fredag 11 juni 2010

Vår dag

IMG_5701 Liam nanar middag i soffan.

Liam och jag tog en härlig sovmorgon till klockan tio idag. Jätteskönt! Mitt i frukosten kom mamma förbi och hämtade Diesel för att gå en liten promenad. Vi skulle nämligen få besök vid elva av en tjej från Hovmantorp som var intresserad av vår Brio Happy, lite onödigt att låta Diesel skrämma iväg henne med sitt matte-det-kommer-en-inkräktare-skall. Tjejen var jätteförvånad över att den var i så bra skick och köpte den direkt! Så jäkla bra, känns skönt att äntligen bli av med den!

För en timme sedan åkte Simon till fabriken för att avverka en kvälls extrajobb. Skittrist. Att spendera en fredagskväll utan honom känns ju inte så uppiggande. Men Liam och jag får göra det bästa av situation och underhålla oss så gott det går!
Han ligger och sover nu den lille tröttisen. Har tänkt dra fram penslar och vattenfärger i eftermiddag så att vi kan måla litegrann, det kommer nog att uppskattas av min lille konstnär!

Ni har väl förresten inte missat tävlingen i samarbete med Lilla Hemmahuset?
Den avslutas ikväll klockan 21:00 och ni kan vinna den söta barnfilten “Friendly Monsters”!

2 kommentarer:

Simon sa...

Måla något fint till pappa :) puss

Thaison sa...

Vad kul att ni fick vagnen såld.

Lycka till med målandet o trevlig helg.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam