna så skulle jag vinna åt min älskade syster.
Så nu håller vi tummar och tår allt vad det går, och ser om vi får

Min mail: icegirle19@hotmail.com

Erika sa...

Jag är med och tävlar!
Om jag är den lyckliga vinnaren så skulle lillebror i familjen vilja ha en babybjörn i svart :).
Tävligen är länkad på bloggen,
http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/june/hoppas-pa-tur-nu.html

mail: Erika_67@hotmail.com

Ylva sa...

Är hemskt gärna med. Skulle välja en svart/vit om jag vann :)

choklad@gmail.com

Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma sa...

Jag vill vara med och tävla om en svart :)
mejl; jagematilda@hotmail.com

linda sa...

en svart/vit skulle jag jättegärna vilja vinna! :)

enstrom.linda@gmail.com

josi sa...

Vilket fint pris! Skulle vara kul om lillbebben i magen skulle få en sådan i ankomstpresent (den borde ha kommit den 14:e men man kan ju aldrig vara säker! Den svart/kritstrecksrandiga såg fin ut så den vill vi vinna!

josi sa...

glömde e-postuppgift ju! tryckte lite snabbt på knapparna. jakobine(at)rocketmail.com är adressen.

Andreas sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla!
En svart/silver skulle passa toppenbra. :)

chefost@hotmail.com

Marita sa...

Jag skulle gärna vilja vinna en röd till mitt lilla barnbarn.. :)

Maritabeskow@hotmail.com

Denise - Ännu en mammablogg! sa...

vet inte om jag råke glömma skriva namn men det var jag som skrev kommentaren med "knoddenojag@hotmail.com"

Denise - Ännu en mammablogg! sa...

jag vill vara med :) Jag skulle vilja ha en svart :) Hoppas på tur :)

knoddenojag@hotmail.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag vilja ha en svart/vit

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/june/vinn-en-babysitter.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Agnes!

Det vore kul att vinna en i vilken färg som helst, så jag kunde överraska en vän som väntar sitt första barn.

Tack för chansen!
Hälsn./ Isa
isa070@hotmail.com

Jenny sa...

Jag är med och tävlar, vinner jag vill jag ha den i svart!

Håller tummarna....

jenny.albertsson@hotmail.com

Sandra sa...

Självklart vill jag vara med och tävla, skulle verkligen behöva en babysitter :)
Om jag mot all förmodan skulle vinna så skulle jag gärna vilja ha en vit!

danielsson_sandra@hotmail.com

Cattis sa...

om jag vinner så skulle jag vilja ha den svarta babysittern :)

här har jag länkat till tävlingen: http://iseeuglypeople.blogg.se/2010/june/1-utkast-tavling.html

hejcattis@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med och tävlar om en vit!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/06/14-juni-vinn-en-valfri-babysitter.html

care69(at)live.se

helen gravid v32 sa...

Hej, vi är med :)
Vill gärna ha en i vit nät. :)
Kram

Länkning här http://helenm.blogg.se/2010/june/tavling-babysitter.html#comment

volvomyran@hotmail.com

Anonym sa...

Åhh, jag vill också vara med och tävla trots att jag inte har någon blogg. Hoppas det går bra ändå...

Soliga hälsningar
Tess i Hälsingland

Camilla sa...

Ingen skulle bli gladare än jag av att vinna en babysitter till vårt väntade första barn! Har jag turen skulle jag vilja ha en svart. Hälsar Camilla (flickochflack@hotmail.com)

FruLundin sa...

Jag vill gärna ta chansen att vinna. Vi har lånat en gammal babysitter som jag själv hade när jag var liten. Nu ska vi ha barn nummer två och det skulle vara kul att få testa en ny, gärna i färgen svart :)

carro_04@hotmail.com
http://frulundin.blogspot.com/

Mvh Caroline Lundin

Anonym sa...

Hej jag vill vinna :)
Skulle vara en jättebra doppresent till min kusin :)

min hotmail:Jossan_hammar@hotmail.com

Cathy sa...

Jag är gärna med å hoppas få vinna den helsvarta!! :-)

Mail:
johansson-77@live.se

Anna sa...

jag vill ha en svart om jag vinner :)
me_anna@spray.se

Sara - Thaison sa...

Jag vill vara med. Helsvart är min favorit.

Stina sa...

Wow! Här önskar jag tur!!! En vit hoppas jag få hem :-)

Kram Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Anonym sa...

Jag vill gärna tävla. Jag skulle vilja ha den vita till min lilla dotter.

litte_kanske@hotmail.com

Caroline sa...

Åh jag vill vara me!
Hade varit super fin present till min syster som ska ha barn i juli/augusti =)
Om jag vann skulle jag vilja ha en svart/silver

Lisa sa...

Hej, jag vill oxå vinna ;-) Den babysittern min son har nu glider han bara ur (är som en sako säck med sele)

Skulle jag vinna vill jag gärna ha den svarta!

Mail:
anna_668@hotmail.com

Mvh

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar :)
Färg: Brun/Beige

Mail: eilsonn@hotmail.com

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Vilken toppentävling!
Om vi har turen så önskar vi en svart

mail: lii76@hotmail.com

Paulina ohlsson sa...

Paulina wib_pralinen@msn.com

Önskar vinna till en vän som precis fått en helt underbar dotter. Som får börja sitt liv med att vara spjälad från höften sina 8 -10 första levnads veckor... då kan man vel få sitta lite bekvämmare efter en sån stel resa

ebba ohlin sa...

Jag hoppas verkligen att jag ska ha turen att vinna då jag blev faster för första gången i måndags! Föräldrarna har redan köpt massa kläder och gosedjur, så vad sjutton ska jag köpa nu?! En babysitter vore perfekt! Jag vill helst vinna en svart:)
Jag heter Ebba Ohlin, min mejladress är ebba_ohlin@hotmail.com

anniskattis sa...

Hej!

När jag själv sitter och försöker acceptera att jag nog inte kommer vara den som för släkten vidare framåt i tiden. Så meddelar min lilla syster att hennes mage växer, och snart sätter på sig mammasviden.

Om jag inte kan ge familjen några söta ungar, så ska syrrans i alla fall sitta som kungar!

En svart med kritstreck skulle nog passa in i parets nya hem, och jag hoppas att jag får, en massa joller och kramar igen.

// Anna (anniskattis@gmail.com)

Anonym sa...

Jag tar chansen och är med :)
Om jag vinner skulle en svart sitta fint.
limelemor@hotmail.com

mvh

Linnéa

Alexander Sjöström sa...

Rolig tävling! :)

Namn: Alexander Sjöström
Mejl: uptjackmalo@hotmail.com
Färg: Svart!

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hejsan!

Om jag vann skulle jag välja en svart sitter :)

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/june/tavlingar-hos-agnes.html

Kram, Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Spacegir sa...

Vilken rolig tävling :-)
Vinner jag vill jag ha en svart.
Spacegirl_@spray.se

Eva Flood sa...

Skulle verkligen behöva en ny till mitt barnbarn
har en rutig gammal babybjörn från 80talet
men den funkar än,är väl inte lika bra,önskar en röd.

Anonym sa...

Min babysitter gick sönder igår, trodde inte mina ögon när tyget började spricka, visserligen var den gammal men ändå. Denna tävling kom som ett brev på posten. Babysitter är småbarnsföräldrarnas bästa uppfinning och jag kan inte klara mig utan en. Vinner jag skulle jag vilja ha den i svart, men färgen saknar betydelse egentligen för det är funktionen jag är ute efter.

Kram från jessica_hellstrom@hotmail.com

Jane sa...

Kul vinst! Jag är gärna med! :-)

Om jag vinner skulle jag vilja ha en helsvart. :-)

jane.johansson@rombie.se

Ragnhild sa...

Är absolut med och tävlar! Jag skulle välja den svartvita :)

Mvh ragnhild
ragnhild.winbck@telia.com

Geshiia sa...

Jag är gärna med och tävlar om en babysitter, sambons ena bror har fått en liten bebis så att få vinna och ge denna till de skulle vara så himla kul då de letar babysitter. (våran är redan utlånad)


Mail: geshiia@live.se

Helena J sa...

Jag deltar gärna i tävlingen om den fina babysittern, har tyvärr ingen egen blogg. Den svartvita babysittern var väldigt fin. Mvh. Helena hille_p@hotmail.com

Geshiia sa...

glömde skriva i min kommentar innan att jag önskar mig en svart babysitter om jag skulle ha turen att vinna. :)

Mail: geshiia@live.se

Anonym sa...

Så roligt med en tävling!

Vi skulle vilja ha en vit/svart som jag först kan låna ut till min vän och hennes lilla dotter i väntan på att vi "får till" barn nummer två. Vi brukar nämligen låna mellan vännerna fram och tillbaka alla barnsaker. Det blir både miljövänligt och bra för plånboken som inte är direkt tjock under föräldraledigheten...

Susanne Suomi, susanne@ruska-iws.com

Lotta sa...

Jag vill vara med!

En svart skulle sitta fint här hemma hos oss.

lottasundin6@hotmail.com

Anonym sa...

En svart babysitter vill jag gärna vinna till min brors lilla.Tyvärr hann jag göra mej av med det mesta i babyväg innan den stora nyheten damp ner och det är dyrt att skaffa allt nytt,så detta vore en perfekt gåva.
//Annie
kasamark@hotmail.com

Elina Backlund sa...

Jag vill vara med och tävla om denna fina babysitter i färgen vit, till vår lilla "piggelin" som är beräknad till den 7 Juli. Min mailadress: elinabacklund@live.se

Mona sa...

Jag VILL vinna ! hoppas !!
Jag skulle välja den med vitt nät

monisssa@hotmail.com

Anonym sa...

hej ! jag skulle vilja vinna en svart/röd
adolf.carlzon@hotmail.com

Anonym sa...

jag skulle vilja vinna en svart-vit kritstrecksrandig!!

martina_holst@hotmail.com

evamar sa...

Den svarta är fantastiskt snygg så det är klart att jag önskar mig den. Länkar för lite extra tur:

http://evamar.blogg.se/2010/june/babysitter-14-juni.html

evamar.tavlar[at]gmail.com

Amanda sa...

Jag vill vara med!
Jag skulle så gärna vilja vinna en svart/silver.

Har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavling-babysitter-146.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

malin sa...

Ja vill vara med!
Ja skulle vilja ha en svart/Vit

razzor_blade@hotmail.com

www.malin-s-c-larsson.blogspot.com

Anonym sa...

Ååå vilken tävling =)
Skulle vilja vinna en i färgen: svart

Mvh Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Jag vill vara med i tävlingen! Om jag vinner önskar jag mig babysitter i svart/silver.
Malin L
malinlofving(at)gmail.com

rora sa...

Jag är med!
Skulle vilja ha en Brun/Beige om jag vann.


Länk:
http://taevlingar.blogg.se/2010/june/babysitter-14-juni.html



vgokuv@yahoo.se

Cicci sa...

WOW, vilket tävlingspris!! Vi har ingen babysitter så vi håller tummarna stenhårt för en i svart/silver.
Cicci, trasselsudden_(at)hotmail.com

Tesse sa...

Om jag vann skulle jag völja den röda babysitterna, riktigt snygg!

princess_tess@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill tävla till bebben som är på tillväxt! OM jag vann skulle svart/silver passa perfekt!

vilhelmida@mail.com
vilhelmida.blogspot.com

Anonym sa...

min väninna är nu i v 37 och har precis flyttat till en stor lägenhet och hennes färger går i svart. så en svart babysitter till henne vore inte helt fel! =)
sara.makinen@uppsala.se

Linda sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och skulle bli superglad om jag vann! :-) Har en bebis här som jag tyvärr inte kan kånka runt på så mkt pga ryggbesvär (som i sin tur beror på cancern jag drabbades av i vintras) och en babysitter skulle vara toppen!

Om jag vinner skulle jag helst vilja ha den svarta.

mvh Linda (lindac77@hotmail.com)
http://lindaskriver.blogspot.com

Anonym sa...

Varför vill jag vinna en svart babysitter? Jo jag har sedan tidigare två barn, men sålt våra saker då jag trodde bebisverkstaden var avklarad, men längtan efter ett tredje är så stark och maken orolig för kostnaderna på alla saker. Ett oros moment mindre om vi vinner denna fina! Cilla

larssontirri@yahoo.se

Anonym sa...

Hej!!! Jag vill jättegärna vara med o tävla och hoppas på tur såklart :-)
Om jag vinner så vill jag gärna ha färgen svart.
Ha det gott!
Mvh Karin
nirak_nossredna@hotmail.com

Anonym sa...

Även jag skulle bli jätteglad över att vinna en sådan här fin babysitter, helst i svart!

/Ellinor
ell@telia.com

Anonym sa...

Min gogumma har en ärvd babysitter som är alldeles sne.. jag vill ha en sån där fin!!

/maria

maria_beatrice@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! Om jag vinner vill jag ha en svart.

/Erica

ericabergenholm@gmail.com

Jasmine sa...

Eftersom vi bor i en liten 1:a (28kvm) och ska få TVILLINGAR om 1 månad så känns det verkligen som att vi skulle behöva en sån här babysitter.
Det jag gillar med den är att den är kompakt och lätt att ta med sig = vi kan alltså lätt stuva undan in i en garderob när vi får gäster till vår lilla lägenhet. :) Hoppas verkligen på att kunna flytta snart, men tills dess får man göra det bästa av situationen. Och då är den här till stor hjälp! För en babysitter måste vi ju ha ändå.

Må så gott
/Jasmine (svennosven@gmail.com)

Jasmine sa...

Och just det, om vi vinner så vill vi gärna ha en vit! :) /Jasmine (svennosven@gmail.com)

katja sa...

Jag vill vinna en svart! /Katja, Katja.jamthagen@comhem.se

Jenny sa...

Jag vill härmed muntert messa, att jag snart blir gudmor till en liten sessa! Därför vänder jag mig hit, hjälp mig akut att bli gudmorsfavorit! Ty det kommer att bli tävling ska ni se, för denna lilla raring ska minsann få gudmödrar TRE!

Jag tror att hon önskar sig en vit... men då hör det väl också hit... att jag hoppas det inte blir märken när hon släpper en sk*t!

;)

Lovisa8508@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle gärna vinna en svart!

malva@lycos.com

Anonym sa...

oj, mitt namn också: malva heed :-)

Therése sa...

Självklart tävlar vi. Jag skulle vilja vinna en babysitter i svart/silver.

therese.ekholm@kalmar.se

Hälsningar
/Therése

Anonym sa...

En svart står på vår önskelista
till vår söta livsgnista!

Nås på ritargatan1@gmail.com
hälsar
Jenny

DeadUntilDark sa...

Jag vill vara med. Vinner jag så vill jag ha en svart/silver.

linda_johanss@hotmail.com

Johanna Jansson sa...

Hej!
Vilken toppentävling! Jag tycker att babysittern på bilden (svart och vit) är jättefin! Vi fick en trist babysitter i present till vår första, från Kronan, som inte går att justera alls. Den var aldrig populär, och nu när andra lillgodisen kommer snart, så vore det underbart att få en ny, BRA babysitter! Jag har lovat mig själv att denna gång bli bättre på att lägga ifrån mig bebben tidigt, så att den får vänja sig. Hur mysigt det än är med närheten, att gå och bära på de små liven, så är det rätt jobbigt, i synnerhet när de blir lite större, och tyngre... Jag längtar efter att få bona om i den här snygga babysittern, för min nya lilla juvel!

Mejl: johannagubbe@hotmail.com

Emma Elliott sa...

Hej!

Jättefin sida du har! Jag skulle vilja delta i tävlingen, och vill gärna ha en svart om jag skulle vinna.

emmelli237@gmail.com

Malin sa...

Hej!
Vi vill självklart vara med i din fina tävling även vi! Skulle vi ha turen med oss håller vi tummarna för en svart! Länkar givetvis också så att fler hittar hit på: http://theotott.blogg.se/2010/june/babysitter.html

Ha det bra så länge!
Kramar Malin (mr22ga@hotmail.com)

Kristin sa...

Jag skulle vilja vinna babysittern i vittsvart =)

Kristina J sa...

Den vita babysittern var grymt läcker. Den vill vi vinna!

Sudden sa...

Den vita babysittern skulle passa oss bra =)

Erik sa...

Jag skulle vilja ha den svarta babysittern. Praktisk och fin :D

jenn2you@hotmail.com sa...

Åhhh vad kul med så många tävlingar med SÅ fina priser! Jag vill gärna a med och är jag den lyckliga vinnaren vill jag gärna ha den i svart!

Anonym sa...

Jag skulle jättegärna vinna en vit till bebis så go´
där kan hon skratta, leka eller röra sig skönt till ro!

Yvonne Hedlund
moosemuscle@gmail.com

Philippa - mamma till Therese sa...

jag vill vara med... skulle välja en vit om jag vann.

Anonym sa...

Åh, jag vill gärna vinna en svart.
MVH Anna Christiernin
annachristiernin@hotmail.com

Josefine sa...

En svart skulle vi tycka vore toppen :)

Josefine sa...

Tänk om just min lilla prins i en Babysitter Balance Air kunde få sitta och gunga, medans jag händerna fria en stund behöver. Josefinesahl84@hotmail.com

Anonym sa...

Kan en farmor få chansen att överraska med en fin present till lilla barnbarnet, som föds vilken dag som helst? Babybjörn har ju utvecklat sina produkter sen mina barn var små, och jag vet hur praktiska och vettiga BabyBjörns saker är. Vi har redan införskaffat deras resesäng till den lilla babyn,så hon eller han kan sova hos oss ibland.
Vill gärna vinna den i svart, om vi har tur!
Mvh Margareta
ilpost@passagen.se

Fia Sjöblom sa...

En GUL - som solen, månen, maskrosorna och Nickes badanka! :D

fia.sjoblom@gmail.com

Karin sa...

Nu håller jag tummarna hårt hårt för att en svart babysitter hittar hit.

Mvh
Karin

prinsessan1974@hotmail.com

Anita sa...

Om jag vinner så skulle jag vilja ha en svart babysitter.
miros79[at]hotmail.com

inastina1@hotmail.com sa...

Håller tummarna för en svart babysitter
till en underbar liten tös vid namn Inez!

Sara sa...

En svart babysitter skulle vara toppen! Så fin!

Mvh Sara, sara_s83@hotmail.com

Anonym sa...

hej

Kul sida du har fanns mycket bra att läsa, har rekommenderat den till några vänner.

Babysittern är jättefin och anja gillar den svarta med vita ränder. Den skulle bli fin.

Mvh Marie, lindmari@bredband.net

Kawwe sa...

Jag skulle välja den svart/vita :)

åh, hoppas på tur nu!!

kawwe@hotmail.com

Johan sa...

En babysitter vore toppen till sambons födelsedag. Då kunde hon få ta ett avslappnande bad i lugn och ro samtidigt som jag både tar hand om Helge 3 mån och lagar en riktig födelsedagsmiddag.

Eftersom den unge mannen är en expert på att ställa till med små "olyckor" tror jag att en svart babysitter vore mest praktiskt.

Mvh
Johan
lord_mojn@hotmail.com

Anonym sa...

Jättefin! Jag önskar vinna en i svart.

Mvh/Nina, mail: n87@live.se

Lena Danielsson sa...

Morris har viskat i mormors högra öra att han jättegärna vill sitta i en svart babysitter när han kommer på besök.

/mormor Lena
lena_danielsson100@hotmail.com

Mickan sa...

Jag är som vanligt ute i sista minuten ;)
Skulle bli överlyckling ifall jag vann en svart!

Vänliga hälsningar: "Mickan"

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam