söndag 27 juni 2010

20% hos Baby be green

Fram till den 31 augusti får alla mina läsare 20% i rabatt på hela Baby be greens sortiment!
Ange koden Agnes för att ta del av erbjudandet.

Baby be green har allt för din ekobebis och erbjuder miljövänliga kvalitetsprodukter för baby och barn. I butiken hittar du ekologiska baby- och barnkläder, bärsjalar, filtar, tygblöjor och hudvård samt giftfria leksaker och lärorika barnböcker på temat natur och miljö. Alla deras produkter är noga utvalda med höga krav på miljöprestanda, design och kvalitet.
Märken som dom har att erbjuda är bland andra Röda Hund, Sture&Lisa och Earth Friendly Baby.

Kika under mina Rabatter/Erbjudanden för att ta del av fler toppenbra koder.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam