fredag 21 maj 2010

Tävling: Tidningstorget

tidningstorget.se finns de allra flesta av alla kommersiellt utgivna svenska tidskrifter. Här hittar du tidningar som är informativa, spännande, roliga och inspirerande. Helt enkelt något för hela familjen!

I denna tävling har tre stycken chansen att vinna varsitt magasinogram som är deras motsvarighet på presentkort! Perfekt present till någon du tycker om eller varför inte till dig själv?

1:a pris: Magasinogram på 300:-
2:a pris: Magasinogram på 200:-
3:e pris: Magasinogram på 100:-

Tidningstorget Jag tävlar om tre stycken magasinogram från Tidningstorget.se hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken tidning du skulle prenumerera på om du vann! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 4 juni klockan 21:00! Lycka till allihopa!

112 kommentarer:

Emeli sa...

Om jag vinner så vill jag prenumerera på tidningen Föräldrar&Barn. Tycker det är en väldigt bra tidning.

emeli_falk@hotmail.com

emma sa...

Å vill gärna vara med och tävla...

Karlsson_88_6@hotmail.com

Om jag vann skulle jag välja MAMA den är så bra !!

Har länkat här: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/may/tavling-hos-agnes-1.html

mvh emma

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med!
Om jag vinner skulle de bli någon hem och trädgård...

veronica_134@hotmail.com

Anonym sa...

Om jag vann skulle jag prenumerera på Fokus!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Linda sa...

vill absolut vara med och jag skulle välja Bamse för det skulle göra mina barn glada :)

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/may/vinn-ett-magasinogram.html

Kram Linda
karlssongranbérg@hotmail.com

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag skulle absolut välja Knep och Knåp! Älskar korsord! :D

mail. johannavictoria_@hotmail.com

Therese sa...

Åh vad jag skulle vilja ha en tidining att bläddra i i sommar =)
Tidningen Drömhem och trädgård skulle vi välja!

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/may/tidningstorget-4-juni.html#comment

Sara - Mamma till Nova sa...

Jag är med, jag skulle välja brukshunden. :) Pga att jag har 2 hundar själv, och gillar just allt de den tidningen har! =D

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill gärna vara med! Skulle nog välja Lantliv, skulle vara toppen att få den i brevlådan =)
acwse(at)hotmail.com

Kimmi sa...

Jag vill supergärna vara med.
Om jag vinner lottar jag ut vinsten bland oss här hemma.
Vinner jag blir det VR
Vinner sambon blir det Bilsport
Vinner bonussonen blir det Vetenskap & Historia och vinner lilla fröken som fyller 6 år idag så blir det nog Prinsessa eller Barbie-tidning för hela slanten.

trelleborg (@] home

Jennifer sa...

Jag vill delta! :)

Jag vet inte riktigt vilken tidning jag skulle välja, finns ju så många att välja på ^^ Men antingen någon med hundar eller med mat ;D

Mamma Mia sa...

vinner jag blir det minnernas journal skulle vara trevligt att vinna,, eller kanske tidningen mamma till min svärdotter svårt att välja men det löser sig

Christin sa...

Om jag vinner skulle jag välja Knep & Knåp, den tidningen är perfekt på stranden och ett roligt tidsfördriv :)

christinenstrom@gmail.com

Lillan sa...

jag är gärna med. om jag vinner skulle jag välja mama! måste ju läsa på lite:)

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/may/magasinogram.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en trevlig helg!

Unknown sa...

Oh jag är med! :)
Vet inte vad jag skulle välja om jag vann dock. Troligtvis Kattliv. ;) (galen katt-tant!)

//Ylva-Li (ylletrollet@gmail.com)

*Annmi sa...

Jag är mé & skulle Prenumerera på Kalle Anka :)

annmi.eriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart är jag med och tävlar! Jag skulle vilja prenumerera på tidningen Mama, vilken lyx det skulle vara.

Hälsningar Caroline
caroline_ande78@hotmail.com

MAMMAFIA sa...

Kul tävling! Jag skulle välja "Kors och Tvärs". Perfekt nu när sommaren närmar sig o man kan sitta på balkongen och knepa och knåpa =)
Kramis!
Fia
fia@mammafia.com
www.mammafia.com

Sandra Söderberg sa...

Jag är med! Jag skulle välja VeckoRevyn om jag vann :)
Mejl: sodersilven_@hotmail.com

Sara - Thaison sa...

JAg skulle vilja ha en inredningstidning. Vet inte riktigt vilken som är den bästa idag. Har inte läst någon på evigheter. Allt i hemmet kanske?

MansonDust sa...

Jag vill vara med ! :D Vinner jag så väljer jag tidningen MAMA.

mansondust@gmail.com
Länkat också: http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/may/magasinogram.html

chanette sa...

mitt val:katten gustav vill jag vinna till min son. vi hade en gul katt innan som han älska och han e katt lover. han hade älskat att vinna detta

länken:http://darkbarbie.blogg.se/2010/may/vinn-hos-agnes-4-juni.html

chanette_s@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag vill delta!
Om jag vinner skulle jag önska mig "Knep & Knåp".
Jag har ingen blogg.

Hälsningar Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com)

waldiiiin sa...

Jag är gärna med! Jag skulle välja MåBra för den får mig att må bra :)

Anonym sa...

hej. jag skulle vilja prenumerera på elle interior. :) martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

hej. jag skulle ta plaza interior om jag vANN tävlingen. adolf.carlzon@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag vann skulle jag önska Bamse till mina döttrar.

Kram/Linda

ia_fia (@) hotmail.com

ERika sa...

fotosidan skulle jag vilja vinna

Anna sa...

Åh vilken rolig tävling! Om jag skulle vinna skulle jag välja cosmopolitan och ha jätterolig läsning alla stranddagar!!

Kram Anna (gillandoz@hotmail.com)

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!
Topphälsa skulle jag välja :-)

nannae(at)live.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar. Skulle välja veckorevyn om jag mot förmodan vinner.

silence_is_a_scary_sound@hotmail.com

Ragnhild sa...

Vilken UNDERBAR tävling, jag älskar ju tidningar :) tyvärr är ju inte ekonomin den bästa som student, till sådant "vardagslyx"...

Så, om jag vann skulle det nog bli en prenumeration på tidningen "Glamour"!

kramar
Ragnhild
ragnhild.winbck@telia.com

care69 sa...

Jag är gärna med!

Allt om Mat skulle bli mitt val, det skulle glädja hela familjen i slutändan.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/05/4-juni-vinn-magasinogram-fran.html

Sanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och om jag vann skulle jag fortsätta min prenumenation på tidningen SOLO som precis tagit slut. Har tyvärr själv ingen möjlighet för tillfället att fylla på prenumenationen, så håller tummarna då det är en av det allra bästa när jag har tid för mig själv bara.

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Lantliv skulle bli mitt val om jag vann :)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Emma Johansson sa...

Jag är med och tävlar! :D
Om jag vann skulle jag vilja prenumerera på antingen "härliga hund" eller "brukshunden"

Kram

emeliewennberg@hotmail.com sa...

Föräldrar&barn :)

Anonym sa...

Hejsan!

Har jag turen att vinna så väljer jag utan tvekan "Nära". En otroligt bra tidning! Nog den enda tidning som jag verkligen läser från 1a till sista sidan.

Hälsningar Susanne

gotland(at)speedmail.se

bakformen sa...

Hej, om jag har turen att vinna så skulle jag välja Teknikens Värld.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Annika sa...

Hej, skulle välja mama tidningen, sjuukt bra tidning! :)

/Annika

/kiss_freak91@hotmail.com

Camilla sa...

OM jag vann skulle jag använda presentjortet till att förnya min prenumeration på föräldrar&barn

http://tiptoe-camilla.blogspot.com/
taidocamilla@gmail.com

Pernilla sa...

Jag skulle välja Family Living!
Har länkat på bloggen!

pernilla.74@live.se

Anonym sa...

Är med och tävlar...beroende på vad vinstsumman skulle bli...så skulle det endera bli:
Lantliv 7 nr (till mig)
eller
Tom o Jerry (till dottern)

mvh margona
maggan_20@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Är gärna med :)
Skulle välja cosmopolitan om jag vann!
Svårt, många bra man skulle vilja välja mellan.

jfriman@live.se

Ann-Christine sa...

Jag vill också vara med! Skulle nog välja Året runt om jag vann :)

Anonym sa...

Tja jag vill tävla.

vinner jag så köper jag VAGABOND.

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

zaida sa...

Åh jag vill verkligen vara med och tävla!
Om jag vann vill jag ha ELLE nerstoppat i min brevlåda, som annars är väldigt väldigt fattig på tidningar. Skulle verkligen vara kul att få den hemskickad, eftersom postlådan annars ekar.

Jag vill väldigt gärna vinna så jag har länk och bild på bloggen ;)
Länk: http://vemvinner.devote.se/blogs/4891280/taevlar-hos-agnes.htm#WriteComment

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag vann så skulle jag vilja ha en premuration på Lantliv mat och vin.

Mvh Amanda

amanda.sverre@gmail.com

Anna sa...

jag vill vara med! :)

skulle vilja ha fotoguiden eller annan fototidning.
me_anna@spray.se

Lindet sa...

Hej jag är gärna med och tävlar. om jag vinner skulle jag vilja beställa både vagabond och mama.

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Tovis sa...

Åh, jag skulle så hemskt gärna vilja vinna!

Är ju mammaledig så en prenumaeration på Mama skulle sitta finfint ;)

Kramar
ectricgirl@yahoo.se

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag skulle nog välja Vi föräldrar (eller föräldrar och barn).

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/may/magasinogram-46.html

info@annakarlsson.se

Linda sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla, om jag vann skulle jag prenumerera på tidningen Elle

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/05/vinn-magasinogram.html

Hanna sa...

Några färska nummer av veckorevyn skulle inte sitta fel i sommar, speciellt inte på stranden!

hanna.signe@hotmail.com

Sandra sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! =)
Jag vill helst inte ge ut min mailadress så jag hoppas det är okej med bara länk till min blogg. Om jag vann skulle jag vilja prenumerera på Elle Mat & Vin. =)

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Om jag vann skulle jag vilja ha tidningen Råd och Rön.

http://gratistokig.blogg.se

Elin J sa...

Om jag vann skulle jag välja MAMA den är bäst!

Kram

Carita sa...

Hej! Jag vill vara med. Skulle gärna vilja ha hem
"kattliv" .

Mvh, Carita
turkost@gmail.com

Cassandra sa...

Om jag hade turen med mig och vann denna tävling hade jag velat ha hem Veckorevyn!

Anonym sa...

Vill tävla!

Om jag vann skulle jag välja Fuzz!

/Claes
claes-gordon@hotmail.com

Alexandra sa...

Hej hej.
Jag vill vara med! :)

MADELEINE sa...

Jag vill vara med, skulle bli "Mama" ;-)

muppsan@live.se

Anonym sa...

Om jag vann skulle jag prenumerera på "Mama" alternativt "Vecko Revyn" :-)

sandra.fryc@gmail.com

Ulla sa...

Om jag vann skulle jag nog välja Mat & Vin.

Kram

ulla@dinborn.se

R O R A . S E sa...

Skitbra tävling!

Jag skulle vilja vinna prenumeration på Härliga Hund :D


vgokuv@yahoo.se

Anonym sa...

Bra tävling inför sommarens kommande dagar =)

Om jag vinner så skulle jag antingen välja föräldrar & barn eller Mama för dem är bra och innehåller mycket intressant!

om 2 veckor blir jag 25 år och det skulle bli en väldigt bra present! :-)

Varma Soliga Hälsningar

Helena

Mrs_Karlsson@hotmail.com

Anonym sa...

Om jag vinner skulle jag välja Topphälsa!

Mvh// marcus

anotherfadingidol@hotmail.com

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Skulle jag vinna så blir det en prenumeration på Mama

Mvh
Maria

maria.thorman@comhem.se

Nina sa...

Hej!
Om jag vann skulle jag bli glad för vecko revyn :)

Anonym sa...

hejhej,,jag vill tävla om att vinna så jag kan köpa vagabond :) kram sanko
sandra_fors93@hotmail.com

Stella sa...

Jag skulle prenumerera på tidningen Outside, den verkar jätteintressant. :)

Har länkat också : http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2010/may/magasinogram-4-juni.html


stellaskoog@hotmail.com

Therese sa...

Jag skulle vilja vinna en prenumeration på Kalle Anka :)
Therese
essimjau@gmail.com

Mamma Mia sa...

Jag skulle välja Elle till min dotter och MÅbra till mig själv...skulle vara toppen att vinna

Anonym sa...

Jag vill vara med! Jag skulle prenumerera på Amelia om jag hade turen att vinna!

Hälsningar Caroline
caroline_ande78@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle välja tidningen Chic eller en om inredning.
Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com
hansmunmotminhud.blogg.se

Hanna sa...

Om jag vann skulle jag välja Föräldrar och barn.

Mvh Hanna Ericsson
hanna-ericsson@hotmail.com

Pauline Gould sa...

ÅH! Jag har ju suttit och suktat efter en tidningsprenumeration hur länge som helst! TOPPEN TÄVLING! :)
Mailadress: pauline.k-gould@hotmail.com

Om jag vann skulle jag välja min absoluta favvo-tidning - Drömhem&Trädgård. Om jag vinner, blir inte bara jag glad, utan även min mamma - Så får hon ha sina tidningar ifred :-)
Länk till mitt inlägg: http://familjengould.blogg.se/2010/may/tavla-for-sjuttsingen.html

KRAM

bokblogg sa...

Som den svensklärare jag blir skulle jag valt Alfa, men det fanns inte mycket info om den. Annars hade jag valt Vagabond, för desingen är sjukt inspirerande samt att jag älskar att drömma mig bort till andra ställen på jorden.

malin.hoglind@gmail.com

Anonym sa...

Jeg ville gjerne abonnert på Allers, det er et magasin jeg liker veldig godt. :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Maria sa...

Om jag vinner så blir det ELLE interiör, underbar tidning! Hoppas hoppas :)

Maria
minnaholmberg@hotmail.com

Michelle sa...

så här till sommeren skulle det inte vara helt fel att få hem en tidning regelbundet, om jag vann skulle jag välja Mama.
Min favorit tidning :)

har länkat i bloggen under fliken "vi tävlar"

kram
Michelle
micholina@live.se

Frida - Mamma till Haylie sa...

Jag är med och tävlar :)
Om jag vann så skulle jag vilja ha MAMA!

fiffomiffo@hotmail.com

Sandra sa...

Jag är med! :D

Om jag vinner skulle jag vilja prenumerera på tidningen Julia! :)

Sandratthettwilightssaga@hotmail.com

Sofie - Radhusmamman sa...

Jag skulle köpa tidningen Camino, den bästa EKO-tidningen!

mail: soffan.s@gmail.com

evamar sa...

Jag har haft MåBra tidigare och skulle helt klart välja den igen! Tycker den har bra, sunda råd och den känns inte så utseendefixerad som vissa andra hälsotidningar.

PS. Länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/june/magasinogram-4-juni.html

Annica sa...

Jag skulle vilja ha "4 Wheel Drive" till min pojkvän för han tar körkortet nästa vecka och han älskar verkligen bilar. :D

bloodsband@live.se

Cina sa...

Hmmmm ... Plaza Kvinna eller Laga Lätt skulle det nog bli

cinsaga@hotmail.com

Annika sa...

Jag vill vara med o tävla.
Skulle jag ha turen att vinna skulle vinsten bestå av en prenumeration på antingen "Allt om bröllop" eller "Föräldrar och Barn"... hmm.. svårt val det där. Men blir nog sistnämnda tror jag, om jag måste bestämma mig just nu! :)

Länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/june/agnes-tidningstorget-46.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Spacegirl sa...

Jag skulle välja Damernas värld :-)
Spacegirl_@spray.se

Åsa sa...

Jag är jättegärna med och tävlar. Skulle jag vinna hade jag nog gärna läst ett nummer eller två av lantliv.

azzis_87@hotmail.com

Josefine sa...

Jag vill vara med och tävla :) Vinner jag kommer jag att välja vecko revyn.
Har länkat i min blogg http://josefinesunshine.blogspot.com/2010/06/tavling-tidningstorget.html

Ylva sa...

Åh, en sån underbar tävling! Jag hoppas verkligen på tur :D
Skulle välja "Hemmets Journal" eftersom jag nyligen blivit helt korsords-frälst ;)

Kramar Ylva
choklad@gmail.com

mathilda sa...

jag tävlar så himla gärna hade villat ha en premation på solo om jag vann
kramar mathida<3
mathildaros@hotmail.com

JoHaNNa sa...

jag vill vara med :) du har så härliga tävlingar på din blogg:) om jag skulle vinna så skulle jag välja nån inredningstidning...

Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma! sa...

Jag vill vara med och jag skulle välja föräldrar & Barn om jag vann :)

mejl; jagematilda@hotmail.com

Cicci sa...

Jag älskar härliga inredningsmagasin och skulle välja en för mig helt ny tidning; Klassiska Hem & Antik! :)
Cicci (trasselsudden_[at]hotmail.com)

nathalie sa...

Jag är jätte jätte gärna med! Tidningar är ju så roliga, inte jätte långa (som vissa böcker) tar ju inte så lång tid att "läsa ut" och det finns mycket bilder i dem plus en massa blandade saker. Perfekt för bussresan eller för att varva ner på kvällen eller på stranden! Och eftersom att jag antagligen kommer att börja på Arkitektur högskola om ett år (om jag kommer in..) så skulle det vara superkul att börja prenumerera på tidningen Arkitektur! Om inte annat skulle jag välja VeckoRevyn för jag tycker den är riktigt underhållande ^^ Eller varför inte båda två? x) haha beslutsångest! Ha en bra sommar! (: (nathaliien@hotmail.com)

Angelica sa...

Jag skulle vilja prenumerera på Frida eller Solo om jag vann ^^ anjiw @ live.se

Jenny sa...

Jag vill gärna vara med och tävla =)
Om jag vinner så skulle jag välja Vi föräldrar eller Föräldrar & barn.

Hoppas nu på massor av tur!!

Jenny sa...

Oops... Glömde mejlen...

jenny.albertsson@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken perfekt vinst att få såhär till sommaren. En tidning, en solstol och stranden så är dagen gjord.

Jag skulle välja tidningen Foto om jag vann. Jag tycker det är jätteroligt att fotografera och skulle gärna lära mig lite fler tips och trix.

/Frida
frida@fanzia.se

Helene sa...

Om jag vinner blir det en prenumeration på Sköna hem.

Jag länkar i min högerspalt i min blogg.

Maria Andersson sa...

Perfekt present till mig själv!
Maria Andersson
mialouise79@gmail.com

Jag vill vinna drömhem & trädgård - älskar denna tidning!

Cattis sa...

om jag vann så skulle jag vilja ha en prenumeration på föräldrar och barn :)

här är min länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/2010/june/1-utkast-tavling.html

hejcattis@hotmail.com

Lene-Therese sa...

Om jag vann skulle jag ge en prenumeration till min vän Elin som snart skall få barn, hon skulle då få prenumerationen på föräldrar och barn :)

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar..
Om jag skulle vinna skulle jag välja Glamour-prenumerationen.

Har även länkat här:http://ettskyddatliv.blogg.se/2010/june/tidningar.html

//Natalie (natth807@gmail.com)

Stina sa...

Jag är med här och om jag vinner önskar jag mig tidningen FOTO.

Har länkat här:
http://fladdortvl.blogspot.com/2010/06/4-juni_03.html

KRAM Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Kawwe sa...

Superbra tävling! Är gärna med och tar en lott...

Skulle nog välja Vi Föräldrar om jag vann.

//kawwe@hotmail.com

Kashaya sa...

Jag är gärna med.=) Skulle prenumerera på Chic eller Elle.

kashayasblogg@yahoo.com

Olelsi / Nettan sa...

" Visst vi hänger på "
Länk: http://olelsi.blogg.se/2010/june/vinn-tavling-hos-agnes-avslutas-ikvall.html

Jag skulle vilja ha denna till mina barn;
Akila 6 nr för 180:-.
Mina barn är så intresserade av djur och natur så denna tidning vore kul, har nämligen aldrig sett den i butik. Hoppas på tur!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hej hej!
Bättre sent än aldrig ;)
Om jag vann skulle jag välja Family Living, älskar den tidningen :)¨

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/june/tavlingar-hos-agnes.html

Kram, Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Ulrika sa...

Är med och provar lyckan i sista sekunden... :) skulle välja Hemmets Journal om jag vann, en riktigt "mysig" tidning! :D

lockspindel@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam