måndag 10 maj 2010

Måndagslistan

Nu är det dags att skriva måndagslistan igen precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag är jag glad för att...

  • Eve och André blev föräldrar till en liten prinsessa i tisdags!
  • Liam har fått mysa med sin gammelmormor i helgen.
  • Vi kan titta på tv igen utan att oroa oss för att kanalerna ska försvinna. Yey för Canal Digital!
  • Liams mormor och morbror hade med sig en jättefin present till honom igår – en gunga!blomma_1188032015_49885
  • Det blir en kort arbetsvecka för sambon. Röda dagar gillas stort!
  • Vi ska på Broakulla Marknad på torsdag. Är det inte vår så säg?
  • Svåger Ante fyller idag 31 år – grattis!
  • Min lillebror har fått jobb som kock på Öland. Grattis!
  • Vi har äntligen fått hem nya sittvagnen.
  • Jag har världens finaste lilla familj. Inget gör mig stoltare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3:D:D:D:D::D:D:D:D MVH/din bror

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Vilken härlig måndagslista!
O underbart att kunna titta på tv utan att den ska bli svart ;)
Kramar

Amanda sa...

Vilken fin lista du knåpat ihop idag! Riktigt lång juh! :)

Vi har ännu mulet här men det ser ut som om solen håller på och jobbar sig igenom så vi håller tummarna att det spricker upp nu när vi går ut. :)

Hoppas ni får en fin måndag i solen!
Kram

GOBLIgobli sa...

Aah, ser en potentiell liten kandidat till mössmodell överst på din lista. ;-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam