fredag 4 juni 2010

Tävling: Storasyster & Lillebror

Storasyster & Lillebror Design säljer ekologiska barnkläder från Snoozy, ett svenskt märke som funnits sedan 2007. I butiken finner ni färgsprakande plagg i härlig kvalité – både till storasyster och lillebror!

I denna tävling har du chansen att vinna valfri kortärmad body eller t-shirt med matchande leggings! Vinstvärdet ligger på 328 kr + frakt!

Storasyster och Lillebror
Jag tävlar om Snoozy-plagg från Storasyster & Lillebror Design – delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilka plagg du skulle välja om du vann! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 18 juni klockan 21:00! Lycka till!

113 kommentarer:

AnnaC sa...

Jag vill jättegärna vara med! Skulle välja Theme Park i rosa och lila med matchande leggings om jag vann. Håller tummarna =)

Sara 20år & tvåbarnsmamma sa...

Om jag har turen på min sida skule jag vilja ha den kombinationen du satt längst till vänster på bilden det lila i stl 62/68 :)

Sanna sa...

Jag är med och tävlar och skulle vilja vinna "Blue Elephant T-shirt" och "Blue Elephant Leggings" till min dotter Alva.

Länkat till tävlingen här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavlar-om-snoozy-plagg.html#comment

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Sandra sa...

Hej! Är gärna med och tävlar! Om jag har turen att vinna skulle jag välja bodyn "Blue Elephant" och matchande leggins "Blue Elephant" i strl 74/80!

www.mousy.blogg.se
sandra_martensson@live.com

Anna sa...

jag vill vinna pink theme park body och lila enfärgade leggings :)

Sara sa...

http://www.namnlista.se/lat-elmer-aka-till-stockholm

Tova sa...

Åh, jag tycker mönstret "Blue Mushroom" var sååå sött! Skulle alltså välja en t-shirt och leggings i den färgen om jag vann :)

ectricgirl@yahoo.se

Anonym sa...

Vill gärna vara med, jättefina kläder!

Om jag hade turen att vinna skulle jag önska T-shirt och leggings i tyget "Blue Mushroom" i stl 86/92.

/Linda
ia_fia(@)hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill vara med=)
Skulle vilja vinna Green dog t-shirt och green dog leggings!

Länkat:
http://virresblogg.blogspot.com/2010/06/tavlingar-slut-18-juni.html

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

HejHej!

Om jag blir vinnaren skulle jag välja "pink theme park" t-shirt med leggings :)

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/june/tavlingar-hos-agnes.html

Kram, Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

OM jag vann skulle jag vilja ha den röda t-shirten med temat nöjespark med matchande byxa i st 110/116.

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/june/tavling-fran-storasyster-lillebror-design.html

Jag håller tummarna!!!

Helena

Olelsi / Nettan sa...

Hallå där!!
Jag vill gärna vara med och önskar en body, Green Dog i storlek 62/68. Kan även ta leggins i samma tyg. Snyggt!!
Länk:
http://olelsi.blogg.se/2010/june/vinn-hos-agnes.html

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Spacegirl sa...

Vilka ljuvliga kläder!
Jag skulle välja: Octopus - den är bara för söt.
Till min kompis lilla, lilla tjej :-)
Spacegirl_@spray.se

Linda sa...

Vilka fina kläder,denna tävlingen vill jag såklart inte missa :)

OM jag har turen med mig skulle jag välja Orange Dog t-shirt å leggins till Nova :)
Tyckte dom kläderna var superfina så nu hoppas jag på megatur ;)

Och självklart så länkar jag till tävlingen på min blogg; http://miliannova.blogg.se/2010/june/storasyster-lillebror.html

Trevlig helg! /Linda

blaha_@hotmail.com

Eva Flood sa...

evaflood@telia.com

vill så gärna vinna theme park body och lila leggings till mitt senaste barnbarn, stl 68.
mvh Eva Flood

Jenny sa...

Jag är gärna med och tävlar! Gillar Light Green Octopus skarpt och skulle bli väldigt glad om jag vann en t-shirt och leggings i det mönstret! (strl 98/104)

Tack och bock för en härlig tävling!
lovenova08@gmail.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och har jag turen på min sida så skulle jag vilja ha bodyn Pink Theme Park med matchande leggings till

Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/june/vinn-ett-snoozy-plagg.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Vill också vara med och tävla. Om jag vinner vill jag ha kortärmad body och leggins i tyget "Blue Mushrooms" till min minsta pojke Vilmer. malin@holmertz.st

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag skulle gärna vinna de lila! :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Hej.

Om jag vinner vill jag ha kortarmad body och leggings i blue elephant til pojken - storlek 74/80

Har länkat här: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-barneklr.html

Kram, Hilde

Anonym sa...

Jag är med och hoppas på tur! Om jag vinner vil jag ha blue elephant kortarmad body och leggings!

Kram, SiVe

Anonym sa...

Hej Agnes.

Om jag har tur vil jag ha Blue mushroom til pojken!

Hälsing, Egat :)

Lillan sa...

jag är gärna med. vill vinna Lime Giraffe body och matchande leggings i stl 50/56

har ochså länkat tävlingen här:: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/june/body-eller-t-shirt-leggings.html


mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg!

Jane sa...

Jag är med! :-D

Om jag vinner skulle jag vilja vinna Light Green Octopus kortärmad body och Light Green Octopus leggings, båda i strl. 62/68

jane.johansson@rombie.se

Ragnhild sa...

Jag skulle välja t-shirt och leggings i mönstret "Blue mushroom". Storlek får nog bli 74/80 :)

mvh
ragnhild.winbck@telia.com

Carolina sa...

Jag håller tummarna för en t-shirt Pink Theme Park och lila leggings :-)

Har länkat: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

mamma te 2 tuffingar sa...

ohhh va söta. vinner jag hade jag valt--lime giraffe i tshirt och leggings. super söt ju

länken från bloggen min-Jag tävlar om Snoozy-plagg från Storasyster & Lillebror Design – delta hos Agnes du också!

chanette_s@hotmail.com

mamma te 2 tuffingar sa...

snacka om att jag e vimsig ch klistrar in fel sak. ha ha

vinner jag vill jag ha lime giraffe i både tshirt och leggings.

http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/june/vinn-hos-agnes-18-juni.html

chanette_s@hotmail.com

Geshiia - Mamma till två pojkar sa...

Klart jag vill vara med i denna tävling med. :)Jag gillar orange dog trycket och Blue Elephant så något med dessa tryck skulle jag vilja vinna.

Mail: geshiia@live.se

Har länkat..

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag skulle välja red theme park t-shirt.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/june/valfri-bodyt-shirt-186.html

Anonym sa...

Jag vill delta!
Jag gillar bodyn "Pink Theme Park" och de lila leggingsen.
Nu håller jag tummarna =)

Hälsningar Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com, har ej blogg)

Elin J sa...

Klart jag är med och tävlar! Vinner jag så vill jag ha Green Dog T-shirt och samma leggings till! =)

Kram

Annica sa...

Light Green Octopus skulle jag vilja ha :D

bloodsband@live.se

*Annmi sa...

Jag är me såklart ♥...

Skulle välja lime giraffe i både tshirt och leggings om jag vann....

annmi.erikssopn@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna det som är barndgult ! jösses vad det var sött :)

monisssa@hotmail.com ( har ej blogg )

anniskattis sa...

Älskar egentligen alla dessa retromönster och färger - men härligast är Blue Mushrooms! På nåt sätt kul för både stora och små busar.

Kram // Anna

Lisa sa...

Oh, lime giraffe! Kanon tufft till Willi, i stl 74.

Emelie, Elliotts mamma sa...

jag är jättegärna me o tävlar, om jag vann så skulle jag vilja ha en tröja med light green octupus i strl 98/104 samt en långärmad body i lightgreen octupus i storlek 50/56

emjo_83@hotmail.com

Anonym sa...

hej! jag skulle vilja vinna leggingsen Blue Mushroom och t-shirten Blue Elephant.
martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

tävlar jättegärna och skulle välja röd themepark till min söta dotter i strl 122/128.

Cilla larssontirri@yahoo.se

Cicci sa...

Än en gång vill jag tävla. :)

Jag håller tummarna för;
Body: Light Green Octopus 74/80
Leggings: Blue Mushroom 74/80

Länkat på http://tionolletttio.blogg.se/2010/june/tavling-hos-agnes.html#comment

ciszi@hotmail.com

Amanda sa...

Jag vill vara med!
Om jag hade turen med mig skulle jag vilja vinna blue elephant t-shirt i storlek 98/104 till Ludwig och med matchande leggins till.

Har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/june/tavling-storasyster-lillebror-186.html

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Anonym sa...

Min son skulle ju bli toksnygg i Blue Elephant strl 74/80.
MVH
Karolina
kar_nil@hotmail.com

Cina sa...

Håller tummarna för Lime Giraff t-shirten och bruna leggins i strl 86/92.

Emma Berg sa...

Jag skulle gärna vilja vinna t-shirt och matchande leggings stl 86/92 Blue Mushroom.

Emma Berg, emmapemma4@hotmail.com, www.karlbergh.se

Anonym sa...

är gärna med här =)
Om jag vann skulle jag välja:
Bodyn: Blue Elephant med likadana byxor i storlek 74-80

Hoppas på tur.
Mvh Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Ebba sa...

Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja vinna den gröna och bruna bodyn:)

jag heter Ebba Ohlin
Mejladress är ebba_ohlin@hotmail.com
bloggadress : http://ebbsillon.blogg.se

Åsa Jonsson sa...

Hej, antagligen nästan omöjligt att vinna i denna charmiga tävling på nyfunnen blogg, men jag testar.
Min Lova har nästan bara ärvda kläder efter syskonen och hon skulle behöva en fin sommardress. Theme Park i rosa och lila med matchande leggings i storlek 80 vore en perfekt present!

Anonym sa...

Theme Park i rosa och lila med matchande leggings storlek 86,,,ett barnbarn på ett jag har och ett till på väg:)så mysigt livet leker

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Skulle vilja vara med i den också :)
har inte gjor något val då det finns så mycket fint.
Men om jag vann så skulle jag välja i en mindre storlek iaf :)

Anonym sa...

tja jag skulle vilja vinna Pink Theme Park och lila enfärgade leggings till.

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Tesse sa...

Jag skulle välja Blue Elephant med matchande tights till om jag hade turen att vinna till min lilla dotter!

princess_tess@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna Pink Theme Park t-shirt och ett par lila leggings till den i st. 86. Det var den kombinationen jag gillar mest och jag tror även att min dotter skulle tycka samma sak.

Sarah litte_kanske@hotmail.com

Camilla sa...

Blue elephant var min favorit som hade passat dottern fint!

Mail: taidocamilla@gmail.com
Blogg:http://tiptoe-camilla.blogspot.com/

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha mönstret "Green Dog" på kläderna jag vann! /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Karlskronamamman sa...

Hej
Vill gärna vara med och tävla!
Skulle jag vinna skulle jag vilja ha t-shirt Blue elephant med de röda leggingsen i stl 86/92

Hälsningar Hanna
karlskronamamman@gmail.com

bakformen sa...

Hejsan, vill också vara med och tävla om dessa söta barnkläder.
Vid ev. vinst så skulle jag välja bodyn och leggings "Blue Elephant" i storlek 74/80.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

GR sa...

Jag vill gärna vinna ett "blue elephant-set"!

/Gunilla
http://gorilla-syr.blogspot.com/

Anonym sa...

Vilka jättefina plagg!!
Om jag skulle vinna, skulle jag välja orange dog i strl 110/116 till min son.
/Ellinor
ell@telia.com

Anonym sa...

Min tjej skulle vara urgullig i "blue elephant" 74/80!

/Maria

maria_beatrice@hotmail.com

Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥ sa...

Jag skulle vilja vinna: "Blue Elephant body 62/68" och "Blue Elephant leggings 62/68" lill Tore skulle bli supersöt i dom kläderna :)

Jag har länkat här: http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/06/08/tavlingsmorgon-4/

Mail: elinteg@hotmail.com

Karin sa...

Åhh, nu har jag hittat ännu en sida med jättefina barnkläder jag vill ha. Synd bara att plånboken inte är så tillmötesgående.

Nu hoppas jag istället att jag har turen på min sida och vinner ett set med "Light Green Octopus" body + byxa i storlek 74/80.

/Karin
prinsessan1974@hotmail.com

Jossan sa...

Jag är med, vi vill vinna Blue Mushroom t-shirt och Blue Mushroom leggins i strl. 86/92

Länkar: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/?tmp=08104318

Mail: yozzan_@hotmail.com

Ha en bra dag!

Erika sa...

Jag är med! Om jag vann, skulle jag välja Blue Elephant +tillhörande leggings i strl 62/68 till min son Silas. Super fina kläder verkligen.

Hoppas på vinst
Tävlingen är länkad på bloggen,
http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/june/tavlar-lite.html

mail: erika_67@hotmail.com

sandra sa...

Jag hörde min brorson viska att han vill ha en body, Lime Giraffe.
www.metrobloggen.se/omdetlilla
bardhsandra @ hotmail.com

Unknown sa...

Vad kul med tävlingar! Jag skulle vilja vinna Blue Mushroom stl 98 till min kille som precis blivit storebror!

epost: jakobine@rocketmail.com

Carita sa...

Hej! Jag skulle välja "Light Green Octopus" body. Jättesöt :)

Mvh, Carita
turkost@gmail.com

lindet sa...

jag skulle gärna vilja vinna.. och helst
Pink Theme Park och lila leggings..


kram lindet
fors_linda@hotmail.com

care69 sa...

Jag är med!

Vinner jag önskar jag Blue elephant t-shirt och leggings (110/116)

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/06/18-juni-vinn-snoozy-plagg-fran.html

Marit sa...

Pink Theme Park är min favort. lilltjejen e så fin i lila! body eller t-shirt spelar ingen roll. st 86 eller 92.

marit__wox@hotmail.com

Anonym sa...

Lime Giraffe pyjamas i 74-80 vore fint..

Malva Heed
malva@lycos.com

Ylva sa...

Jag skulle ta "Blue elephant t-shirt" och leggings i samma mönster, i stl 86 :)

hoppas hoppas på tur!!

choklad@gmail.com

Therése sa...

Hej Hej. Jag skulle vilja vinna t-shirt o leggings i Blue Mushroom.

therese.ekholm@kalmar.se

MVH Therése

markaanna sa...

Jag vill gärna vinna green dog tröjan. Den var ju superfin.
/Anna

markafamiljen@live.se
markafamiljen.blogspot.com

DeadUntilDark sa...

Jag skulle vilja vinna Pink Theme Park body med lila leggings till. I storlekarna 74/80.

Mail: linda_johanss@hotmail.com

alexandra mamma till tove sa...

jag är gärna med och tävlar :)

om jag vann sula jag välja
t-tröjan light Green Octopus med ett par bruna leggings.

jag har länkat här:
http://axdal.se/troll/2010/06/11/18-juni-snoozy/

axdal@me.com

cattis sa...

om jag vann så skulle jag vilja vinna en kortärmad body: Orange Dog

här är länk från min blogg: http://iseeuglypeople.blogg.se/2010/june/storasyster-lillebror-kotteshoppen-och-mem.html

hejcattis@hotmail.com

Kawwe sa...

Jag skulle välja en kortärmad tröja och tillhörande tights, med det lila mönstret!


kawwe@hotmail.com

Cissi sa...

Kul att du har så mycket tävlingar!
Jag tycker t-shirt & leggings Green Dog är jättefint, skulle passa perfekt på min son :-)
Kram på er
ceciliakungberg@hotmail.com
onthemon.blogspot.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Självklart vill jag vara med! Jag hadde redan tittat på des plagg i en butik på stan, men de hadde dem intei min sons storlek! Och de är ju verkligen jätte söta! Jag vill gärna ha green giraffe, t-shirt och leggings!

Unknown sa...

Jag skulle bli jätteglad om jag vann och då skulle jag vilja ha blue elephant t-shirt och ett par röda mysbyxor till det i strl 98

helen gravid v34 sa...

Hej, vi är gärna med. Hoppas kunna vinna. Light Green Octopus kortärmad body 50/56 med tillhörande leggings :)
kram

volvomyran@hotmail.com

gjort en länkning också
http://helenm.blogg.se/2010/june/tavling-t-shirt-eller-kortarmad-body-med-ma.html#comment

Philippa - mamma till Therese sa...

vill vara med... skulle välja lime giraffe om jag vann, och helst matcha med enfärgat bruna leggings

Anonym sa...

Om vi hade turen att vinna skulle sonen gärna vilja ha body och leggings "Blue Mushroom" :) Josefinesahl84@hotmail.com

Linda sa...

Hej har vi turen att vinna så skulle min dotter passa utmärkt i blue elephant + de röda tightsen =D

länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/june/2010-06-18.html

kram Linda

Anonym sa...

Carina Ahllwy
Cahllwy@gmail.com
Klart att jag vill vara med i tävlingen. Jag vill allra helst vinna lime giraffe st 110-116.

Paula sa...

Jag är gärna med och tävlar :)
Om jag vann så skulle vi vilja ha T-shirt och leggings Blue mushroom

sara sa...

Skulle isf vilja vinna green dog t-shirt och leggings!

Sara, sara_s83@hotmail.com

evamar sa...

Jag gillar Blue elephant och tar gärna samma mönster på body och leggings om vi vinner. Stl 62/68.

Har länkat och nås lätt via en kommentar på bloggen:

http://evamar.blogg.se/2010/june/barnklader-18-juni.html

Elina Backlund sa...

Om jag vann skulle jag vilja ha den kombinationen i lila i stl 74/80 :)
mail: elinabacklund@live.se
blogg: elinabacklund.blogg.se

Emeli sa...

Jag vill vara med och tävla. Det var inte lätt att välja, både det första settet på din bild och blue elephant var jättefina. Men jag väljer Blue elephant t-shirt och leggins.

emeli_falk@hotmail.com

Maria sa...

E-post: marishkasenator@gmail.com. Plaggen jag tycker om är t-shirt och leggins med Light Green Octopus-mönstret.

Anonym sa...

Åhh jag skulle bli otroligt glad om jag vann den blå/röda outfiten :D !!chickenboothy@hotmail.com

Therese sa...

Kul tävling!
jag skulle välja green dog t-shirt och leggings i stl 86/92 till min kille om vi vann =)

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/june/snoozy-18-juni.html#comment

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Jag vill vara med, skulle vilja vinna green dog bodyn och röda tajts till sonen :)

barnmode@hotmail.se

markaanna sa...

Jag vill vara med och tävla! Gillarluvtröjan green dog bäst. Till lillprinsen då...
/Anna

markafamiljen@live.se
markafamiljen.blogspot.com

Myran sa...

Om vi hade haft turen på vår sida så hade jag velat vinna orange dog leggings och t-shirt. <3

Mvh Alexandra
zebramyran@hotmail.com

Anonym sa...

Är med och tävlar:)

Blue Mushroom leggings 86/92
Blue Mushroom t-shirt 86/92

Detta skulle jag välja till min fabian om vi vann:)

/ Malin
malinskalberg@hotmail.com

Carrå - 18 år och gravid sa...

Om jag vann skulle jag välja pink theme park långarmad body + leggins i storlek 62.

mail: trytokillitallaway@hotmail.com
Blogg: ettnyttsteg.blogg.se

Johanna Dahlin sa...

Hej!

Jag vill jättegärna vara med och tävla om barnkläder från Snoozy.

Om jag vann skulle jag välja Lime Giraffe långärmad body storlek 86-92, och Single Colour leggings storlek 122-128.

Blogg: www.jojjounderhundra.blogg.se

MVH/
Johanna Dahlin
livid83@hotmail.com

MammaTessan sa...

Jag är med och tävlar om 1-301-6-01-4 Blue Elephant t-shirt 86/92

Mail: MammaTessan@Live.se

Anonym sa...

Hej
Jag vill vara med och tävla. Om jag vinner önskar jag mig body Green dog och röda leggings i storlek 62/68.
MVH
Malin L
malinlofving(at)gmail.com

♥ mikaela sa...

Jag och Elsa är med och tävlar och om vi vinner så är favoriterna: kortärmad body med färgen/motivet: pink theme park i storlek 74/80 samt de matchande lila leggingsen. :)
Här har jag bloggat om tävlingen:
http://ingamikaela.se/2010/june/elsa-vill-vinna-matchande-body-och-leggings.html

min mailadress; mikaelasundvisson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle välja: Pink Theme Park body i storlek 86/92 med matchande leggings!

/Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Min dotter skulle bli så söööööööt i en kortärmad body :Green Dog med matchande byxor!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Jag skulle välja: Lime Giraffe långärmad body!

/Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Önskar mig en : Orange Dog Långärmad body + byxor

Mvh Birgit

svartochlila@hotmail.com

Thomas sa...

Ska ditt barn vara trendigt och helt rätt i tiden - men samtidigt vara lite gosi' ?
Då finner du här den rätta sviden - ekologiska plagg från svenska Snoozy!


En "Pink theme park" body i 74/80 skulle göra Tindra till en riktig liten sötnos i sommar.

Glada sommarhälsningar från Thomas & Tindra (1 år den 13 juli)

2mas@ownit.nu

Anonym sa...

Halloj!

Jag skulle välja T-shirt och matchande leggings i mönstret Blue Mushroom, superläckert!

Mvh Hanna
samuelsson79@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Jag skulle vilja överraska mitt barnbarn (och min dotter) med en långärmad body och leggings i mönstret Blue Elephant och storlek 74/80 för de är väldigt fina och färggranna och passar perfekt i sommar.
Ha en trevlig kväll!
Mormor Marita
bengtsgarden101(at)gmail(punkt)com

Anonym sa...

Go kväll!
Vore härligt med en liten gnutta tur...
Min goa tös skulle bli jätteglad för t-shirt och leggings i Blue Elephant st.98/104. !

Kram Från Fia och Freja (2år)
maria.henrikson@bredband.net

Johan sa...

Hej!
Nu håller jag tummarna för Light Green Octopus kortärmad body 74/80 samt matchande leggings.

Ha en bra kväll:-)

/Johan
lord_mojn@hotmail.com

Annika sa...

Hej och hå, hoppas du inte dragit vinnaren än! Jag vill ju vara med, men har haft häcken full på sistone med alla läkarbesök o grejjer... *pust*

Jag skulle vilja vinna blue elephant body och röda leggings, supersnyggt ihop!

Håller alla tummar jag kan, inkl både sambons och barnens! :)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/june/agnes-storasyster-och-lillebror-186.html

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam