lördag 15 maj 2010

» älsklingen är hemma igen

IMG_4238
Mammas älskling (15 månader idag!) kikar på “Så ska det låta” och myser i soffan!

Vår lille fis är hemma hos oss igen! Han har haft jätteroligt hos gammelmormor, snudden på för roligt för när vi kom och hämtade honom blev han inte speciellt glad av att få åka hem igen. Han bara tittade på oss med stora ögon och verkade undra vad vi var för ena. Tog också ett bra tag innan han ville komma till Simons och min famn, dom har verkligen hunnit skämma bort honom under det korta dygnet! Men nu äntligen har vi honom hos oss igen. Visst kan det vara skönt med lite barnfritt ibland men den stora saknaden gör sig påmind när man märker hur tyst, lugnt och tråkigt det verkligen är när han är iväg.

Vi har ikväll trotsat det pissiga vädret och grillat. Mycket smarrigt! Det blev grillspett, klyftpotatis, (Simons underbara) champinjonsås och en god sallad! Vid nio-tiden var Liam så trött så pappa fick natta honom medans jag besteg Mount Everest-disken och plockade lite. Sen slängde vi oss i soffan och kikade på den tredje hyrfilmen 2012 – en mycket bra och spännande film! Simon var dock lite skeptisk då han hört att den skulle vara kass men den får helt klart godkänt från oss båda!

Vår fredagskväll börjar gå mot sitt slut och jag ska strax krypa upp till kudden. Imorgon väntar en ny dag och ny marknad i Skruv. Ser jag fram emot!

3 kommentarer:

marie sa...

Hej Agnes och GRATTIS till din lille Guldklimp !

Jag hittade dig av en slump här i dag hihihiii !

Det är ett tag sedan vi var hos Anita på Öland du och din mamma och jag var där på T- kurs.
Hihihihi minns du ???

Hälsa mamma från mig !

Agnes sa...

Hej Marie!

Det var ett rejält tag sedan! 8 år? 10 år? Tiden går fort när man har roligt! :)

Klart att jag ska hälsa till mamma!
Hoppas att allt är bra med er!

marie sa...

Hejsan !

Vad roligt att du svarade, ja jösses vad tiden far iväg, snabbare än man tror.

Var du på marknaden ????
Jag tyckte det var en herrans massa bilar men lite folk, hihihihi !

Ha en bra kväll vännen !

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam