måndag 14 juni 2010

Tävling: Look At Me

Look At Me är ett barnklädesmärke som skapades av designern Alexandra Lundgren 2003 och plaggen såldes då i olika butiker i Sverige. I juni 2009 bestämde Alex att hon skulle öppna eget och dörrarna till en mysig liten butik/ateljé slogs upp på söder i Stockholm under just namnet Look At Me.
Både i den fysiska butiken och i webshopen kan man handla hennes egendesignade kläder, plagg från Snoffs Design och Yporqué, leksaker, accessoarer och både moderna och vintage inredningsdetaljer. Massor av smått och gott med andra ord!

I denna tävling har du chansen att vinna en t-shirt med silvrigt eller guldigt tryck från Look At Me. T-shirten finns i storlekarna 1-2 år, 3-4 år, 5-6 år och värdet ligger på 149 riksdaler + frakt!

Look at me
Jag tävlar om en t-shirt med silver-guldtryck från Look At Me
!
D
elta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favoritprodukt i butiken! Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 28 juni klockan 21:00! Lycka till!

64 kommentarer:

AnnaC sa...

Jag vill självklart vara med! Min favoritprodukt är nog jeanskjolen i deras egen design. Den såg både snygg och skön ut.

Spacegirl sa...

Min favorit i butiken är: Hoppdjur rosa elefant.
spacegirl7@passagen.se

Malin sa...

Jag deltar gärna i tävlingen :) Varit dålig med det på sistone. Namnet är då Malin ;) http://www.mittlivmittbekymmer.blogspot.com och min favorit är nog helt enkelt t-shirten eller bodyn med guldtryck.
Tack för din kommentar ang. min morbrors död. Konstigt att du var den enda som brydde sig tillräckligt för att kommentera, men det är väl så det funkar tyvärr :S
Astrid Lindgrens Värld var toppen, dock bör tilläggas att Melker kanske var liiiite för liten för att uppskatta det helt. Men vi ville testa nu innan Maximilian fyller 3 så de kom in gratis. Man är väl smålänning...

Cicci sa...

Jag deltar i nästan alla dina tävlingar, så inte tänker jag missa denna. ;)

Min favorit är camobyxorna med orange söm. Skitläckra! :D

Länkat på; http://tionolletttio.blogg.se/2010/june/tavling-hos-agnes-2.html#comment

Ha en fortsatt bra dag/kväll.
MVH Cicci (ciszi@hotmail.com)

Linda sa...

Denna t-shirt vill vi vinna,
tuffare tröja går ej att finna :)
Håller tummar och tår,
så hårt det går :)
Du har ofta toppentävlingar,
denna vill jag vinna till nån av mina älsklingar!

Min favorit är faktiskt denna t-shirt,har jag turen med mig beställer jag en extra så båda barnen får en varsin :)

http://miliannova.blogg.se/2010/june/look-at-me.html

/Linda

blaha_@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är med och tävlar och gillar "Hoppdjur Rosa Elefant".

Har även länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavlar-om-en-t-shirt.html#comment

min mailadress:
mammasvardag@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med!
Min favorit är helt klart denna t-shirt! hoppas på tur - Theo skulle bli så fin i den! =)

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er med og min favoritt er: Body Lime/guld

Her er lenken til deg: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-t-shirt.html

Klem fra Hilde :)

Lillan sa...

jag vill gärna vinna en tröja med silvertext i stl: 1-2år

min favorit är den fina Fleece-tröja Korall. ser så mysig ut å så klar och fin färg!

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/june/t-shirt-1.html

mail: litenmentuff@live.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med! Min favorit är den härligt galna gulrandiga jumpsuiten i deras egen design.

/Linda
ia_fia(@)hotmail.com

Emy sa...

Häftiga t-shirtar! Ett måste för att pocka på uppmärksamhet! ;)
Jag älskar instrumenten samt kläderna yporqué!
Mail: emy.nu@live.se
Länkar givetvis i min blogg :)

Ha det gott!

Elina Backlund sa...

Jag är gärna med och tävlar igen. Min favorit är "Hoppdjur Rosa Elefant". :)
Min mailadress: elinabacklund@live.se
Bloggadress: elinabacklund.blogg.se

Emeli sa...

Jag vill vara med. Min favoritprodukt är Hoppdjur rosa elefant.

emeli_falk@hotmail.com

Maria sa...

Explorer-Kit är häftigast! :)

Mrsfunky sa...

Jag vill vara med!
Min favorit är camobyxor med orangesöm och Hoppdjur rosa elefant.

Har länkat: http://mrsfunkys.blogspot.com/2010/06/mitt-i-natten-tavlingar.html

Sara - Thaison sa...

Jag gillar t-shirten Scooter samt deras Marracas.

håller tummarna

sara
sassatj@hotmail.com

Anonym sa...

Vilka fina tröjor! =)

Vill gärna prova min tur igen!

Favoriten på sidan blev Barntofflor Apa, dem var ju så coola! Perfekt att ha med till kommande dagis! =)

Mvh//

Helena

mrs_Karlsson@hotmail.com

Elin J sa...

Hej, klart att jag är med och tävlar! Min favorit är klänningen från egen design - Klänning 80's! Så söt!

Anonym sa...

Min favorit var Glamtights Ljuslila jag tyckte att de var jättetuffa.

Sarah
litte_kanske@hotmail.com

Anonym sa...

Min favorit är Mysklänningen i egen design. Min dotter vill ofta ha klänning på sig och den här verkar så barnvänlig och go. Den stoppar jag gärna ner henne i!

Hanna
hanna_svederborn@hotmail.com

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

länk
http://kidzmode.blogg.se/hoppaspatur/2010/june/jag-tavlar-hos-agnes-avslutas-28-juni.html

min favorit produkt är jeans thigts blå

barnmode@hotmail.se

markaanna sa...

Tack för tipset om dina tävlingar :)
Tycker bäst om de gröna camobyxorna med orange söm
Hade varit supercoola på lillprinsen som blir 6 månader idag
/Anna

markafamiljen@live.se
markafamilljen.blogspot.com

Myran sa...

MIn favorit blev T-shirt Scooter, verkligen häftig!

Mvh Alexandra
zebramyran@hotmail.com

Anonym sa...

tjena. min favorit är Hoppdjur Röd Ren

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Tova sa...

Åh, jag tycker om "Barntofflor Apa" :) supersöta!

Hoppas på tur!

ectricgirl@yahoo.se

Cina sa...

Favoriten är Apa tofflorna och jeanskjolen. Håller tummarna för en av de coola t-shirtarna.

Ha det gott ! // Cina

cinsaga@hotmail.com

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hej!

Jag är gärna med. Och jag diggar verkligen "look at me" tygväskan :)

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/june/tavlingar-hos-agnes-1.html

Kram,
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

ebba sa...

Min favoritprodukt är hoppelefanten :)

Jag heter Ebba Ohlin
Min mejladress är ebba_ohlin@hotmail.com
Min blogg är http://ebbsillon.blogg.se

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, deras små bodies med Look at me var fina, en perfekt present till mitt kommande brorsbarn.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/june/t-shirt-look-at-me-286.html

info@annakarlsson.se

Lii ~ Williams mamma ~ sa...

Jag är med!
Min favorit är Gröna camoflagebyxor med orange söm.

Har länkat här: http://liitavlar.blogg.se/2010/june/look-at-med.html

lii76@hotmail.com

Anonym sa...

HEJ! Jag skulle gärna vilja vinna Oj väldigt svårt men barn tofflorna är nog dom sötaste.Tina olsson Pluppelina2@hotmail.com

Annica sa...

Min favorit är "Nyckelring Pärl Mimmi" riktigt sött och sen känner jag en som heter Mimmi. :D

bloodsband@live.se

-fam bus- sa...

Hej!

Min favvo produkt är såklart, fjärils tofflorna! supersöta!

Länk: http://nykick.blogg.se/2010/june/tavlingar-blandat.html#comment

Har en son 1-2år, som gärna hade velat ha en guldig t-shirt.

kram kram

-fam bus- sa...

jag glömde min emailadress: sarina.fredriksson@hotmail.com

KRAM!

Anonym sa...

Hej! Jag vill delta.
Min favorit är "Fleece-tröja Korall".
Nu håller jag tummarna! =)

Kram Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com, har ej blogg)

Anonym sa...

Du har fina tävlingar! :o)

Kaninlampan är den ljuvaste av favoriter hos Look at me - skulle i sonens rum skapa extra fin harmoni!

Yvonne Hedlund
moosemuscle@gmail.com

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med. Min favorit blev "Sommarkjol" ur deras egen design.

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Min favorit i butiken är Jumpsuit- egendesignat

Sweetzazza@hotmail.com

Johanna Dahlin sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla!
Jag kan inte hitta någon favorit då det finns så många olika häftiga saker. Älskar sidans egna design, spåeciellt med mönster och snittet på kläderna! Därför kan jag omöjligt bara ha en favorit.

Min blogg: www.jojjounderhundra.blogg.se

MVH/Johanna Dahlin
livid83@hotmail.com

MammaTessan sa...

Jag är med och tävlar.
Mina favoriter var klippdockorna för jag hade sånna som barn och har inte sett sånna sen dess.
Och jag vill ha storlek 1-2år

Mail: MammaTessan@Live.se

bakformen sa...

Hej,är gärna med och tävlar. Min favorit är Fransklänning Grå som jag tyckte var riktigt söt.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Kerstin sa...

Jag är gärna med =)

Min favoritprodukt är "hoppdjur - röd ren"

Mail: emoen_@hotmail.com
länk hittar du: http://emoen.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavla-om-look-at-me-t-shirt-10-06-28.html

/Kerstin

Anonym sa...

Hejsan

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag tycker att explorerkitet i den gammeldags asken var tuff:)

Jag håller tummarna!

Anna Nilsson

anna_nilsson55@hotmail.com

Strl: 1-2 år

♥ mikaela sa...

Jag och Elsa är gärna med och tävlar. :)
Vår favorit på hemsidan är faktiskt en t-shirt med silvertryck, eftersom den skulle vara supersöt tillsammans med Elsas ljusrosa leggings. :)
Jag har bloggat om tävligen: http://ingamikaela.se/2010/june/tavling-om-t-shirt-med-guld-eller-silvertryc.html
min mailadress: mikaelasundvisson@hotmail.com

cammie sa...

hehe, Hoppdjur Röd Ren vart ju bara stentuff :) Vill gärna vara med i din tävling. mail: cammie85@hotmail.com

helena sa...

jag är gärna med!
min favorit är "Body Vit/Guld"! så otroligt söt!

har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5084638/tshirt---look-at-me.htm

kram Helena :)
helenaeklund97@hotmail.com

alexandra mamma till tove sa...

en av mina favoriter är Collegetröja Lång Grå

jag har länkat här:
http://axdal.se/troll/2010/06/17/28-juni-look-at-me/

kramar alexandra
axdal@me.com
www.axdal.se

Anonym sa...

hej hej! Rubbabu Racerbil Svart tycker jag är fräck. :) martina_holst@hotmail.com

Annika sa...

Oj, denna vore coolt att vinna till lilleman Bus här hemma! Favoriten i butiken blir givetvis bodyn i samma stil, "Body vit/silver - glittrigt silvertryck"!

Jag har länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/june/agnes-lookatme-286.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Anonym sa...

Jag bara älskar den gulrandiga jumpsuiten :) Vilket underbart plagg.

lindet sa...

hejsan. jag vill tävla :)
min favorit är hopprenen..supersöt.

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Caroline sa...

De var så svårt att välja fanns så mycke men gilla den gråa collegetröjan =)

håller tummarna!

care69 sa...

Jag är med!
Min favorit är: Barntofflor Groda

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/06/28-juni-vinn-en-t-shirt-med-silver.html

mamma te 2 tuffingar sa...

favon är:kanin lampa vit.. super söt ju.. blir som deco med

tipsat:http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/june/vinn-hos-agnes-28-juni.html

chanette_s@hotmail.com

Maria sa...

Jag skrev tidigare, men det verkar inte som att min adress syns. Den är marishkasenator@gmail.com och jag tyckte att Explorer-kit var coolast.

Anonym sa...

Är gärna med här =) Skitsnygga tröjor!!!

Favoritprodukten är: Sleeping & Eating Grå
sååå tuff =)

Mvh
Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Cattis sa...

min favorit på sidan är nog.. Xylofonen :)

här har jag länkat: http://iseeuglypeople.blogg.se/2010/june/gurra-jr-tidningskungen-och-look-at-me.html

Anonym sa...

Vad söta t-shirts.
Favoritprodukt: Hoppdjur, den rosa elefanten.

Caroline S
caroline-soederberg@hotmail.com

Therése sa...

Favoriten är just Look at me produkterna. Sjävlklart vill vi tävla.

Ha en bra dag
/Therése
therese.ekholm@kalmar.se

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och deltar.
Min favorit produkt förutom t-shirten med silvertryck är "T-shirt Bird Mauve", den t-shirten med fågelkvitter. Jag vart helt förtjust i den.

Min länk : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/june/vinn-en-t-shirt.html

och min mail: melinasmamma@live.se

Mvh// Anna Vid

evamar sa...

Jag gillar camobyxorna. Och den här T-shirten också såklart. :)

PS http://evamar.blogg.se/2010/june/t-shirt-28-juni.html

Unknown sa...

jag gillar tröjan skarpt för just look at me är mitt ledmotiv..jag försöker tänka se på mig..här är jag...jag vill finnas och synas.....så jag vill jättegärna vinna den allra minsta storleken med guldtryck..kramiz Ellinor

Anonym sa...

Fotogloben i rosa var bar a så söt o en perfekt inramning till mina små söta!

Mail: kkmman@hotmail.com

M v h

Maria

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill väldigt gärna vara med! Min favorit är nog klänning med mudd i egen design!

Jag har självklart länkat här: http://barbados.blogg.se/category/tavlingar.html

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam