måndag 31 maj 2010

Liams dopdag

IMG_2100 Liam döps 31 Maj 2009 i Ekeberga Kyrka. På bilden syns prästen Carina, Liam, gudmor/faster Lisa,
gudfar/morbror Adde,
Simon och jag. Läs och se fler blider från Liams stora dag HÄR.

Idag är det ett år sedan Liam döptes i Ekeberga Kyrka. Eftersom vi då bodde i Broakulla som ligger i Kalmar Län var jag oerhört tacksam för att Liam fick döpas i Kosta som ligger i Kronoberg. Kändes viktigt för mig eftersom jag hela tiden visste att vi skulle flytta tillbaka samtidigt som min konfirmationspräst, som jag älskar, då skulle få döpa Liam.
Vi hade underbart väder den dagen, sol och värme. Många av våra nära och kära kom också för att dela Liams stora dag med oss.

Tänk, det har gått ett helt år. Det är en dag man verkligen inte glömmer i första taget!

2 kommentarer:

Nina sa...

så sjukt att det redan gått ett år.. faktiskt.. dem e så stora nu..

å ja theo älskade å springa å leka å busa å varannat mysa med katterna.. haha. knas! dem e roliga å se på. å hur mkt energi som kan rymmas i den där lilla kroppen :D

kramis

Sara - Thaison sa...

Jippi!!! Jag har äntligen fått se dig!!! Fina Agnes!!!


Nä, jag har verkligen inte tid att sitta här. Måste plugga och fixa middagen.
Kramis

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam