måndag 31 maj 2010

Dagishämtning

IMG_5028Liam leker i sandlådan efter dagis!

Det är något konstigt med måndagar. Alltid när Liam ska lämnas på dagis kan man riktigt se hur det spritter i kroppen på honom, som idag. Som om han saknat dagis jättemycket under helgen. När dörren öppnas finns varken jag, fröknarna eller de andra barnen – bara alla roliga leksaker som han längtat efter! Likaså vid hämtningen då han hellre vill stanna och leka. Däremot är tisdagarna lite svårare. Då ska han bäras in och med gråten i halsen vill han följa med hem igen.
Mammas lilla schizofrena älskling.

2 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Hihi, jag tror bestämt att Liam älskar sin sandlåda :)

Kanske han saknar sina vänner o leksaker lite under helgen...men sen har han "lekt klart" med dom under måndagen? :)

Kramar

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Vilken bra sandlåda, letar efter något liknande.
Var har ni köpt den?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam