torsdag 6 maj 2010

» utmaning

Creyla utmanade sina läsare att visa upp bloggens 10:e foto.

CIMG3161
Grabbarna Grus -
Simon, Tompa och Krille.

Hade egentligen hoppats på att bloggens tionde bild hade varit på Liam som nyfödd men icke sa nicke.
Istället blev det på grabbarna när dom firar sambons 30-årsdag ca 3 veckor innan Liam tittade ut!

Jag skickar utmaningen vidare till de som vill och som inte gjort den tidigare!
Lämna gärna en kommentar så jag får gå in och kika. Ska bli spännande att se er 10:e bild!

3 kommentarer:

Amanda sa...

Haha...det ligger kanske nostalgi i den bilden med. ;)
Kul med 30-års firande iaf! :) Fy fasen...jag tycker mitt eget 30-årsfirande kommer närmre i alldeles för snabb takt. Var jag inte 20 nyss!?

Mrsfunky sa...

Jag har hakat på utmaningen och visat min 10:de bild.

Kul grej!

Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag antog utmaningen =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam